Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Урок з математики 3 клас "Розв’язання прикладів на додавання та віднімання круглих десятків"
(25.4 Kb) ] 21.01.2018, 18:32 МАТЕМАТИКА
Урок № Дата
Розділ. Додавання та віднімання в межах 100
Тема: Розв’язання прикладів на додавання та віднімання круглих десятків.
Мета: Формувати в учнів уміння і навики лічити круглими десятками в межах 100, удосконалити вміння розв’язувати приклади на додавання та віднімання круглих десятків. Виховувати активність, старанність.
Корекційно-розвивальна мета: розвивати пам'ять, мислення, моторику рук. Виробляти вміння і навики розв’язувати приклади на додавання та віднімання круглими десятками.
Обладнання: підручники, зошити, каса цифр, індивідуальний лічильний матеріал, плакат «Склад числа», «Лічба в межах 100», «Правила сидіння за партою».
Індивідуальна робота:
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
- Діти, сьогодні ми розпочинаємо наше заняття, як завжди, із привітання.
Пролунав дзвінок –
Починаємо урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім третім класі
Діти - просто молодці.
2. Звіт чергового.
3. Перевірка готовності учнів до початку уроку.
- Я, гадаю, що ви сьогодні добре попрацюєте на уроці і покажете свої знання. Але, щоб нам добре працювалось, що ми повинні роботи? (Дотримуватись правил роботи на уроці).
- Давайте з вами пригадаємо ці правила.
- Діти, нагадайте мені будь-ласка, як потрібно сидіти за партою?
- Діти, давайте пригадаємо, яке правило діє у нас на уроці? (Правило піднятої руки) – Так, вірно.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
1. Аналіз виконання письмового завдання вчителем.
2. Оцінювання.
ІІІ. Системне повторення.
- Діти, а зараз ми з вами повторимо те, що ми вивчали на попередніх уроках і виконаємо декілька завдань.
1. Усний рахунок.
- гра «Яке число я задумала?»
- Я задумала число, додала до нього 20 і отримала 40. Яке число я задумала?
+ 20 = 40
40 - 20 = 20
Поясніть чому 20?
- Я задумала число, додала до нього ще одне таке і отримала 40. Яке число я задумала?
? + ? = 40
20 + 20 = 40
- Поясніть чому 20?
- Я задумала число, відняла від нього 40 і отримала 30. Яке число я задумала?
?-40 = 30
40 + 30 = 70
Поясніть чому 70?
- назвати «сусідів» чисел: 20, 60, 50, 30, 70, 40;
2. Математичний диктант.
- записати числовий ряд від 60 до 80;
- порівняти числа: 40 і 20, 30 і 40, 20 і 80, 70 і 60, 40 і 30;
- розв’язати приклади: 60 + 30; 30 - 20; 50 + 40; 70 - 50; 60 + 10; 30 - 10.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку.
- Діти, сьогодні ми продовжуємо працювати над розділом, який має назву: «Додавання та віднімання в межах 100». Тема нашого уроку: «Розв’язання прикладів на додавання та віднімання круглих десятків».
Сьогодні протягом уроку ми удосконалимо уміння і навики лічити круглими десятками в межах 100, розв’язувати приклади на додавання та віднімання круглих десятків.
Проблемне питання:
1) Як додавати круглі десятки?
2) Як віднімати круглі десятки?
Очікуваний результат:
1) Зацікавити учнів.
2) Налаштувати на плідну роботу.
V. Робота по темі уроку.
1. Фізкультхвилинка.
- Ви всі добре попрацювали, але напевно трішки потомилися, а в нас ще так багато цікавих завдань. Тому, я вам пропоную трішки розім’ятися і виконати фізкультхвилинку.
Руки в сторони та вгору —
На носочки піднялись.
Підніми голівку вгору —
Й на долоньки подивись.
Присідати ми почнемо,
Добре ноги розімнемо.
Раз — присіли, руки прямо.
Встали — знову все так само.
Повертаємося вправно,
Все виконуємо гарно.
Вліво-вправо повернулись
І сусіду усміхнулись.
2. Робота з підручником.
- ст. 85, № 1 (самостійно) (1 урок);
- ст. 85, № 2,3 (з поясненням) (1 урок);
- ст. 85, № 5(1,2) (з поясненням) (1 урок);
- Ви гарно попрацювали але, мабуть, ваші пальчики вже втомилися. Давайте трішки розімнемо їх і виконаємо пальчикову гімнастику.
3. Пальчикова гімнастика.
Вправа «Ліхтарики»
Хід вправи: Розташувати долоні перед собою, випрямити їх та розсунути пальці. Стискати та розтискати пальці на двох руках одночасно, супроводжуючи рухи відповідними фразами. Вправу виконувати декілька разів.
Ліхтарики засвітилися!
(випрямити пальці)

Ліхтарики потухли!
(стиснути пальці)

4. Самостійна робота.
- розв’яжи приклади за зразком:
50 – 10 = 40
5 дес. – 1 дес. = 4 дес.
30 – 10 =
30 – 20 =
90 – 50 =
60 – 20 =
80 – 40 =
70 – 20=
5. Геометричний матеріал.
Накресли два відрізки: перший – завдовжки 7 см, а другий – 1 дм 2 см.
VІ. Підсумок уроку.
- Діти, скажіть мені будь ласка, що ми сьогодні вивчали на уроці?
- Сьогодні на уроці ми працювали над темою: «Розв’язання прикладів на додавання та віднімання круглих десятків».
Протягом уроку ми удосконалили уміння і навики лічити круглими десятками в межах 100, розв’язувати приклади на додавання та віднімання круглих десятків.
VІІ. Оцінювання знань і умінь учнів.
VІІІ. Домашнє завдання.
- ст. 85, № 5 (3,4) ( 1урок);
(25.4 Kb) ] 21.01.2018, 18:32 --------------------------

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: alenazozulya12 Просмотров: 939 | Загрузок: 225 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг