Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

Інтегрований урок з навчання грамоти, природознавства і образотворчого мистецтва в 1 класі
(21.7 Kb) ] 25.12.2017, 17:26

Тема. Навчання грамоти:  Закріплення букви Нн. Читання з нею складів, слів, речень. Розвиток мовлення за текстом Н. Тарасенко.

Мета. Закріпити знання учнів про букву Нн, її звукове значення; відпрацьовувати вміння читати склади та слова, розрізняти тверді і м’які приголосні в словах; розвивати слухову увагу; виховувати допитливість до природного довкілля.

Природознавство: Дерева, кущі і трав’янисті рослини рідного краю.

Мета: вчити учнів розрізняти дерева, кущі та травянисті рослини, вміти їх порівнювати;розвивати логічне мислення,наполегливість та уважність; виховувати любов до природи.

Образотворче мистецтво: Малювання куща калини.

Обладнання. Гроно калини, горобини;  малюнки та фото рослин та птахів,презентація «Дерева, кущі і трав’янисті рослини», аудіозапис «Звуки природи», аркуші паперу для малювання, ноутбук.

Тип уроку: інтегрований (навчання грамоти (читання),  природознавство, образотворче мистецтво).

 

                                                     Хід уроку

І. Організаційний момент

– Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. До нас прийшло багато гостей, а в народі кажуть, що добрий гість – дому радість,сподіваюсь, що ви, як і я, раді нашим гостям. Давайте з вами привітаємо гостей.

-Добрий день!

 Психологічний момент: - Щоб урок пройшов у теплій, дружній атмосфері, усміхніться один одному, посміхніться до мене. Я бажаю вам гарного настрою на уроці. Сідайте, будь ласка.

ІІ. Актуалізація знань.

1.Вправа «Слухняний ротик»:

- подуйте на кульбабку;

- надуйте повітряну кульку;

- подзижчіть, як комарик;

- як бджілка.

2. Чистомовка :

На-на-на – летить пташка до вікна.

Но-но-но – сонце світить у вікно.

Не-не-не – вранці розбуди мене.

Ни-ни-ни – дочекаємось весни.

Ні-ні-ні – знову сонце у вікні.

 

3. -Яку букву ми вивчили на минулому уроці?

-Які звуки вона позначає?

-На що схожа буква Н? (Буква Н немов драбинка: палки дві і перетинка.)

4. Відкрийте букварі, покажіть, як ви навчились читати.

- промінчики (хором);      текст – с.62 – «ланцюжком» по одному реченню.

5. А зараз проведемо гру «Злови звуки [н], [н’] в іменах» (плескають у долоні, якщо потрібні звуки є в слові).

ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку

- Сьогодні ми продовжимо знайомство з буквою «ен», продовжимо вчитися читати склади, слова і речення з нею. А для цього вирушимо на віртуальну прогулянку до нашого чарівного лісу.

-Діти, коли буває таке явище, як листопад? – Хто бачив і спостерігав листопад? На що схожі листочки? - Листочки (які?) …. –Що роблять?

- Таким дивовижним ліс зробила художниця-осінь! Що відбувається в природі ще, ми дізнаємось, попрацювавши у підручнику.

ІV. Закріплення знань та навичок учнів.

1. – Розгляньте уважно малюнок. А зараз я прочитаю текст, ви теж дуже уважно послухайте і потім скажете, що спільного між малюнком і текстом. (Осінь. Кличе до себе шипшина.)

-Які пташки згадуються в тексті? (Снігур, дрізд)

- Якими ягодами ласував снігур? (на дошці – фото птахів) А дрізд?

-Відгадайте загадку. (Снігур)  А ось це  - красень-дрізд!

2. Релаксація. А зараз давайте відпочинемо. Сядьте зручно, закрийте очі і послухайте музику, звуки природи.(Звучить аудіозапис «Звуки природи»)

- Які звуки ви почули? Кого почули? Що побачили?

3. а) Робота над звуковими і звуко-буквеними схемами.

-Розгляньте звукові і звуко-буквені схеми. Яким словам вони відповідають? Скільки складів? Який наголошений? Назвіть звуки (характеристика звуків).

-Що ви знаєте про калину? (Відповіді дітей. Доповнення розповіді вчителем.)

б) читання складів;

в) читання слів;

-Чим відрізняється третій стовпчик слів від попередніх? (Це імена людей.) Прочитайте імена дівчат. Імена хлопчиків.

Висновок: Імена людей пишуться з великої букви!

Фізкультхвилинка

V. Вивчення нового матеріалу з природознавства.

1) - Сьогодні в тексті ми згадали про калину, горобину і шипшину. Подивіться на ці рослини. - Що між ними спільного? Чим вони схожі? А чим різняться?  

-Чому ви вирішили, що горобина – це дерево? Доведіть.

Таким чином, всі рослини поділяються на 3 групи: дерева, кущі і трави. Хоча є ще група мохи і гриби.

2) Перегляд презентації  «Дерева, кущі і трав’янисті рослини».

3) -Відгадайте загадку .Так, це дерева.

Де́реваце високі,  дерев'янисті рослини. Дерева мають одне міцне тверде стебло, яке називають стовбуром.  

У кущів  від кореня росте декілька міцних  твердих стебел. В нашій місцевості  ростуть бузок, калина, ліщина, шипшина тощо.  

Трав'янисті рослини — це рослини, що мають стебла м’які, соковиті, зелені.

 - Отже, на які групи поділяються рослини? А тепер давайте пограємо.

 4)Гра «Визнач правильно групу»

5)Гра «Знайди зайву рослину»

VІ. На уроці трудового навчання ми з вами виготовляли аплікацію «Гроно калини». Зараз ваше завдання: намалювати кущик калини. (Роздаю аркуші паперу, діти малюють калину.)

  • Давайте  малюнки подаруємо нашим гостям на згадку про наш урок.

VІІ. Підсумок уроку.

Гра «Інтервю»

-Яку букву закріпили на уроці?

-Які два звуки позначає буква М?

-На які групи поділяються рослини?

-Що сподобалось на уроці?

-Що було важким?


(21.7 Kb) ] 25.12.2017, 17:26 --------------------------

Категория: НАВЧАННЯ ГРАМОТИ | Добавил: yrok | Теги: Навчання грамоти, урок, навчання, природознавства, мистецтва, Інтегрований, класі, образотворчого, грамоти Просмотров: 1846 | Загрузок: 247 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг