Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

урок математикина тему: "Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток".Урок узагальнення та закріплення матеріалу.
(20.6Kb) ] 03.12.2017, 15:55

Мета: Виробляти в учнів навички і поглиблювати вміння застосовувати загальний прийом додавання двоцифрових чисел виду 35+ 27. Вдосконалювати навички усного додавання, уміння розкладати доданки. Сприяти засвоєнню знань . В процесі навчальної діяльності в усіх учнів формувати навички самостійної роботи. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі та складати за схемами, скороченим записом. Допомогти учням формувати вміння робити обрахунки зручним шляхом. Розвивати математичне мислення.  Створити умови для розвитку  здібностей,  бажання і вміння вчитися. В процесі організації диференційованого навчання формувати в учнів товариські стосунки, чуйність, доброзичливість,співпереживання за успіхи своїх товаришів. Розвивати вміння працювати в групах, парах, спілкуванні один з одним, доводити власну думку. Удосконалювати  вміння складати повні відповіді на питання. Працювати самостійно з підручником. Сприяти вихованню культури мовлення й спілкування, естетичних почуттів, виховувати доброту, любов до природи.

Обладнання: Картки, предметні малюнки, ілюстрації, схеми, індивідуальні дощечки, фішки, таблиці з диференційованими завданнями, телевізор.

Форми організації самостійної роботи: Фронтальна, групова, парна.

Тип уроку:  Комбінований.

Структура уроку

І. Етап  орієнтації.

1. Створення сприятливої атмосфери (налаштування дітей на позитивну співпрацю).

Щоб урок минув не марно.

Треба сісти рівно, гарно.

- Девіз уроку:

Будемо у світ знань мандрувати.

Будемо математику вивчати!

Перед нами нелегкі задачі.

Тож побажаємо собі удачі.

Терпимості для нас.

За роботу в добрий час!

2.  Усний рахунок   (виявити рівень засвоєння вивченого матеріалу  ).  «Карусель»

- Робота в парах (взаємоперевірка).   Перевіряють роботу товариша.         3.   Математичні ланцюжки.

  • розминка в групах  (розвиток обчислювальних навичок)

 

34-10           28:4          25-4             

24:3             7-4            21:3            

8:2               3*6           7-1    

4*7             12:2            6:2 

28                 6                 3        

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності.

  (викликати в дітей інтерес і зацікавленість до вивчення нової теми, бажання більше поглибити знання ).

- Записати в зошитах сьогоднішнє число.

- Каліграфічна хвилинка.

         20  05  20  15  20  25  52  77  102

  1. Повідомлення теми, мети та завдань уроку (ознайомити дітей з темою, визначити її важливість і необхідність).

35+27              (35+20)+7=62

                         (30+20)+(5+7)=62

  1. «Вільний мікрофон»
  • Чого ви очікуєте від даного уроку?
  • Чого ми маємо досягти?
  • Отже, після цього уроку ми зможемо  швидко обраховувати приклади на додавання типу 35+27. Ми доповнимо та збагатимо отримані знання.

 ІІІ. Етап цілереалізації.

  1. Актуалізація й корекція опорних знань, практичного досвіду учнів (виявити наявний рівень знань ).
  •  Робота на планшетах- дощечках

26+39=                    54+38                                                              Виділення варіантів.

  1.  Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу. 
  •  Поетапна робота

 24+38

 56+25

 Виправ помилку

 36+29=55                 28+34

 47+35=83                 45+18

Заповни пропуски

 45+..=88                   24+27=41                      29+32

 29+..=56                   57+26=82                      58+14

 

  1. Хвилинка відпочинку (сприяти формуванню здоровязберігаючої компетентності та активному відпочинку).

    4.     Осмислення і перевірка  розуміння і засвоєння знань.

- Робота з підручником (коментована робота).

Виконання   № 19, с.156.

36+29=65                  58+39=97               28+37=65

64+35=99                  47+44=91

- Робота з підручником (колективна робота).

Виконання  задачі № 21, с.156.

Ж.-25 т.

Б.-?, на 16 більше

Ч.-?

1) 25+16=41(т.)-стільки білих        2) 25+41=66(т.)-стільки червоних

                                

5. Творче перенесення знань і навичок (робота в групах).

         I гр. – скласти  задачу

         II гр. –  скласти  питання до задачі

          III гр. –  розв’язати  задачу за скороченим записом

- Презентація результатів (кожна група звітує про виконану роботу).

 

ІV. Етап рефлексивно-оцінюючий (проаналізувати власну навчальну діяльність, виявити досягнення та недоліки, підвести підсумки засвоєння матеріалу).

  1. Підсумок уроку
  • Що ми вивчали на уроці?
  • Над чим працювали?
  1. Повідомлення домашнього завдання:   №326, с.124
  2. Усна рефлексія (гра «Закінч речення»)
  • Наш урок завершився і я хочу сказати, що…
  • Сьогодні ми навчились…
  • На уроці я дізнався…
  • Я зрозумів,що можу…
  • Чи дотрималися ми плану уроку?
  • Чи досягли поставлених цілей?
  1. Цінування, оцінювання

Наш урок завершився і я хочу сказати, що…

  1. Я сьогодні «просто супер»                      -------
  2. Я сьогодні молодець                               -------
  3. Я ще постараюсь                                               -------

(20.6Kb) ] 03.12.2017, 15:55

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: урок, математикина, узагальнення, чисел, ДВОЦИФРОВИХ, через, ПЕРЕХОДОМ, тему:, додавання, десяток.Урок Просмотров: 127 | Загрузок: 11 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar