Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

Письмо елементів рядкової букви п під лічбу. Письмо рядкової букви п.
(19.3 Kb) ] 17.02.2018, 16:34

Тема : Письмо елементів рядкової букви п під лічбу. Письмо рядкової букви п. Формування аудіативних умінь за віршем Ж.Вовк-Черемуш. Звуко- складовий аналіз простих слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту.

Мета: вчити учнів писати рядкову букву п, склади, слова з нею, поєднувати її з вивченими літерами; продовжувати виробляти навички складання звукових моделей слів; збагачувати словниковий запас; розвивати артикуляційний апарат, мовлення, мислення, пам'ять, дрібну моторику; виховувати старанність під час письма, бережливе ставлення до братів наших менших.

  1. Організаційний момент

Продзвенів дзвінок

Починаємо урок

Працюватимем старанно

Щоб почути у кінці що у нашім першім класі

Діти просто – молодці.

А зараз поверніться до гостей і з посмішками привітайтесь – Добрий день.

 I   Організаційний момент.

- Поверніться один до одного обличчям, посміхніться, скажіть добрі слова. Побажайте успіхів собі. Глибоко вдихніть і видохніть. Видихніть образу, злість, занепокоєння. І з позитивними емоціями спочатку сідають дівчатка, а  за ними і хлоп’ята.

Діти , сьгодні у нас незвичайний урок .  Ми з вами вирушимо в чарівну подорож в царство природи.

. А що ми будемо робити,

Про кого ми будем говорити,

Ви можете усі сказати,

Як зможете   загадки  відгадати.

У куточку поселився

І мерщій відгородився

Сплів драбинки про запас

Прошу мухи, в гості вас! (Павук)

 

 

Гребінь, крила, гарний хвіст,

                                                             Хто співає як артист?

Птах поважно походжає,
У хвості квітник ховає.
Як розпустить він хвоста –
Наче
троянда зацвіла.
(Павич)

У дикій природі було отримано потомство від курки і фазана, і це стало справжнім дивом, яке назвали павичем.

Раніше павичі мешкали тільки на західному узбережжі і островах у Тихому океані, а ще у віддалених частинах Австралії. Але тепер цих чудових птахів можна зустріти в самих різних місцях планети.

Як одним словом можемо назвати наших гостей –Брати наші менші.

Як ви гадаєте чому саме вони завітали до нас на урок?

Який звук чуємо напочатку слова?

І саме цю букву ми будемо писати на уроці письма.

А щоб не заблукати під час подорожжі,я склала для нас маршрут.

Зупинка – розумників.

Станція каліграфічна

Зупинка мовна

Галявина відпочинку

Зупинка ігрова.

Кінцева

Ви почули наш маршрут, а тепер скажіть чи готові ви до подорожжі?

А чого очікуєте від неї?

Діти ,ви знаєте я не очікую я навіть знаю що наша подорож буде цікавою і навчальною. Тому що ви умене молодці, вмієте гарно працювати і знання здобувати.

Тому сядьте всі рівненько,  зараз ми з вами відправимося в подорож. А гарний настрій нам допоможуть створити мелодія дзвоників.

Ось ми і на місці.наша перша зупинка - Зупинка – розумників.

Давайте пригадаємо, яку букву і звук вивчали на уроці читання.

Що ви можете сказати про цей звук?

На що схожа буква пе?

Закріпити знання про цю букву нам допоможе ваша улюблена програма – Розумники.

Перш ви сядите за компютери пригадаємо правила поведінки за компютерами

Сіли всі рівненько , одягнули наушники, щоб незаважати іншим.працюємо над вправою 4-13. Хто справиться сідаємо як учні і чекаємо  товаришів.

Отже яку букву будемо писати на уроці?

Виконаємо вправу для очей.

Сплять маленькі павучата  (Очі заплющені).

Раз — розкрили оченята,

Подивилися навколо (Кругові рухи очима),

Потім вгору і додолу. (Лише очима, головою не рухати.)

Оченята — блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

 Повертали павучата.

Павучатка  будуть спати,

А ми будемо працювати.

Ми з вами на Станції  каліграфічній

 

Працювати в зошиті будемо на сторінці 59

Промовляємо вірш.

Зошит свій я відкриваю

Навскоси його кладу

Ручку я ось так тримаю, сяду рівно не зігнусь

Буду я писати вправно до роботи я берусь.

 

Подивіться уважно на друковану і рукописну букви пе.

Рукописна буква складається з двох коротких ліній, з яких друга має заокруглення вгорі і в низу. ( Демонструю на таблиці)

А пишемо на рахунок раз, і-два –і.

Напишемо букву в повітрі.

А тепер в зошитах.

Поки ви писали до нас завітала гостя. Хто це? ( Павучиха)

А прийшла  із подарунком віршиком.

Погляньте на малюнок на сторінці 58.

Що робить  мати -павучиха?

Я вам зараз прочитаю вірш, а ви слідкуйте і спробуйте запамятати слова з буквою пе.

Що робила павучиха спочатку?

А потім?

Чи можна сказати ,що вона дбайлива мати? Доведіть .

Які обовязки мають батьки перед дітьми?

А діти які мають обовязки?

Працюємо далі напишемо буквосполучення пл. чи можемо ми сказати , що вони дружать, чому?

Прописуємо .

І ми з вами підійшли до зупинки відпочинку.

Відпочили час не гай до роботи приступай.

подивіться на наступні буквосполучення. Подивіться як пишемо .

Прописуємо в зошитах. Хто написав сідаємо рівненько.

А ми потрапили на театралізовану галявину.

Хто нас зустрічає?

Що можете сказати про півника?

До яких птахів він належить?

А павич?

Де ми цого можемо зустріти?

Уявіть собі що вони зустрілися в нас в класі. Хто хоче передати їхню розмову?

Молодці.

А зараз пограємо гру « Пиши під диктовку»

Прочитаємо слово хором –пасли .

Скільки складів  у слові?

Який склад наголошений ? складіть речення з цим словом.

Коментатором буде?

Зробимо розминку для пальчиків

Пальчикова гімнастика.

Ручку я  в руках тримаю, серед пальчиків кручу.

Неодмінно кожен пальчик буть слухняним научу.

Прочитайте наступне слово – спів

Скільки складів у цьому слові?

Що воно означає?

Пропишемо слово спів самостійно.

Діти ми з вами підійшли до кінцевої зупинки.

Але перед нами перешкода – річка. Якщо ви прочитаєте розсипані букви дізнаєтесь на чому ми будемо повертатись додому. (праоплва)

Але не все так просто ,щоб потрапити на борт потрібно купити квитки. Попрацєйте в парах складіть звукову модель цього слова.

На дошці буде працювати ..

В кого так як на дошці – погладьте себе по голівках, молодці.

Молодці , я запрошую вас на борт. Займіть свої місця за компютерами і виконайте завдання 4-16.

Сідаємо за столи. І підведемо підсумок уроку.

Чи справдилися ваші очікування.?

Що сподобалося найбільше?

А мені знаєте що сподобалося ?

Що ви були активними, гарно працювали, каліграфічно писали.і були моїми найкращими помічниками.

Я дякую вам за плідний урок.


(19.3 Kb) ] 17.02.2018, 16:34 --------------------------

Категория: НАВЧАННЯ ГРАМОТИ | Добавил: yrok | Теги: елементів, П., лічбу., Під, букви, письмо, рядкової Просмотров: 1686 | Загрузок: 286 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК