Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Симфонічний розвиток музики.
(54.0 Kb) ] 10.10.2015, 15:22

Мета. Продовжити  вивчення теми «Розвиток музики». Звернути увагу на багатогранність розвитку музику, на відмінність симфонічного розвитку від інших типів (інтонаційного, ладового, динамічного, варіаційного, жанрового). Розвивати знання нотної грамоти (паузи). Повторити пісню «Рушничок» (слова Є.Левченка, музика А.Олейникової), почати знайомство із піснею «Подарунок мамі» (слова Д.Чередниченка, музика М.Катричка). Сприяти вихованню теплих почуттів до матері.

Обладнання: фото оркестру, що виконує симфонічну музику, репродукція картини І.Левітана «Березовий гай», рушник, зображення весняних квітів.

Музичний матеріал: запис «Симфонії №4» (фінал) П.Чайковського, «Симфонії соль мінор» (І частини), фільм «Перші квіти», пісня «Рушничок» (слова Є.Левченка, музика А.Олейникової), пісня «Подарунок мамі» (слова Д.Чередниченка, музика М.Катричка)

 

Хід уроку

Вхід під уривок з творів Прокоф'єва "Марш"; "Марш дерев'яних солдатиків" П.Чайковського.

І. Організаційний момент

1.     Привітання: "Продзвенів дзвінок, почався урок".

2.     Розспівування

– «Добрий день, малята!

Рада бачить вас!»

–       «Добрий день, учителю!

Здрастуй, рідний клас»

3.     Дихальні вправи.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань:

Вчитель.

– Скажіть, будь ласка, які види розвитку музики ви знаєте? (інтонаційний, ладовий, динамічний, варіаційний, жанровий) (Форзац І)

– Сьогодні ми вивчимо останній вид розвитку музики, тому давайте спочатку пригадаємо, що саме ми слухали, вивчаючи ці види розвитку музики.

1.     Томазо Альбіоні, «Адажіо» у виконанні Лари Фабіон (інтонаційний);

2.     Франц Шуберт, «Вальс» (ладовий);

3.     Й. Брамс, «Угорський танець» (динамічний і темповий);

4.     М.Завадський, «Шумка» (варіаційний);

 

ІІІ. Тема і задачі уроку

– Молодці, ви добре засвоїли вивчений матеріал, тому, сподіваюсь, вам легко буде запам’ятати останній тип розвитку музики – симфонічний.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

         1.Пояснення вчителя. Співбесіда.

– Зараз ми будемо закінчувати опрацювання таблиці на першому форзаці. Розкажіть, будь ласка, про що можна здогадатися, дивлячись на саму нижню графу? (відповіді учнів).

2.     Робота з підручником.

– Так, дійсно, симфонічний розвиток в музиці – найскладніший, бо в ньому об’єднані майже усі види розвитку музики. На сторінці 75-й у підручнику ви бачите фото із зображенням симфонічного оркестру, що виконує симфонічну музику. (Читання учнями статті у підручнику)

3.    Слухання музики. П.Чайковський, «Симфонія №4» (фінал)

4.    Слухання музики. В.Сокальський, «Симфонія соль мінор» (І частина)

5.    Висновок: під час виконання симфонічної музики композитори використовують усі види розвитку музики, від чого вона стає емоційною, характерною, різноманітною.

 

V. Фізкультхвилинка

 

VІ. Музична абетка

1.     Актуалізація опорних знань

– Зараз ми будемо працювати у нотних зошитах. Давайте пригадаємо, що ми вже вивчили (ноти, ключ соль або скрипковий ключ). Давайте напишемо його для відкриття нотного рядочку. (пишуть)

-   Після цього напишемо нотки різної тривалості (ціла, половинна, четвертна, восьма, шістнадцята ), залишаючи вільне місце після кожної нотки.

2. Ритмічно-музичні вправи.

-   Проспіваймо їх, допомагаючи собі пальчиками: «до» – як цілу (1-і-2-і-3-і-4-і), «ре» - як половинну (1-і-2-і), «мі» - як четвертну (1-і), «фа» - як восьму (1), «соль» - як вибухову шістнадцяту. (Співають)

3. Вивчення нового матеріалу

– Зараз ми з вами співали нотки. Але крім співу в музиці бувають і моменти, коли виконавцеві потрібно мовчати – зробити паузу. Для цього у музикантів є свої позначки. Їх можна побачити на ст. 77 підручника.

4.     Практична діяльність

– А зараз спробуємо дописати між нашими нотками значки для позначення пауз. (Пишуть)

 

VІІ. Співоча діяльність

1.     Виконання вивченої пісні

 

VІІІ. Вивчення нового матеріалу

1.     Перегляд відеофільму «Перші квіти»

2.     Знайомство із словами нової пісні. (підр. )

3.     Слухання пісні у виконанні вчителя

 

ІХ. Висновки.

–       Який  останній вид розвитку музики ми сьогодні вивчили?

–       Які твори ми слухали?

–       Що нового взнали про паузи?

–       Слова якої пісні будемо вчити вдома?

Х. Д/З. Повторення пауз, вивчити слова пісні.

Вихід з класу під "Марш дерев'яних солдатиків" П.Чайковського.


(54.0 Kb) ] 10.10.2015, 15:22 --------------------------

Категория: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО | Добавил: yrok | Теги: Розвиток, музики., Симфонічний, музичне мистецтво Просмотров: 4877 | Загрузок: 603 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
maria_korenchuk72
Україна. Кривий Ріг