[ Скачать с сервера (10.13 Mb) ] | 23.02.2016, 06:48 |
Тема: Складання й розв’язування прикладів на додавання й віднімання. Задачі на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка. Вода. Зінтегровано предмети: математика, « Я і Україна». Мета: Математика: сприяти свідомому засвоєнню дітьми таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми; формувати навички вимірювати і креслити відрізки; розвивати логічне мислення учнів, пам’ять, кмітливість,творчу уяву, зв’язне мовлення; виховувати самостійність, працелюбність. «Я і Україна»: розширити та уточнити знання учнів про воду; стимулювати допитливість, інтерес до вивчення довкілля; прищеплювати бережливе ставлення до води. Обладнання: мультимедійні слайди; прозорий посуд з водою; глобус; Хід урокуI. Організація класу. Створення емоційного настрою уроку II. Мотивація навчальної діяльності - Дітки, сядьте всі зручненько Вчитель показує учням у прозорому посуді налиту воду і запитує:
Дійсно про воду говорять: (слайд 1)
III. Актуалізація опорних знань. Бесіда – зацікавлення. - Усі ми звикли дивитися на неї, як на звичайну річ. Але воду називають найбільшим дивом світу. Подивіться на глобус (слайд 2). Якщо його швидко покрутити, то він увесь здається голубим. Нашу планету так і називають - «Голуба планета». - І ось на нашу планету потрапив дуже симпатичний гість…(слайд 3). «Це –Лунтік. Озирнувся по сторонам, бачить, щось блищить на листочках. Що це? Раптом краплинка посміхнулася. І гість сказав: « Привіт! Я Лунтік, луна бджілка! А ти? - І почув у відповідь: (слайд 4) - Я – Капітошка! Краплинка води!
IV. Повідомлення теми і мети уроку. (слайд 5) - Сьогодні ми здійснимо подорож по великому водному простору. На протязі уроку-подорожі ми поєднаємо свої знання з довкілля та математики. Виконуючи різні математичні завдання, розв’язуючи задачі ми повторимо таблиці додавання і віднімання в межах 10. Ми дізнаємось, у яких станах може перебувати вода. - Отже уважно слухайте, будьте активними, уважними, кмітливими і дружними. V. Контроль і корекція знань. 1. Практична робота з геометричним матеріалом ( робота в парі). «В парі працюємо, дружбу цінуємо.» - Підготуємо кораблі. Складіть з геометричних фігур корабель.
- А ми поливемо на сучасному кораблі (слайд 6). 2. Каліграфічна хвилинка А тепер уже пора - Капітошку слухайте уважно. Всі цифри із розповіді запишіть каліграфічно, гарно. Розповідь: Я – одна з багатьох краплин великого океану, який поєднує в собі 4 океани і моря. У нас на Україні є 2 моря – Чорне і Азовське, а також десяток річок. Я можу перебувати у трьох станах. Без води людина може прожити до 5 діб. Перевірка (слайд 7 ): 1,4,2,10,3,5 3. Розвиток математичних знань. - Назвіть найбільше, найменше число? (складають і записують на дошці) 2+1=3 3+1=4 2+3=5 1+4=5 - Як називаються числа при додаванні? Прочитайте 1 стан, у якому перебуває Капітошка. (Рідкий) «Мозковий штурм». (слайд 8) - А де ми зустрічаємося з водою у рідкому стані? 4. Фізхвилинка (слайд 9) 5. «Кругові приклади». (слайд 10) І ось уже наші мандрівники потрапили на хмарки, незвичні, математичні. 3 + 2 6 + 2 9 – 3 - Чи справді з хмаринок можуть падати приклади? - Хмарини бувають снігові і дощові. Про це і дізнався Лунтік. Подивіться. 6.«Чарівні приклади» (робота в парі) (слайд 11) - Вставити пропущені знаки + або - 4 * 4 * 2 = 6 1 * 9 * 4 = 6 7 * 5 * 4 = 6 - Капітошка наздогнав, хмаринку з відповіддю нам прислав (перевірка). «Мозковий штурм» . (слайд 12) - Як ви гадаєте, як називається 2 стан, у якому побував Капітошка? 7. Хвилинка – відпочинок. Релаксація. (слайд 13) (Поки діти відпочивають, на парту покласти малюнки Лунтіка і Капітошки із завданням). 8. Самостійна робота за інд. картками «Шторм» (слайд 14) Поки ви відпочивали
Перевірка (обмінятися в парі) (слайд 15, 16) 9. Вимірювання і креслення відрізків. - А ми продовжуємо нашу подорож. Потрапили ми у льодовий полон. Відчули холод , давайте розігріємо долоньки. Подивіться, а наш Капітошка посміхається. Чому? Лід – це теж вода, але заморожена. - Чому вода перетворилася на лід? Що для цього потрібно? 10. Усний рахунок. - В якому вигляді взимку ще можна побачити воду? (У вигляді снігу) Гра «Сніжки» (повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10) Подивіться, скільки снігу ми з вами накидали. 11. « Снігова галявина». Розв’язування задач. (слайд 18) Задача №1 Взимку ми сніговиків Моркву Лунтік нам приніс. Розв'язання: 2 + 1 = 3 (к.) Задача № 2 День простояв сніговик Розв’язання: 3 + 3 = 6 (к.) «Мозковий штурм». (слайд 19) - Що ви бачите на малюнку? VI. Узагальнення набутих знань та досвіду дітей. Підсумок.(слайд 20) - Взяли біноклі, - Час повертатися додому. Давайте згадаємо, які завдання виконували під час подорожі і що нового дізналися? Гра « Так чи ні». - Приклади складали? (+) - В наш час чиста вода – це розкіш і насолода. Без води життя на землі неможливе: в’яне квітка, страждає звір, замовкає пташка, помирає людина. Все на землі потребує води. Вода напуває землю, яка годує людину. Кожна її краплина є дорогоцінним скарбом природи. (слайд 22) - (слайд 23 ) Люди повинні охороняти водойми, розчищати річки. Але це завдання для дорослих. А що ви, діти, можете зробити для збереження і економії води? Наприклад, із крана, з якого капає вода, за один урок натече 1 літр. Цією водою можна полити квіти в класі, а можна закип’ятити її й зробити чай. А уявіть собі, якщо крани протікатимуть у 100 квартирах? Скільки води витече даремно! - Ось і закінчується наша подорож. Молодці! Ви дуже добре і дружно працювали. На згадку про наш урок друзі залишили вам свої фото. Урок закінчено. (слайд 24)
|
|
|
|
Просмотров: 2012 | Загрузок: 462 | |
Всего комментариев: 0 | |