Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Конспект уроку на тему "Музична хатка"
10.12.2016, 09:10 Тема . Музична хатка.
Мета уроку :
Навчальна : дати поняття про
нотний стан як рядок для запису
музичних звуків;
-продовжувати розвивати вміння слухати та
аналізувати прослузані музичні твори.
Виховна: виховувати цікавість до музики;
Розвиваюча: розвиток вокально – хорових навичок.
Корекційні завдання:
- корекція постави у дітей під час
співу;
Наочні матеріали : малюнки феї Музики, Діда
Мороза, портрет Р.Шумана, В.Верменича, презентація до уроку, відео фізкультхвилинка.
Музичний матеріал: А. Філіпенко «Новорічна»
Т.З.Н. : магнітофон, проектор

Хід уроку :
І. Організаційна частина
1. Музичне вітання
Музика чарівна завітала в клас.
Знову на урок - стане рівно клас!
2. Перевірка готовності до уроку
- Скоріше перевірте чи на парті все,
Що треба для уроку у всіх у вас вже є!

ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Бесіда
- Діти, скажіть , а де ви живете) ( у квартирі, будинку)
- Правильно, кожен з нас має свою оселю, в яку ми приходимо після школи, а дорослі після роботи.
- Погляньте шкільні предмети, також мають власні хатки. І звірі також, і пташки.
Отже ми можемо сказати, що всі у світі мають власний куточок.
2. Ведення елементів нестандартності
- Діти, сьогодні до нас на урок завітав гість, його звуть Пізнайко, він вирішив також навчатися музиці.
Та доки він йшов до нас з ним трапилася біда, наш Пізнайко впав і сніжинки які він ніс розлетілися.
- Але якщо ми з вами будемо виконувати правильно завдання , то ми зможемо зібрати всі сніжинки для нашого нового друга.
- Ну що, діти, допоможемо?

3. Робота з індивідуальними картками картками
- До того , як прийшов Пізнайко ми сказали, що кожен має всій дім, зараз ми перевіримо чи знаете ви де хто живее.
- У кожного є картка з завданням, вам потрібно з΄єднати ліву частину малюнків з правою, відповідно до того , де хто живе.
- Якщо всі виконають це завдання, то Пізнайко отримає першу сніжинку.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь вчителя
-Молодці, ви справили ся з завданням.
А тепер скажіть чи має власну хатку Фея Музики разом зі своїми друзями ?
- І зараз ми дізнаємося , який же будинок у цієї Феї.
2 .Робота над віршем
Фея Музики завжди,
Живе на лініях п΄яти.

Запитайте, перша хто?
Несмілива нота «До».
На лінійку додаткову
Прикувалась, як підкова .

Ой забилась і реве
Ця плаксива нота « Ре».
Примостилась під лінійку
І зосталась тут довіку.

Нота « Мі», привітна, мила,
На лінійку першу сіла.

«Фа» між двох лінійок стала,
Шлях нелегкий подолала.

Впала « Соль » на другу стрічку.
А та стрічка наче річка:

« Ля» – весела щебетуха,
Між друхогу і третою – там її і слухай.

«Сі» засіла в стрічці «три».
І – кінець всієї гри.

- Яка хатинка у Феї Музики? (Дім із п’яти ліній.)
- Хто живе разом із нею? (Ноти.)
- назвіть сім сестричок – нот.
- Де живе перша нотка?
Де друга?
- А третя?
- Чи знаємо ми де живе четверта?
- А п΄ята?
- А де поділася шоста?
- І де розмістилася остання сьома?
- -Молоці все правильно! За виконане завдання ви отримуєте ще одну сніжинку!

2. Розспівування
- Отже Нот – сестричок тільки сім : до, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
І зараз разом з пізнайком ми їх проспіваємо.
- Спочатку промовимо ноти.
- А тепер проспівуємо.
3.Робота в зошиті
- Діти, а чи зачиняють ваші батьки дім коли кудись виходять?
- І Фея музики має також свій ключ, але він чарівний, і називається - скрипковим, бо нагадує корпус скрипки.
А) Вправляння у написанні скрипкового ключа
- Покладіть перед собою листочок, з нотними рядками, на якому написаний скрипковий ключ.
- Тепер погляньте на екран та подивіться , як написати його. Тепер ще раз подивіться на дошку, уважно слідкуйте, як я пишу скрипковий ключ.
- А зараз пропишіть, його у себе на листочках.
- Що ще записують на нотному стані? (Ноти.)
- Молодці! Я потім перевірю!
А за виконане завдання пізнайко отримує ще одну гарну сніжинку!

4.Фізкультхвилинка
- А зараз ми трішки відпочинемо, дивимося на екран і повторюємо рухи!
- Молодці! Отримуєте ще одну сніжику!

IV. Розучування пісні А. Філіпенко «Новорічна»,
- Фея Музики дуже любить зиму, бо взимку є дуже багато розваг та подарунків, але найбільше вона полюбляє Новий рік.
1.Прослуховування пісні
- І тому сьогодні ми вивчимо пісню про Новий рік.
- Прослухайте пісню.
- Про що в ній співається?
- Правильно.

3. Вивчення пісні.
- Вчимо нові для нас слова з нашим другом, промовляємо слова, та проплескуємо ритм у долоні.

4. Виконання пісні
- А зараз спробуємо виконати пісню.
- Молодці, ви отримуєте ще одну сніжинку!

V. Підсумок уроку.
1. Підсумкова бесіда
А) Інтерактивна гра « Сніговик»
- На екрані ви бачите сніговита з 4-ма яскравими ґудзиками, коли ми будемо натискати на ґудзик, то сніговик, буде задавати для вас запитання!
Запитання:
- Як називається хатинка Феї Музики?
- Скільки є нот ?
- Назвіть їх.
- Як називається Ключ Феї музики?

- Ось ви і отримуєте останню сніжинку.
2. Нагородження
- За те , що ви так гарно працювали на уроці Пізнайко дарує вам усі зібрані сніжинки, якими ви зможете прикрасити свій клас до новорічних свят.
- А від мене кожен отримує новорічну іграшку!

3. Музичне прощання
- Підведіться
- Спочатку я проспіваю слова «До побачення», а потім ви.
- На цьому наш урок закінчено.
10.12.2016, 09:10 --------------------------

Категория: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО | Добавил: ann96love Просмотров: 1945 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
maria_korenchuk72
Україна. Кривий Ріг