Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці.
(164.0 Kb) ] 04.02.2018, 17:11

Мета  Вчити  учнів додавати  і  віднімати  круглі  трицифрові  числа  без 

               переходу через  десяток, розв’язувати  задачі на зведення  до  оди –

               ниці, знаходити  периметр  прямокутника.

              Розвивати  мислення, обчислювальні навички, інтерес  до матема –

              тики.

              Виховувати  шанобливе ставлення до  запорізьких козаків  і  спо –

              нукати  до наслідування  їх  кращих рис характеру: добродушності,

              безкорисливості, товариськості, героїзму.

 

Обладнання  Перфокартки, карта  подорожі, малюнки  із  зображенням

       запорізьких  козаків, човна,  схеми до задач , картки українського     

             алфавіту.

 

Хід  уроку

І.  Організація  класу.

   Всі  сідайте тихо, діти,

  Домовляймось  не шуміти,

  Руку гарно  піднімати,

  На уроці не  дрімати,

  А знання  мерщій  хапати.

  Щоб  не було  нам мороки,

  Всі  готові  до уроку?

  Тож  гаразд, часу  не  гаєм

  І урок  вже  починаєм.

ІІ.  Повідомлення  теми  й мети.

-  Діти, сьогодні  у нас  незвичайний урок – ми  будемо  подорожувати. І не  самі. На  чолі  нашої  команди  буде  гарний  український  козак  Мамай.  Але  перш, ніж  вирушити  у подорож  ми  повинні  виконати  завдання  нашого  ватажка.

ІІІ. Усний  рахунок.

Гра  “Гол”. Повторення  таблиці  множення  і  ділення  на  6.

IV. Математичний  диктант.

-  Козак  Мамай  хоче знати  чи учні  3  класу  дружні, працьовиті, старанні.  Чи  вмієте  ви писати  математичний диктант?

  5 сот.2дес.3од.; 7сот.6дес.; 4сот.; 1дес.2од.; 2сот.2од.; 3дес.1од.; наступне  число 800; попереднє число 700; ск. всього десятків у числі 625?; всього сотень у числі 246?

523, 760, 412, 202, 31, 801, 699, 62, 2.

V. “ Чарівні  приклади “.

  -  Це  останнє  завдання  козака  Мамая. А приклади  -  незвичайні. Якщо  правильно  обчислите, то  дізнаєтесь  до  кого  ми вирушимо  у подорож.

100 – 3  5 – 15 = 15                к

( 21 + 9 ) : 6 + 14 = 19            о

80 – ( 25 + 24 ) – 21 = 10       з

72 : 9 + 20 – 27 = 1                 а

615 – 600 = 15                        к

511  - 500 = 11                       и

-  Ми  вирушаємо  у подорож  на Січ, де мешкають  українські запорізькі  козаки, вони  чекають  нашої допомоги. Але перед тим, як сісти  у козацьку  чайку – так  називалися козацькі човни – ми  повинні  виконати завдання, яке є  у кожного  на парті ( картки – перфокартки ).

   Хто виконав  завдання – є пасажиром  нашого  судна.

   Виконуючи  всі ці завдання,  ми пам’ятаємо  про козаків-запорожців, що вони  були: дружні, працелюбні, старанні, завжди допомагали  один одному.

VI. Фізкультхвилинка.

Гей, ви  стрільці  січовії,

Раз, два, три!

У ваших дівчат  серце  мліє,

Раз, два, три!

Ви  вперед  все  поступайтесь,

Ні на що не оглядайтесь,

Раз, два, раз, два, раз, два, три!

Попереду  сотник  їде,

Раз, два, три!

Він  до пекла  з вами  піде,

Раз, два, три!

Сам  із себе хлопець бравий,

Під ним  коник дуже  жвавий.

Раз, два, раз, два, раз, два, три!

-   Поки будемо  пливсти  по річці, покажемо  свої  здібності  у відгадуванні  загадок і ребусів.

  1. Ревнув  віл  на сто  гір, на тисячу городів.
  2. Тисяча  овець, а між  ними  один баранець.
  3. Сімсот соколят  на  одній  подушці сплять.
  4. Повзун повзе, сімсот  голок везе.

100лиця, Ті100, 40а, Ві3на, Пі2л, і100рія, 7’я.

VII.  Розвиток  математичних  знань.

 -  Ось  і ми  прибули. Але, щоб  потрапити  на сам  острів, ми повинні  “відкрити”  браму – розв’язати  задачу.

Задача.

  Козак  мав  привезти  за рік  870 кг  солі. Спочатку  він привіз  430 кг, а потім  ще  560 кг. Скільки  солі  він  привіз  понад план?

- Чи  можемо  ми відразу відповісти на запитання  задачі?

- Чому?

- Про  що  треба  спочатку дізнатися?

- Розв’язання  запишемо на дошці:

(  430 + 560 ) – 870 = 120 (кг)

-  А  тепер  ми на Січі.

   Нас зустрічають  козаки  Олекса  і Марко.  Вони  просять  вас  розв’язати  задачу для  того, щоб  знати  чи вистачить  корму для  їхніх  коней.

Задача.

  За  5  днів  кінь  з’їдає 15 кг вівса. Скільки  з’їдає  кінь  кормових  буряків  за 8 днів, якщо  за  1 день він з’їдає  на 5кг  більше  ніж вівса?

- Що  потрібно, щоб  відповісти  на питання  задачі?

- А що  для   цього  треба  знати?

- То яке  буде перше  запитання?

  1. 15 : 5 = 3(кг)
  2. 3 + 5 = 8 (кг)

3)  8  • 8 = 64 (кг)

-  Поки  ми  розв’язувати  задачу, козак  Мамай  розповів  своїм побрати – мам, що учні  3 класу  дружні, старанні, люблять  розв’язувати  задачі і приклади. Всі  козаки  дякують  вам  за допомогу  і дуже раді  за те, що  підростає  надійне покоління, їх зміна – козаки  і козачки. На  згадку про себе  козаки  дають  кожному  по рибині, так  як більшість  їх  страв – із риби. 

  Кожному бажають  бути: старанним, працьовитим, дружнім, бадьорим, спритним, добродушним, безстрашним.

VIII.  Підсумок  уроку.

- Нам  пора  повертатися  додому.

- Що  сподобалося  вам  на уроці? Що  ні?

- Що ви  взяли для себе  із цього уроку? 

Домашнє завдання: виконати № 551, №552.


(164.0 Kb) ] 04.02.2018, 17:11

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: десяток., через, без, чисел, переходу, трицифрових, додавання, Усне, круглих, віднімання Просмотров: 935 | Загрузок: 150 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 7
Гостей: 7
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг