Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Вправи на засвоєння складу чисел. Логічні задачі. 1клас
(124.0 Kb) ] 18.03.2018, 16:07

Відкритий урок з математики у 1класі.

Вчитель Штих Ольга Сергіївна

Тема: Вправи на засвоєння складу чисел. Логічні задачі.

Мета: закріплювати знання складу чисел у межах 9; вчити учнів складати і розв’язувати приклади; розвивати логічне мислення, пам'ять; формувати досконалу особистість; виховувати бережне відношення до тварин, бажання допомагати іншим.

Корекційна мета: корегувати зорове сприймання, мілку моторику.

Обладнання: малюнки їжачка, білочки, листочків, грибочків, індивідуальні картки із завданнями, розрізані геометричні фігури.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти, сьогодні у нас незвичайний урок.  До нас у гості завітала казка, але яка сама ви повинні здогадатися. Ось послухайте уривок цієї казки: «Одного разу мати напекла пиріжків і каже:

– Піди до бабусі, довідайся, як вона поживає, бо мені казали, що вона нездужає. Віднеси їй цей кошик з пиріжками…

  • Правильно, діти до нас завітала казка Шарля Перро «Червона шапочка». Але шлях її непростий. Якщо вона піде по цій стежці ( учитель показує на малюнки на дошці), то там на неї чекає вовк, який може її з’їсти. А якщо вона піде по іншій стежці, то прийде до будиночку бабусі. Проте по цій стежці не так просто пройти, бо є 7 завдань, які потрібно виконати. Допоможемо Червоній шапочці?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Отже, сьогодні на уроці ми будемо виконувати вправи на знання складу числа, а також розв’язувати логічні завдання.

ІV. Корекція знань з раніше вивченого матеріалу.

1. Усний рахунок.

  • Отже перше завдання. Слухайте уважно, відповідайте вчасно.
  • Покажіть сусідів числа 3; попереднє число числа 9; наступне число числа 6; сусідів числа 5; число, що передує числу 4, число, яке слідує за числом 2, число,яке стоїть перед числом7.
  • Молодці, із цим завданням ви впорались. Тепер наступне завдання.

2. Логічні задачі.

У бабусі Даші онук Паша, кіт Пушок, собака Дружок. Скільки у бабусі онуків?

(Один)

У парку 8 лавок. Три пофарбували. Скільки лавок стало в парку?

(Вісім)

У бабусі Олени були: кіт Моряк, собака Дружок, онука Леся і онук Денис. Скільки всього онуків у бабусі? (2)

Вантажівка їхала в село. По дорозі він зустрів 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село?

(Одна)

Жило 9 котів і 1 чоловік.  Скільки було там ніг? (2)

Молодці! І з цим завдання ви впорались.

3. Гра «Засели будиночок»

- З наступним завданням Червона шапочка точно не впорається без вашої допомоги. Допоможіть їй заселити будиночки. (Склад числа 7 і 8. Завдання виконується на дошці за допомогою таблиці і рухомих цифр)

2. Каліграфічна хвилинка.

- Пропишіть цифру, що позначає кількість учнів за однією партою.

4. Фізкультхвилинка

Я маленький малючок,

Загорнувсь, мов їжачок,

Потім стану, мов жирафа,

Дотягнувся аж до шафи.

Пострибаю, мов зайча,

Політаю, мов сова,

Як берізка,погойдаюсь,

Відпочити постараюсь.

5.  Складання прикладів на додавання за малюнками.

На дошці малюнки їжачка і білочки.

- У їжачка було 2 жовтих листочки. Він назбирав іще 3 різнокольорових листочків.

- Скільки листочків стало у їжачка?

- У білочки був 1 грибочок, вона знайшла іще 2 грибочки.

- Скільки грибочків стало у білочки?

Складіть приклади на додавання, користуючись картками.

Картинки по запросу розмальовки білочка                                                                   Картинки по запросу розмальовки білочка

           +              =                                                              +              =                        

 

6. Завдання «Допоможи їжачкові зібрати грибочки».

- Добре, діти. А тепер на вас чекає завдання, яке потрібно виконати самостійно. Візьміть жовті картки.

- У їжачка два кошики. Один під номером 5, а інший під номером 6. Розв’яжіть приклади і дізнайтеся, який грибочок в який кошик покласти.

 

7. Вправи для очей.

Сплять маленькі совенята

Раз – розкрили оченята,

подивилися навколо,

потім вгору і додолу,

оченята блим-блим-блим,

відпочити треба їм.

Вправо, вліво оченята

повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будем працювати.

8. Логічно-геометричне завдання. (Робота в парах).

- Що ж, діти залишилось виконати останнє завдання.

- У кожного з вас на парті конвертик із завданнями. Із розрізаних частинок вам потрібно скласти фігуру, форма якої накреслена на аркуші. Працюємо в парі.

ІV. Підсумок уроку.

  • Чи сподобався урок?
  • Що найбільше сподобалось?
  • Яке завдання було найважчим?
  • Ви сьогодні добре попрацювали і допомогли Червоній Шапочці дійти до будиночка бабусі. Тепер бабуся скоштує смачні пиріжки, які їй передала мама Червоної шапочки.

(124.0 Kb) ] 18.03.2018, 16:07

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: чисел., засвоєння, вправи, складу, 1клас, Логічні, математика, задачі., на Просмотров: 1653 | Загрузок: 200 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 10
Гостей: 10
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг