Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Опис процесу зрівнювання величин за допомогою графічної і знакової моделей
30.09.2015, 19:28 Тема: Опис процесу зрівнювання величин за допомогою
графічної і знакової моделей
Мета: Систематизувати знання учнів про способи зрівнювання
величин;
Закріплювати вміння моделювати способи зрівнювання за
допомогою схем і формул;
Формувати в учнів дію оцінки; вдосконалювати вміння
працювати в групах, парах;
Виховувати навички взаємодопомоги;
Розвивати логічне мислення; мовлення.
Тип уроку: Урок розв язання окремої задачі

Хід уроку
І. Організація класу.
_ До нас завітали гості. Давайте ми привітаємо їх і подаруємо свої посмішки. Поділіться посмішками один з одним, зі мною. Приготуйте свої
Вушка і очки, щоб все бачити, чути і запам ятовувати.
ІІ. Створення навчальної ситуації.
- З чим працюємо на уроках математики?
- З якими саме величинами ми працюємо?
- А колір це величина? Чому? Доведіть.
- Що вміємо робити з величинами?
- Що означає «зрівняти» величини?
- Які величини можна зрівняти?
- До мене звернулась Добра Фея. В її країні сталася посуха, кілька місяців не йдуть дощі. Злі чарівники не дають річці дістатись до казкової країни. Але, якщо ми будемо гарно працювати на уроці, виконаємо всі завдання , то зможемо повернути життя в країну.
ІІІ. Розв язання окремих задач.
1. Хвилинка каліграфії.
- Давайте каліграфічно пропишемо цифри 4 і 2.
- Оцініть свою роботу на «чарівних» лінієчках.
2. Складання нерівності.
- Пригадайте, як ми позначаємо величини?
- Складіть і запишіть нерівності використовуючи величини 4 і 2.
3. Зрівнювання величин.
- Пригадайте скільки є способів зрівнювання величин?
- Розкажіть про кожен.
- Як записати мовою математики спосіб зрівнювання?
- Скажіть, будь-ласка, а як легше виконувати завдання: працюючи самостійно чи в групах?
А) Робота в групах.
- Пригадування правил роботи в групі.
- Перевірте чи правильно записані формули до поданого способу зрівнювання.
Б) Робота в парах.
- В групах працювати ви вмієте. Перевіримо чи так само працюєте і в парах.
- У кожного на парті лежать смужки різної довжини. Оберіть собі спосіб зрівнювання і зрівняйте їх. Результат запишіть у зошит.
Фізкультхвилинка.
В) Самостійна робота.
- Перевіримо чи можете ви оцінити роботу інших діток.
- Перед вашими однолітками постало таке завдання: є дві ємкості з водою. В одній К води, а в іншій М. Причому К >М. Учні зрівняли ці величини і результат записали у вигляді схеми і формули.
- Оцініть роботу діток і визначте хто завдання виконав правильно, а хто ні. Доведіть свою думку.
Катя
К С
________________________ К+С=М
М
_____________

Саша
К N K+N=M
________________________
M
________________________

Оля
K
__________________________ K – O=M
M
_________________
- Молодці. З усіма завданнями справились. Повернули життя в казкову країну.
ІV. Підсумкова рефлексія.
- Чи сподобались вам завдання, які ви виконували?
- Хто вже добре запам ятав способи зрівнювання величин?
- Кому ще важко це робити?
- Оцініть свою роботу на лінієчках «важко» і «цікаво».
30.09.2015, 19:28 --------------------------

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: lilyafedorchuk2 Просмотров: 1068 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 9
Гостей: 9
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
dohtoruk
Україна. Кривий Ріг