Закріплення звука [ш], вивчення букви Ш. Формування аудіативних умінь за віршем Н.Кир'ян. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.
[ Скачать с сервера (9.00 Mb) ] | 28.09.2015, 17:38 |
Тема: Закріплення звука [ш], вивчення букви Ш. Формування аудіативних умінь за віршем Н.Кир'ян. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за віршем В.Сосюри «Орися кошика взяла». Мета: ознайомити учнів з звуком [ш] та буквою Шш, яка його позначає; вчити читати слова з буквою Шш, розвивати логічне мислення, мовлення, навички звуко-буквеного аналізу; виховувати працьовитість, дружелюбність, чемність. Обладнання: картки із скоромовками (для індивідуальної роботи), таблиці для читання, таблиці Шульте, відео лист, запис фізкультхвилинки, презентація до уроку, картки із словами, віршиками, для роботи в групах, корзина з подарунками. Тип уроку: засвоєння нових знань І.Організаційний момент. Учитель. Ранок! Сонце в небі прокидається.. Діти: Наш клас з гостями відається! Добрий день! Учитель: Доброго дня я зичу тому, хто прийшов працювати до класу… Діти: Чому? Учитель: Бо люблю я людей і свій клас. Діти: Чому? Учитель: Бо чекаю плідної праці від вас! Діти: Ми любимо працю і будемо старатися! Артикуляційна зарядка. - На уроці читання , щоб краще читати, потрібно і просто необхідно язичок нам розім’яти! Вдих! Видих! Вдих! Видих! Виконання вправ на дихання: «Свічечка», «Сніговик», «Жучок», «Повітряна кулька» ( Вимова звуків: [ф] [х] [ж] [ш]) Робота із скоромовками. Черепаха часто чхала, Чаєм чапля частувала. Жабка в жовтому жакеті. Жук в зеленому жилеті. ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. - Діти, до нас прийшов електронний лист. Дуже цікаво його переглянути. (Перегляд відео листа. Звернення кішечки Марушки до дітей: - Добрий день, любі діти. Я – кішечка Марушка у мене пухнасті вушка і м’якенька подушка. А ще я люблю вивчати слова із моїм улюбленим звуком. Ось вони! Шарудіти, шелестіти, шуміти, шепотіти. Я думаю, що ви здогадалися який мій улюблений звук. Але на жаль, я знаю тільки ці слова з цим звуком. Допоможіть мені, будь ласка , зібрати нові слова із моїм улюбленим звуком до кошика! ) - То ж який улюблений звук кішечки Марушки? - Де любить відпочивати Марушка? Читання вірша про кішечку Марушку. (Читання – доповнення) У котусеньки Марушки Дуже лагідна подушка, Тож Марушка до подушки Ніжно тулить свої вушка. Дуже солодко Марушці Спиться завше на подушці. IІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Отже сьогодні на уроці ми потренуємось вимовляти звук [ш], познайомитесь із літерою , яка його позначає. А також допоможемо кішці Марушці, зібрати слова із буквою Шш у кошик. IV. Вивчення нового матеріалу. 1.Вивчення скоромовки. Шишка на сосні. Шапка на столі. 2. Знайомство з буквою Шш Надворі лежить поліно, Трійко пташок зверху сіло. Подивись: ну й чудеса – Вийшла з пташок буква Ш. 3. Робота з таблицями Шульте. Читання складів із буквою Шш 4. « «Знайди слово у кімнаті» - Прочитай слова, де буква Ш на початку слова. - Прочитай слова, де буква Ш посередині. - Прочитай слова, де буква Ш вкінці слова. 5. «Встав потрібну букву» книжка - мишка жити – шити діжка – дошка жабка – шапка 6. Склади звукову модель слів. (робота в групах) Фізкультхвилинка. V. Закріплення вивченого матеріалу. 1. Розвиток аудіативних вмінь. Слухання вірша Н.Кирян. - Назвіть слова із звуком [ ш] - Що загубив каштан? - На кого було схоже каштаненя? - Де сховалося каштаненя? 2. Робота з Букварем. Променеві таблиці. Читання пошепки (самостійно) Вгору-вниз - хорове читання. Стовпчики – по рядах 3. Робота з віршем. А в кішки Марушки є господиня дівчинка Орися. Зараз ми з нею познайомимося. Читання вірша вчителем. Аналіз змісту вірша. Якою була дівчинка? - Що робила дівчинка? - Які слова нам повідомляють про те, що дівчинка була маленькою господинею? Фізкультхвилинка Пригадаймо, друзі, вмить Як пшениченька шумить: Ш-ш-ш-ш-ш-ш. Як шумлять у птаха крила: Ш ш ш ш ш ш. В морі синьому вітрила: Ш-ш-ш-ш-ш-ш. Вітер з гаєм розмовляє: Ш ш ш ш ш ш . Поміж листячком гуляє : Ш ш ш ш ш ш. Й всі ми трохи пошуміли : Ш ш ш ш ш ш ш. І за парти тихо сіли. Читання вірша учнями: хорове читання, читання по рядах, читання по рядочку. Знайди кінець речення: Орися кошика ____________ І на базар ______________ Вона сказала _______________ Й картоплі _______________ Робота із схемами у підручнику. 4. «Асоціативний кущ». Орися яка? 5. «Повний кошик із словами». 6. Складання слова з розсипаних літер – шоколад. (Сюрприз для дітей: шоколад від кішечки Марушки із кошика) VI. Підсумок уроку. - З якою буквою познайомилися? - Який звук вона означає? - Що цікавого було на уроці? - Яке завдання найбільше сподобалось? - Кому б хотілося подякувати за роботу на уроці. |
|
|
|
Просмотров: 2675 | Загрузок: 542 | |
Всего комментариев: 0 | |