Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення. (
(21.0 Kb) ] 13.10.2016, 00:15 УРОК
Тема:Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення. (№№ 823-828).
Мета. Вчити учнів письмово множити багатоцифрові числа на круглі числа. Готувати дітей до розв'язування задач на пропорційне ділення. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знахо¬дження дробу від числа.
Обладнання: підручник , картки, схема задачі, казкові герої, презентація.
Хід уроку
І Організація класу.
Встали всі рівненько,
Усміхнулися гарненько.
Не дрімати , не лежати,
Лише думати й міркувати.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
-Прочитайте слово, яке зашифровано на дошці
Розмістіть дроби у порядку зростання
К А З К А
1 1 1 1 1
9 7 5 3 2
Що таке казка? Що ви знаєте про казку?
Мабуть немає людини на землі яка б не любила казки. Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово множити багатоцифрові числа на круглі числа, а також закріплювати вміння розв'язувати задачі на знахо¬дження дробу від числа. Крім того дізнаємось багато цікавинок про казки і казкарів.
ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Математичний диктант.
Знайти 2\3 від 1год, 2\5від1 ц; автомобіль їхав зі швидк 70км\год і проїхав 3 год периметр квадрата 48см знайти сторону ;Знайти площу прямокутника якщо його довжина дорівнює 12см, а ширина 1\4 від довжини;
3. Усний рахунок
З завданням впоралися тому зустрічайте першого героя. Хто це? (Червона шапочка)
У німецькому місті Швальм, де Брати Грімм написали свою версію казки про Червону Шапочку, є пам’ятник Червоній Шапочці та Сірому Вовку. А ще тут поширена дуже цікава традиція: всі дівчата на свята носять червоні шапочки, а юнаки – маски вовків.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Використовуючи переставний і сполучний закони дії множення,знаходять добуток чисел виду 32 • 200 усно. Для цього кругле число 200 подаємо у вигляді добутку одноцифрового числа 2 і розрядного числа 100.
32 • (2 • 100).
Використаємо сполучний закон дії множення:
(32-2)- 100.
Одержимо 64 • 100 = 6400. Під час письмового множення 32 на 200 кругле число підписують під множником так, щоб цифра, відмінна від нуля, була підписана під останньою цифрою першого множника.

32
Х 200
6400
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Робота в парі.
У вправі 823 Розгляньте запис та обговоріть розв’язання прикладів з сусідом по парті Перевірте , чи правильно підписані числа і виконані обчислення.
Вправу 824 учні виконують із записом на дошці.
Зустрічаймо наступного героя це (колобок) Існує англійська народна казка, в якій головного героя звати Джонні-пончик. Це аналог казки про Колобка. А найпоширенішим «колегою» Колобка можна вважати Пряничного (Імбирного) чоловічка зі США.
У вправа 825 самостійна робота з наступною перевіркою.
Молодці гарно впорались з завданням а чи знаєте ви у Діснея фільм про Русалочку завершується гучним весіллям Аріель та Еріка, натомість в оригінальній версії Аріель стрибає в море й гине, перетворившись у морську піну
Перед розв'язанням рівнянь завдання 826 повторити правила знаходження невідомого діленого, зменшуваного, доданка. Взаємоперевірка
(Відповідь: 12500, 525, 475)
Ще один герой билинний богатир Ілля Муромець. Він був реальною людиною — до речі, середнього зросту. Нетлінні мощі Іллі Муромця зберігаються в Дальніх печерах Києво-Печерскої Лаври.
VІ. Розвиток математичних знань.
1. Робота над задачами.
1) Задача 827.

Діти послухайте будь ласка загадку і відгадайте
Хто з вас цю тваринку знає?
Хто скоріше відгадає?
Є на рильці п’ятачок,
Замість хвостика – гачок.
Візьмеш в руки хоч на мить
-Мов скажене верещить.
Порося.
- Скажіть, героєм якої казки воно є?(Троє поросят)
Чи знаєте ви хто є автором цієї казки ? «Троє поросят» і авторство сьогодні широко обговорюються. Адже багато хто знає цю казку з самого дитинства.Вона припадає до смаку навіть самим маленьким діткам, тому часто її називають російською народною. Насправді ж вона є перекладом англійської народної казки. Цікаво, що його варіант трохи відрізняється від оригіналу. Адже тільки російський варіант казки оповідає про те, що розумні поросята просто провчили вовка. Якщо ж порівнювати дану казку з оригіналом, то там нахабного вовка хитрі поросята зварили в казані, коли той намагався пробратися через димар в будинок Наф-Нафа.
Наступне наше завдання буде саме про головних героїв цієї казки.
Короткий запис.

Маса 1 мішка Кількість мішків Загальна маса
Ніф-Ніф 1
однакова

? кг

Наф-Наф 1 300 кг

Нуф-Нуф 3
Учні складають план розв'язування задачі колективно, розв'язання задачі записують в зошитах самостійно.
(Відповідь: 60 кг
Задача 828
Учні з високим рівнем знань розв'язують задачу самостійно. Решта учнів працюють під керівництвом учителя. Учні із достатнім рівнем коментують розв'язання задачі.
(Відповідь: 46 грн. 56 к.)
Джеймс Баррі створив образ Пітера Пена — хлопчика, який ніколи не подорослішає, — не просто так. Цей герой став присвятою старшому братові автора, який помер за день до свого 14-річчя, й назавжди залишився юним у пам’яті матері
VІІ. Підсумок уроку.
Що ми навчилися сьогодні на уроці?
VІІІ.Домашне завдання
С.135 №829,№830
(21.0 Kb) ] 13.10.2016, 00:15 --------------------------

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: inn@007 Просмотров: 2096 | Загрузок: 478 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг