Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Урок-гра з математики 3 клас "Ключі від палацу Розумників"
(23.0 Kb) ] 24.12.2016, 17:36

Мета. Опрацювати вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення; вдосконалювати обчислювальні навички; закріплювати вміння знаходити периметр фігур. Розвивати логічне мислення, кмітливість, творчу самостійність. Виховувати інтерес до вивчення математики.

Обладнання: картки, таблиці, математичне лото.

Тип уроку: урок-гра, узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

    1. Повідомлення теми уроку.

 - Діти, ми вже вивчили з вами всі таблиці множення і ділення. Але, щоб запам’ятати таблиці на все життя потрібно її повторювати. Сьогодні на уроці ми будемо виконувати вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення.

ІІ. Пояснення умов гри.

    Умови гри:

Урок наш буде незвичайний, урок-гра. Ми будемо збирати ключі від палацу «Розумників. Для того, щоб дістати всі ключі (а їх 10), треба швидко і точно виконати завдання, які вказані. За кожну відповідь отримуєте ключ. Коли всі ключі, будуть у вас, їх треба вставити до цих «кишеньок». І двері „відчиняться".  Двері відчиняються тільки перед розумними людьми. Тому всі завдання треба виконувати старанно і уважно.

Якщо двері палацу відчиняться, то ви всі отримаєте нагороди.  Почнемо гру.

ІІІ.     Контроль, корекція і закріплення знань.

    1. Розумова розминка.

1) Скільки вух у 6 зайців? (12 )

2) Скільки лапок у 9 котів? (36)

3) Скільки коліс у 7 автомобілів? (28)

4) Скільки лапок у 8 павуків? (64)

5) Скільки ніг у 9 курок? (18)

6) Скільки ніг у 6 мурашок? (36)

7) Скільки кутів у 5 трикутників? (15)

8) Скільки ніжок у 4 столів? (16)

   2. Усний рахунок «Дістань ключ»

Записати на сходах відповіді таблиці множення чисел 7, 8, 9.

3. Гра «Ціль – мимо»

- Діти, в наступному випробуванні нам потрібно пройти під кам’яним дощем.

(Діти усно обчислюють вирази. Якщо учень відповідає правильно, всі говорять

слово «ціль». Якщо відповідь неправильна, учні присідають і говорять слово

«мимо».)

49 : 7 – 7                 7 ∙ 8 – 6               8 + 8 : 2             40 – 27 : 9

4 ∙ 4 + 16                7 ∙ 6 + 30              6 ∙ 6 : 9              15 + 15 : 3  

4. Каліграфічна хвилинка.

  Записати відповіді таблиці множення числа 6.

5. Робота над задачею.

Наступний ключ знаходиться у триголового змія. Щоб його здобути, потрібно

розв’язати задачу.

Одній голові змія на день потрібно 3 кг кормів. Скільки кілограмів кормів потрібно

трьом головам на тиждень?

 

6. Фізкультхвилинка з використанням «Піснезнайки»

7. Самостійна робота на індивідуальних картках.

7 ∙ 8  = ___   __     

6 ∙ 4  = ___  __   

36 : 4 =___  __                

64 : 8 =___  __           

5 ∙ 6 = ___  __            

8 ∙ 3 = ___  __            

7 ∙ 3  = ___  __           

54 : 6 =___  __           

Щоб перевірити розв’язання , учні використовують код і знаходять зашифроване

слово (периметр)

    8   -  И

    9   -  Р

   21  -  Т

   24  -  Е

   30  -  М

   56  -  П

ІV.   Розвиток математичних знань учнів. Повторення матеріалу.

 

1. Робота в групах. Знаходження периметра   геометричних фігур.

 

2. Розвязування цікавого завдання.

 

13 . Робота в групах. Вилучити зайве число.

14   21   28   37   42   49    (таблиця множення на 7)

27   32   45   54   63   72    (таблиця множення на 9)

24   30   36   42   48   56   (таблиця множення на 9)

10   14   17   22   26   30   (парні числа)

18   24   32   36   42   48   (таблиця множення на 6)

11   14   17   20   23   27    (додавали по 3)

24   32   40   48   56   62   (таблиця множення на 8)

12   15   18   21   25   27  (таблиця множення на 3)

4. Гра «Вірю - не вірю»

1. Двоцифрове число більше, ніж одноцифрове.

2. Зменшуване менше, ніж від’ємник.

3. Результат дії ділення називається різниця.

4. Периметр – це добуток усіх сторін.

5. Якщо число помножити на 1, то дістанемо те саме число.

6. Найменше з двоцифрових чисел є 11.

7. Найбільше з двоцифрових чисел 100.

8. Дію додавання можна перевірити дією віднімання.

9. Дві доби- це 48 годин.

10. Однією лінією можна поділити прямокутник на два трикутники.

5. Гра «Математичне лото». Робота в парах

- Діти, якщо ви розв’яжете всі приклади, то зможете прочитати побажання жителів палацу «Розумників»

 Учи, лічи, складай задачі,

     не зупиняйся ні на мить.

     Хто математику полюбить,

     тому в навчанні пощастить.

V. Підсумок уроку.

Молодці! Ви справилися із завданням і зібрали всі 10 ключів.

- Що нового дізналися на уроці?

- А тепер нехай кожен подумає, над чим йому потрібно попрацювати вдома?


(23.0 Kb) ] 24.12.2016, 17:36

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: Ключі, клас, математики, Розумників, Урок-гра, від, математика, палацу Просмотров: 3054 | Загрузок: 439 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 6
Гостей: 6
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг