Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Урок у 1 класі з математики на тему: "Склад числа 7. Наисання цифри 7.Дні тижня"
(30.6 Kb) ] 05.11.2017, 16:57

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Цілі уроку: 1) формувати уявлення дітей про ціле число та його частини, заповнити

разом з учителем таблицю складу числа 7 шляхом дослідження,

застосовуючи знання складу числа, записувати і розв’язувати приклади на

додавання.

2) розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, пробудити в учнів

потребу активно мислити, формувати уміння і навички самонавчання і

самоконтролю, вчити шукати найбільш раціональні шляхи обчислень.

3) виховувати культуру математичного мовлення, інтерес до уроків

математики, почуття взаємодопомоги, бажання робити добрі справи.

Завдання :

  • закріпити вміння правильно писати цифру 7;
  • вивести і записати таблицю складу числа 7;
  • тренуватися складати приклади на додавання;
  • працювати в групах;
  • розв’язувати логічні завдання;
  • шляхом багаторазових повторювань і практичних вправ запам’ятати склад числа 7.

Компетентності, що формуються на уроці:

  • інформаційна;
  • навчально-пізнавальна;
  • комунікативна;
  • соціальна;
  • духовна.

Компетенції, що формуються на уроці:

  • освітня;
  • діяльнісна;
  • соціальної взаємодії;
  • здоров’язберігаюча;
  • загальнокультурна.


 

 

Хід уроку

І. Стимулювання та мотивація навчальної діяльності.

1.Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Щоб нам не було мороки –

Всі готові до уроку?

Тож гаразд, часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

Мотивація.

 

  • Яким би ви хотіли бачити наш урок? (Відповіді дітей).

 

  • Математика – це чарівна країна. Сьогодні ми продовжуємо мандрівку містом, де живуть числа першого десятка. І сьогодні діти до нас завітала на урок гостя, впізнаємо її?

Відео(тітонька сова)

ІІ. Цілепокладання.

  1. Складання плану уроку.

 

  • Оскільки зараз у нас урок математики, давайте подумаємо, які завдання на нас можуть чекати на ньому? (Відповіді дітей).
  • Діти,тітонька сова залишила нам багато завдань з якими ми сьогодні з вами впораємось,так діти? Перше завдання вам треба порахувати від 1 до 10 і у зворотньому напрямку.
  • З яким числом і цифрою ми познайомилися на минулому уроці? (7).
  • А ще сьогодні ми обов’язково повинні дізнатися щось нове про число 7.
  • Пропоную працювати за таким планом:

На дошці девіз уроку

Знаю – вмію

Дізнаюся- навчуся

 

Ось послухайте про сімку вірш.

У тижні кожному – сім днів,

У райдузі – сім кольорів,

Що є сім нот – відомо всім,

Цікава дуже цифра сім.

А скажіть хтось знає прислів’я та приказки у якому зустрічається це число?

приказки  і        прислів’я

  • Сім   п’ятниць    на      тиждень
  • Семеро одного не чекають.
  • Сім раз відміряй, а один раз відріж.
  • На сьомому небі від щастя.
  • Сім верст до небес.
  • Сьома вода на киселі.

 

Які ви молодці ,наша гостя з превеликим задоволенням чує які ви в мене розумні.

ІІІ. Активізація опорних знань та їхнього життєвого досвіду.

1. Каліграфічна хвилинка.

- Діти, як ви гадаєте, для чого ми робимо каліграфічну хвилинку? (щоб вміти красиво писати цифри). І слідуче завдання від тітоньки Сови таке:треба прописати цю цифру,але перед цим уважно подивіться,як треба її писати.

  • Аналіз елементів.

Цифра 7 складається з трьох елементів:

  • хвилястої горизонтальної лінії,
  • прямої довгої похилої лінії,
  • короткої горизонтальної лінії, яка проходить посередині другого елемента.
  • (починаю писати трохи нижче середини верхньої сторони клітинки хвилястою горизонтальною лінією праворуч до верхньої правої вершини кута. Потім, не відриваючи руки, пишеться вниз довга, пряма, похила лінія до середини нижньої лінії клітинки. Посередині другого елемента проводиться горизонтальна лінія симетрично з двох сторін.)

відео

  • Пропишіть цифру 7 сім разів.

Далі запишіть числовий ряд в зворот ньому порядку. (Учень вголос називає, після цього діти записують натуральний ряд чисел).

Вчитель ходить по класу і коментує каліграфічну хвилинку.

Молодці. Добре впоралися. Наша гостя буде вами задоволена

  • Діти, а які сусіди цього числа?
  • А з чого складається ця цифра?

Задача-вірш-презенація

Шість метеликів літають

І на квіточки сідають.

Прилетів іще один,

Сів на квіточку і він.

Полічімо швидше всіх –

Цих метеликів прудких.

Скільки метеликів було спочатку? (6 метеликів)

Скільки метеликів прилетіло? (Один)

Як дізнатися скільки стало всіх метеликів? (Дією додавання)

Як утворилося число 7? (До 6 додали 1 – одержали 7 метеликів)

Фізкультхвилинка(2хв)

 

  • ІV. Спиймання, усвідомлення і засвоєння нового матеріалу
  • 1. Робота в парі
  • Скажіть, хто з вас любить казки? А хто знає назви казок у яких зустрічається число 7?

(Сім королів і одна королева, мудра дівчина і сім розбійників,казка о цариці і о семи богатирях)

  • А зараз діти саме важливе завдання нашого уроку,тітонька Сова приготувала для нас завдання. З таким завданням ви вже зустрічались на наших уроках. Вам треба виготовити колаж, і розмістити  відповіді з цифрою 7 так щоб  відповісти на запитання з чого складається ця цифра?
  • Зараз ви об’єднаєтесь у три групи і разом оберете казку з якої ви будете виконувати колаж.Потім знайдете казкових героїв з казки яку ви вибрали і разом з командою виконаєте колаж.

виготовлення інформаційних колажів

7= 1+6 або 6+1

7= 2+5 або 5+2

7=3+4 або 4+3

(Учні розповідають про склад числа цифри 7)

 

  • Що ми з вами записали? (Склад числа 7)


3. Робота з підручником (С.30 №3)

- Відгадайте загадку

Сім братів віком рівні, іменами різні. (Дні тижня)

Назвіть ці дні по порядку. (Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота, неділя.)Робота з підручником. С.30 №3

 

  • Вірш нам допоможи пригадати дні тижня:

Вранці ми із добрим ділом

Привітали… (понеділок).

Ніченька минула скоро,

Трудовий іде… (вівторок).

Сирітка, вміла, молода,

Вже настала… (середа).

Йде четвертий день тепер,

Називається… (четвер).

Діло добре ладиться,

Як настане… (п’ятниця).

Дома скрізь кипить робота,

Коли настає … (субота).

А субота з хлібом й сіллю

Привела сестру… (неділю).

Ось і тижневі кінець,

Хто трудився – молодець!

 

Пісня -Відео

2. Первинне закріплення вивченого

    • Як ви гадаєте, для чого треба знати склад чисел? (Щоб правильно обчислювати математичні вирази).
  • Тітонька Сова приготувала ще завдання потрібно вибрати з виразами відповідь яких 7.


6+1 , 5+1, 2+5, 4+1; 3+4,

 

Молодці,

  • 4. Якщо ви впораєтеся швидко із своїм завданням, то ми зможемо записати в зошит математичні вирази.(або один який вам більше сподобався)

1) Їжачок ніс один бурячок, а їжачиха несла6 бурячків.

Скільки всього бурячків несли їжак з їжачихою? (1 + 6 = 7)

2). На узліссі росли 3 берізки і 4 клени. Скільки всього дерев

росло на узліссі?

  1. Підсумок уроку. Рефлексія.

1. Підсумок уроку.

  • Підсумуємо те, що вивчили на уроці. Зробимо це у вигляді гри якщо правильне хлопають
  • 7 складається з1 і 5.
  • 7 складається з 3 і 4.
  • 7 складається з 2 і 5.
  • 7 складається з 6 і 1
  • Відео-прощання тітоньки сови

 

2. Рефлексія

  • Вам сподобався урок? Чи справдились ваші сподівання, які були на початку уроку?
  • Яке завдання найбільше сподобалося?
  • А зараз заплющте оченята,підніміть вгору праву руку,доторкніться вказвним пальцем до кінчика носа,опустіть руку під ваш стілець.Це смачний гостинчик від Тітоньки Сови.
  • Молодці! Дякую за урок!

(30.6 Kb) ] 05.11.2017, 16:57 --------------------------

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: урок, математики, склад, на, 7., ЦИФРИ, числа, Наисання, тему:, класі Просмотров: 2201 | Загрузок: 312 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
maria_korenchuk72
Україна. Кривий Ріг