Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

Казкова мандрівка "Герої народних казок України".
(17.7 Kb) ] 15.07.2020, 13:55

Казкова мандрівка
«Герої народних казок України»

Мета: ознайомити дітей з народними казками України, їх особливостями; поглибити знання про те, що в казках відображаються побут, обряди певного народу; його думки, мрії, бажання; ознайомити дітей з типовими героями народних казок, особливостями та індивідуальністю казкових героїв.
Вчити аналізувати казки, формувати бажання читати казки, створювати їх самому, переповідати іншим.
Розвивати емоційно-етичну сферу, виховувати цікавість, інтерес, бажання інсценувати, ілюструвати.
Матеріали: казки, ілюстрації, малюнки, мультимедійна презентація, вербальний матеріал, аудіо запис казки «Ріпка», інтернет-ресурси, костюми та атрибути для дітей.
Хід заняття
Вчитель: Здрастуйте, діти!
Сідайте, будь ласка!
Сьогодні у гості
Прийшла до нас казка.
Парасолька відкривається –
Гарна казка починається…
Сьогодні ми помандруємо країною казок. (1 слайд – назва заняття).
Любі діти! До нас на заняття прийшло чимало друзів, але для того, щоб їх упізнати потрібно кросворд відгадати. (2 слайд – кросворд). (Дід, Баба, Кіт, Зайчик, Лисичка, Ведмідь, Змій, Іванко, Царівна, Миша, Котигорошко, Ох).
Заходять Дід та Баба: Здрастуйте, діти!
Вгадайте, будь ласка,
З якої ми з Дідом прийшли до Вас казки? (3-5 слайд – калейдоскоп казок).
(Діти називають «Ріпка», «Колобок», «Івасик-Телесик»). Заходять інші герої і просять теж вгадати: з якої вони казки? (по черзі).
Діти: Кіт є у казках: «Котик та півник», «Ріпка», «Чарівний перстень», «Кіт і пес».
Діти: Лисичка є у казках: «Рукавичка», «Лисичка-кума», «Лисичка і Журавель», «Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат».
Діти: Зайчик є у казках: «Колобок», «Рукавичка», «Їжак та заєць», «Вінні-Пух».
Вчитель: Діти, а зараз вгадайте героя і назву казки. Якщо ви правильно відгадаєте, то з’явиться картинка. (6 слайд - вікторина).
1. Вона його з’їла, коли він співав їй пісеньку. (Лисичка з колобком).
2. Коли він вліз у будинок, той розвалився – і звірята лишилися просто неба. (Ведмідь).
3. Він ловив рибку у срібному човні з золотим весельцем. (Івасик-Телесик).
4. Вмочила вона хвіст у гірчицю і полоскотала Царівні у носі, Царівна чхнула – і перстень випав у неї з рота. (Миша).
5. Він тримав головну героїню в підземному царстві. (Змій).
Вчитель: Ну що, діти, не стомилися? Продовжимо далі? (7 слайд – гра «Чиї це речі?»).
1. Малюнок: чоботи, сорочка, шапка, ціпок (Дід).
2. Малюнок: колобок, курочка, рибка… - її їжа (Лисичка).
3. Малюнок: півник, пес, лисичка, онучка… - його партнери по казці (Котик).
4. Малюнок: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (то перша в рядку, то остання) (Мишка: у «Рукавичці» - 1, у «Ріпці» - 6).
Вчитель: Молодці, впорались! А тепер учні 1 класу покажуть вам казку «Ріпка». (8 слайд - аудіозапис).
Вчитель: Цікава мандрівка вийшла у нас,
Працювали ми просто: КЛАС!
Спробуйте, любі діти,
Казку власну утворити.
Ми нових казок від вас чекаємо,
Залюбки їх разом прочитаємо! (9 слайд – Дякуємо за увагу!)


(17.7 Kb) ] 15.07.2020, 13:55 --------------------------

Категория: НАВЧАННЯ ГРАМОТИ | Добавил: svitlana_musiienko Просмотров: 402 | Загрузок: 43 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 7
Гостей: 7
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг