Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

Конспект уроку
(237.2 Kb) ] 02.11.2018, 20:03 Інтегрований урок у 1 класі

Зінтегровано:
Навчання грамоти.
Тема. Закріплення звука [б], вивчення букви Бб («бе»).
Природознавство.
Тема. Дикі та свійські тварини.
Мета:
• навчальна: ознайомити учнів зі звуком [б] буквою Бб,
формувати вміння правильно вимовляти і виділяти цей звук з мовленого слова, вправляти у виразному читанні текста, усвідомлювати його зміст, збагачувати активний словниковий запас, зв'язне мовлення;
розширити й уточнити знання учнів про різноманітність тварин, формувати поняття «дикі та свійські тварини»;
• розвивати: мовленнєву компетенцію учнів, творчі здібності, увагу, естетичні смаки, спостережливість, допитливість;
• виховувати: бережливе ставлення до природи любов до тварин.
Хід уроку
I. Організація класу
Поверніться, усміхніться.
Приготуйтесь працювати,
Один одному допомагати.
Тоді легко буде мандрувати.
І цікаве пізнавати.
II. Мотивація навчальної діяльності учнів
- Чи любите ви мандрувати?
- Сьогодні ми помандруємо до лісу, а допоможе нам у цьому одна тваринка. Відгадайте загадку.

Жовта блискавка невпинна
Між деревами пролине,
З гілки плигає на гілку
Ця мала руденька…(білка).
- Білочка принесла нам у кошику завдання.
III. Актуалізація знань учнів.
1.Мовленнєва розминка.
Робота над скоромовкою
Бив баран у барабан,
А бобер – у бубон.
Натомилися оба –
Більше бить не будуть.
2. Звуко-буквенний аналіз слів: баран, бобер.
- Яка з цих тварин дика, а яка свійська?
- Які тварини живуть у лісі?
IV. Ознайомлення з буквою «Бе».
- Який звук найчастіше зустрічається у скоромовці?
1. Аналіз будови, порівняння великої і малої літер «Бб», запам'ятовування назви літери та її місця в касі букв.
- На що схожа буква «бе»?
Буква Б, як бегемотик,
Що вхопився за животик.
Він морозива поїв,
А тому і захворів.
2. Гра «Хто добре чує звук [б]?»
Утворення складів, слів за Букварем (М. Д. Захарійчук, с.108)
Довідкове бюро
Тис – хвойне вічнозелене дерево або чагарник із твердою деревиною, що росте переважно в південних країнах.
Бук – листяне дерево з гладкою сірою корою і міцною деревиною.
3. Гра «Хто зайвий?»
Собака, корова, порося, бегемот, кіт, коза, кінь. (Зайвий бегемот – це дика тварина)
- У слові бегемот звук [б] твердий чи м'який?
4. Гра «Склади слово»
- Із букв л, а, к, і, б складіть слово.
- У слові білка звук [б] твердий чи м'який?
- Доведіть, що білка дика тварина.
V. Аудіювання вірша «Лінива білочка» (Леся Медик-Яремчук)
- Прослухайте віршик, чому він так називається?

Бігла білка по стежині
До старенької ліщини,
їй сказав сьогодні щиглик,
Що горішки вже достигли.
Назбирала повну жменьку
І поклала до кишеньки:
Буде чим почастувати
І сестер, і маму з татом.
Та забула наша білка,
Що була в кишеньці дірка.
Поки йшла додому пішки
Погубила всі горішки.
Все тому що полінилась
Й дірки вранці не зашила.

- Як готуються до зими дикі тварини?
1. Збагачення словникового запасу учнів.
Білочка яка?(Гарна, пухнаста, працьовита, лінива, спритна)
2. Відпрацювання звуковимовних умінь.
- Вимовте звуки [щ],[ш] і прочитайте слова з цими звуками.
Фізкультхвилинка
3. Хвилинка-цікавинка
Українська назва білки — «вивірка». У світі існує 30 видів білок. Білки поширені всюди, крім Австралії. На зиму, білки запасають горіхи, які вони ховають у дуплах дерев або закопують в землю (часом вони забувають де ховали ці горіхи і завдяки цьому з закопаних горішків виростають нові дерева). Білки не засвоюють клітковину і тому харчуються рослинністю багатою вуглеводами, білками і жирами. Найважчим часом для білок є рання весна (в цей період вони живляться бруньками дерев). Білки всеїдні, крім грибів, горіхів, вони харчуються комахами і навіть невеликими птахами. Білки належать до ряду «гризунів». Білку можна приручити для годування з рук (так як білка ховає надлишок їжі, вона буде брати у вас стільки, скільки ви будете пропонувати). Але потрібно бути обережним, вона може боляче вкусити. Білки не здатні відрізнити гілки дерев від електричних проводів і тому іноді пошкоджують електричні дроти.
4. Робота в парах
(Дітям роздаються додатки.)



VI. Робота за букварем (с.109)
1. Опрацювання тексту «Білі коти»
1. Читання оповідання вчителем.
—Про яких тваринок розповідається у тексті?
2. Читання оповідання учнями «ланцюжком».
3. Вибіркове читання.
— Прочитайте скільки кошенят було у батьків?
– На кого вони були схожі?
–У що гралися кошенята?
–Чим пригощала кошенят бабуся?
4. Гра «Читає Незнайко».
Учитель читає речення, навмисно замінюючи в ньому слова, учні відшукують речення і читають його без «помилки».

VII.Підсумок уроку
- Чим запам'яталася мандрівка?
- Що нового дізналися?
- А зараз білочка підготувала для вас сюрприз.
(Перегляд мультика)
(237.2 Kb) ] 02.11.2018, 20:03

Категория: НАВЧАННЯ ГРАМОТИ | Добавил: werenjulia Просмотров: 1072 | Загрузок: 114 | Рейтинг: 3.0/2
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar