Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Конспект уроку на тему:" Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач вивчених видів. " 4 клас
(179.5 Kb) ] 27.11.2016, 13:38

Мета: закріпити з учнями ділення багатоцифрового числа на двоцифрове; закріпити вміння учнів розв’язувати задачі вивчених видів; формувати в учнів економічні знання.

Розвивати компетенції:

Соціальна – вміння приймати рішення, вміння брати на себе відповідальність.

Комунікативна – вміння доводити власні позицію, вміння презентувати свій продукт.

Інформаційна – вміння добувати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел.

Саморозвитку і самоосвіти – готовність та потреба навчатися протягом всього життя.

Виховувати інтерес до математики і економіки.

Хід уроку

 

  1. Організація класу.

Вітання « Частини тіла»

Вчитель дає учням 5 секунд на те, щоб об’єднатися в пари і потиснути руку своєму партнеру. Потім він говорить, якими частинами тіла їм потрібно буде дуже швидко привітатися один з одним:

  • Права рука до правої руки!
  • Ніс до носа!
  • Спина до спини!

Після команди «Новий друг!» учасники знаходять нового партнера, з яким вітаються частинами тіла:

  • Вухо до вуха!
  • Стегно до стегна!
  • П’ятка до п’ятки!

Коли приходять гості це свято. У нас теж сьогодні маленьке свято. І я хочу, щоб і у вас, і у наших гостей був гарний настрій.

Діти, тема уроку: письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, розв’язування задач вивчених видів, сьогоднішній урок буде дещо незвичайний, ми подорожуємо країною економіки, подорожуватимемо по країнам, познайомимось з грошовими одиницями цих країн, будемо здійснювати грошові операції.

Знайомство з командами (девізи)

Приватбанк – команда сильна

Готувались ми ретельно.

Банк Аваль – завжди старанні

Мудрі та відповідальні.

Імексбанк – кмітливі, щирі

Ми згуртовані і сильні.

Форумбанк – готові всі

Нам завдання не страшні.

 

Пам’ятайте… перемогти вам допоможуть, уважність і кмітливість, швидкість мислення і вибір точних правильних дій, наша винахідливість.

Прийом « Незвичайний початок»

Сядьте зручно! Усміхніться. Заплющіть очі й тихо промовте: « Я вчуся. Я хочу вчитися. Я працюю. Я готовий до праці. » Налаштуємося на роботу. Покладіть долоню на серце. Відчуваєте як воно б’ється – теж працює. Таке маленьке, а так багато працює. От і ми попрацюємо на уроці. Ви все вмієте, ви все знаєте, ви розумні, ви творчі. Розплющіть очі.

 

 Кожен з вас має чітко виконувати правило:

«Душу і серце в роботу вклади

Кожну хвилину в труді бережи»

 

  1. Контроль, корекція. закріплення знань.

Приватбанк представляє грошову одиницю України – гривню.

Гривня виникла ще за часів Київської Русі в ХІ столітті. Сама ж назва «гривня» походить від назви прикраси з золота або срібла у вигляді обруча, який носили на шиї і звали гривна.

Історія нової гривні така.

Безпосередня робота з виготовлення українських грошей розпочалася в квітні 1991 р. за двома напрямами: розробка дизайну та виготовлення купюр та монет. Дизайн гривень був розроблений українськими художниками Василем Лопатою та Борисом Максимовим.

Після 16 вересня 1996 р. єдиним законним засобом платежу на території України з цього моменту стала гривня. Одна гривня дорівнює 100 копійкам.

1) Усна лічба (Граф-схеми)

Рахуємо колективно

 


(179.5 Kb) ] 27.11.2016, 13:38 --------------------------

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: конспект, Розв’язування, ділення, на, уроку, багатоцифрового, числа, тему:, двоцифрове. Просмотров: 1716 | Загрузок: 417 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 3
Гостей: 3
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг