Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Урок – гра « Математичний скарб » . ( 4 клас ) Узагальнення  знань     про   багатоцифрові  числа,  дроби.
20.01.2019, 12:33

Тема :   Урок – гра « Математичний  скарб » . ( 4 клас )

              Узагальнення  знань     про   багатоцифрові  числа,  дроби.

               Розв` язування  задач .

 Мета :   Узагальнити  знання    дітей    про  додавання   ,  віднімання 

               натуральних  та  дробових  чисел ,    множення  та   ділення 

               багатоцифрових  чисел .

               Розвивати  обчислювальні  навички  учнів,  вміння  розв` язувати   

               текстові  задачі  різних  видів .

               Виховувати    культуру  математичних  записів ,  розуміння  цінності 

               знань  в  житті .

 

Обладнання :   картки  для  самостійної  та  групової  роботи ,  усного 

                          рахунку ,   ілюстрації .

Тип  уроку :  урок – гра

                                 Хід  уроку

І . Організація  класу  до  уроку .

Урок  розпочався!

До праці  мерщій!

Усі  перешкоди  здолати  зумій.

Працюй  наполегливо,  швидко,  старанно,

Щоб  кожна  хвилинка   не  втратилась  марно.

І І. Оголошення   теми   уроку .

- Сьогодні  на  уроці  я    пропоную   вам  знайти  скарб ,  але  не простий ,  а  математичний . А  для  цього  треба  проявити  наполегливість  та  уважність .  

ІІІ . Гра  «   В  пошуках  скарбу »

1.  Зупинка   «  Шифрувальна  »

 - Мені  до  рук  випадково  потрапила  карта  .  В  ній  вказано      маршрут   знаходження    скарбу   ,  а  також   скільки  треба  пройти  кроків   до   наступної  зупинки .  Але  я  не    можу   записати    ці  числа .  Допоможете  ?

Каліграфічна    хвилинка (   один  учень працює   біля  дошки  )

 63009 000005         7000075000            1000000030

  • Визначити :   
  • 1 число – всього  одиниць ,
  •  2 число  - всього  десятків ,
  •  3 число – всього  сотень .

Математичний  диктант

- Знайди    7  %     від   63 ;

-  9 %    від  8100 ;

-  знайди  число,  якщо    9      його   дорівнює    540 ;

- знайди  число,  якщо  30 %  його   дорівнює   300  .

2. Зупинка « Рахункова »   ( Усний  рахунок )

- Куди  нам  рухатися  далі   дасть  підказку   ось  ця  стрічка .  Вона  підкаже ,  на  якому  материку  схований  скарб .

 

          + 170                            + 250                           + 40                         * 10

630

                             : 4                                - 140                           : 5

Відповіді :

20 – Африка ;        21 – Північна  Америка ;         700 -  Євразія .

3.  Зупинка  «  Задачна »

-  Нам  треба  буде  подолати  942  км  .   За  перший  день  ми  зможемо  пройти      2     усього  шляху ,     другого  дня  -    1  частину  того  ,  що 

                  6                                                                 4                                

залишилося .  Скільки  км   нам  треба  пройти  другого  дня  ?

 

 

4.  Зупинка  «   Транспортна »

-    Наш  шлях   дуже  далекий  .  Тому   далі  будемо  подорожувати  транспортом .   А  яким , дізнаєтесь,  коли   розв`яжете  наступне  завдання  .

(  приклади  в  групах -        з  точок   утворюють  корабель  )

Фізкультхвилинка

5.  Зупинка «  З  другом     в  парі   по  вузькій  стежині  йду  »

А     далі   ми  висаджуємось  на  сушу . Чим  ближче  до  скарбу,  тим  шлях  стає  важчим  .  І  ось  він   перетворюється  на  вузьку  стежинку ,  по  якій  можна  йти  тільки  вдвох . (  Робота  в  парі  )

- Порахуйте,  о  котрій  годині  ми  будемо  на  тому   місці, де  треба  шукати  скарб,  якщо  вийшли    о      7  год  45  хв      і   були  в  дорозі   10 год  43  хв.

 

6.  Зупинка  «  Здійснення  мрій  »

-  А  далі   стежка        переходить  у   непрохідні   хащі    і  дістатися  сюди  можна   тільки   одному   ,  і   тільки  най сміливішому   .  

(  самостійна   робота  по  варіантах  ) 

 

1  в .                                                                  2 в.

(  5     -  х )  +  4     =  8                      6     - ( х -  2     ) =  3                                                                                     

- І  ось  ми  вже  на  вершині  . Спробуємо  відкрити   скриньку   зі   скарбом  .  А  відкрити  її  зможе  тільки  той ,   хто  має   відповіді   у  рівнянні.  Які  співпадають  з   відповідями  на  скриньці  .   (   У  скриньці   текст   :  Знання   -  найбільший   скарб )

- Ось  ми  і  знайшли  скарб.  Дісталися  до   вершини  .

Якщо хочеш досягнути у житті своїх вершин

 Математику збагнути мусиш тонко до глибин.

 

IV . Повернення  додому

- А    додому  ми  будемо  повертатися  літаком  .   А  наскільки  швидко  ми  це  зробимо  ,  ви  дізнаєтесь,  коли  розв` яжете наступні задачі . 

-За  18  год ми  дісталися  до скарбу  ,  долаючи  шлях  зі  швидкістю 

25   км /   год .   Скільки  годин  потрібно  нам  на  зворотній  шлях,  якщо  ми  зменшимо  швидкість  на  10  км / год  ?

На  пошуки  скарбу   одна  команда  припливла  на     7   кораблях, а  друга   на   9  кораблях ,  причому   членів  другої  команди  було  на  90  осіб  більше, ніж   у   першій  команді . Скільки  місць  було  в  одному  човні  ?    

V. Підсумок  уроку . Домашнє   завдання.

-Який   скарб   найцінніший  ?


20.01.2019, 12:33

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: скарб, знань, Математичний, про, багатоцифрові, урок, узагальнення, математика, числа, Дроби., Гра, клас Просмотров: 505 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 11
Гостей: 11
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
yrok, kapelka-0
Україна. Кривий Ріг