Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Математика Додавання і віднімання в межах 9.
(65.7 Kb) ] 06.02.2018, 11:05

Мета уроку:     Удосконалювати  вміння   дітей    додавати  і  віднімати   в  

                           межах 9 .

                           Розвивати логічне  мислення  учнів,  увагу,  пам'ять .

                           Виховувати  інтерес  до  математики , дбайливе ставлення

                           до природи; викликати бажання допомагати птахам узимку.

  Тип  уроку :   інтегрований (   математика,  природознавство   ) .

  Обладнання :  мультимедійна  презентація,  роздатковий  матеріал ,

                           картки - завдання .          

                                                      

                                                        Хід уроку                

І  Організація   класу   до   уроку

 

(Усі разом) Летять , летять  сніжинки
                    На   поле,  ліс  і  сад .

                    Веселий  свій  таночок

                    Танцює   снігопад .

                    Надворі  - лютий  холод,

                    Та   затишно  у  нас.

  • Добра  усім  Вам  зичим ,

           Вітаєм  щиро  Вас .

 


ІІ.  Актуалізація  опорних  знань.


1. Прийом   "Мозковий  штурм ".

 

Відгадайте   загадку.


Стало   біло  навкруги -

Я  розтрушую   сніги,  

Наганяю    холоди ,

Води  сковую   в   льоди .

В  дружбі   з   дітьми   я   всіма .

Здогадались ?   Я    ….

 

2.Вправа  "Мікрофон".

- Яка зараз пора року?

 

-Які зміни відбулися в  природі    з   приходом   зими ? (Відлетіли птахи,  випав сніг, є мороз  тощо.)

 

-Кому   взимку   найважче ?  Чому ? 

-Яке   значення   мають  птахи  в життті   людей   ?  

 

- Де   багато   пташок -   там  нема  комашок .Ці   пернаті   мешканці   є  лікарями   наших   садів,   лісів ,   парків .

 

-Як   люди  можуть    допомогти   птахам  взимку ?

 

ІІІ    Оголошення     теми     уроку

 

-Сьогодні     в  нас  незвичайний   урок   . На  урок  математики   завітав  урок   природознавства.  Ми  здійснимо  подорож    в   природу. Спробуємо   допомогти   зимуючим   птахам . А        помічниками     будуть  вивчені   числа   ,  знаки  арифметичних  дій  .Ми   будемо       виконувати   додавання   і   віднімання     в   межах   9.

 

 IV.  Закріплення  знань   учнів

 

1. «  Розумово-каліграфічна  хвилинка»

      -  Вивчені   числа   запишемо  у   вигляді   каліграфічної   хвилинки.

 

Ось  до  класу   на   урок  

Залетіло  6  сорок.

2  пізніше  прибуло .

Скільки  всіх  птахів   було  ?    8

 

6  синичок   гарних   птичок  

На  вербі   сиділи

3  подружки   щебетушки 

Раптом   прилетіли .

Скільки     на  вербі   синиць

 Полічи  веселих  птиць .          9

 

Три  сови  і   2  сичі .

Скільки  всіх  їх  полічи      5

 

Півник    залетів   на   тин   

А   на   ньому   ще   один .

Скільки  півників  усіх

Полічи   но   швидко  їх.       2

 

Пташка  мала  пташенят

7  веселеньких  малят .

Раптом   трапилась  біда

Випало   1   з  гнізда.

Скільки  пташенят   тоді 

 залишилося  в   гнізді   ?        6

 

5   гусей   летіло   в   вирій

   2  сіли   спочивать .

  Скільки  їх   у  небі   лине

Треба   нам   порахувати ?        3

 

  -Які   з   вивчених   чисел   не    назвали ?  Допишіть їх . 7,  0,  1, 4

 

- Як   називаються   всі  ці   числа ?   Дайте   характеристику   числу   8 . 

 - Назвіть весь ряд  чисел . Парні  числа   «  привітайте  » сплеском   у   долоні .

  (  Промовляючи  парне  число , діти  плескають   у   долоні . )

 

        


(65.7 Kb) ] 06.02.2018, 11:05

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: віднімання, 9., математика, межах, додавання Просмотров: 943 | Загрузок: 199 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 15
Гостей: 15
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
yrok, kapelka-0
Україна. Кривий Ріг