Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Спільні риси пісень двох народів.
28.11.2015, 18:17 ТЕМА . Спільні риси пісень двох народів.

МЕТА .
Навчальна : вчити учнів уважно слухати музичні твори вміти характеризувати їх ; знаходити спільні властивості українських та російських протяжних пісень .
- виконання пісень різного змісту і характеру.
- закріплювати набуті знання і вміння учнів.
Розвиваюча : - розвивати музичні здібності учнів слух і ритм ;
- розвивати співацькі навики ;
Виховна : виховувати любов до класичної музики та народної музики рідного краю; виховувати бажання слухати музику.
Обладнання : магнітофон, диск із записом творів української народної пісні « Реве та стогне Дніпр широкий » у виконанні Черкаського козацького хору і російської народної пісні « Вниз по матушке по Волге » у виконанні чоловічого вокального ансамблю, української народної веснянки « Вийди, вийди, Іванку… ».
ХІД УРОКУ :
I . Організація учнів до уроку.
Музичне вітання :
-Добрий день діти !
-Добрий день!

Вступне слово вчителя :
-Близько двох тисяч років тому грецьким і римським вченим було відомо, що в Європі, між Карпатськими горами та Балтійським морем, живуть племена венедів. Це були попередники слов’янських народів. Часи проходили і територія помешкання слов’ян збільшувалася і зміщувалася. Саме зі слов’ян пішли сьогоднішні українці та росіяни. Тому і говоримо ми про їх історичну, мовну та культурну спорідненість.
Тому сьогодні ми спробуємо порівняти особливості музичної мови українського та російського народів. Розпочнемо зі слухання двох народних пісень і з’ясуємо, що їх споріднює.

I I . Слухання музичних творів.
1. Слухання.
Учні слухають українську народнау пісню «Реве та стогне Дніпр широкий» та російську народну пісню «Вниз по матушке по Волге».

Прозвучали два музичні твори: українська народна пісня « Реве та стогне Дніпр широкий » і російська народна пісня « Вниз по матушке по Волге » .
2.Аналіз музичних творів.
-Чи сподобались вам музичні твори?
-Який, можливо, більше сподобався?Чому?
- Які відчуття викликали у вас кожен з цих творів?
-Якими музичними засобами це вдалося зробити композиторові?
Ми почули, що в обох піснях розповідається про великі річки – Дніпро та Волгу , які є символами величі українського та російського народів , є втіленням любові та гордості за них. Вони звучать широко і наспівно, в них відчувається захоплення красою рідного краю , могутньою силою народу.
I I I . Вокально-хорова робота.
1.Виконання музичної поспівки.
- виконання поспівки за співом учителя ;
- виконання поспівки в характері .

2. . Розучування веснянки « Вийди, вийди, Іванку ».
1.Слухання веснянки.
2.Запис тексту пісні.
3.Виконання.
Вч. Виконайте цю пісню з супроводом, зверніть увагу на активне звукоутворення і вмілий розподіл дихання.
Важливо не сповільнювати рух мелодії, стежити за тим, щоб вона звучала легко і плавно.
Вч . Виконання веснянки усім класом .
IV . Підсумок уроку .
Вч . Сьогодні ми зрозуміли , що російська та українська музики дуже близькі, адже їх об’єднує історична, мовна та культурна спорідненість.
-Які музичні твори ми слухали та аналізували?
-Яку пісню ми сьогодні на уроці вчилися співати?
-Який її характер?
28.11.2015, 18:17 --------------------------

Категория: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО | Добавил: gorbannatasha Просмотров: 1135 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
maria_korenchuk72
Україна. Кривий Ріг