Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Інтегрований урок з образотворчого мистецтва та основ здоров’я 1 клас
(17.7 Kb) ] 01.02.2018, 18:45

Тема. Харчування і здоровя. Овочі, фрукти, молочні продукти, їхнє значення для росту і розвитку. Об’ємна форма предметів. Ліплення овочів і фруктів.

 

        Мета: навчальна: навчати учнів розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої, викликати інтерес до продуктів, що містять вітаміни. Познайомити учнів з прийомами роботи з пластиліном, вчити ліпити овочі та фрукти;

 

розвивальна: розвивати мислення, навички роботи з пластиліном, естетичні смаки;

 

виховна: виховувати прагнення до збереження власного здоровя, культуру спілкування, співпраці.

 

Компетентності: загальнокультурна, пізнавальна, інформаційна, комунікативна.

 

Предмети, що інтегруються: основи здоровя, образотворче мистецтво.

 

Обладнання: муляжі овочів та фруктів, малюнки Розповідайка, Здоров’ячка, Чомучки, королеви Гармонії, таблиця «Прийоми ліплення», відео «Ходить Гарбуз по городу».

 

                                                     Хід уроку

 

I. Організаційна частина

- Сьогоднішній урок ми почнемо з хвилинки-позитивки

                                                    

Добрий день, в добрий час

Радісно вітаю вас.

Дня хорошого бажаю,

І здоровя посилаю!

 

II. Повідомлення теми і мети уроку

- Діти, а що я вам побажала? (Здоровя)

- А чому?(Бо здоровя – це найголовніше для людини)

Сьогодні на уроці ми дізнаємося, які продукти корисні для вашого здоровя, які правила харчування треба виконувати. А ще нам треба виліпити з пластиліну овочі та фрукти і створити «тарілку здоровя». Під час уроку з нами будуть працювати наші помічники: підкажіть, хто? Здоровячок, Розповідайко, Чомучка, королева Гармонія.

 

III. Вивчення нового матеріалу

1.Чомучка хоче задати вам декілька питань. (Вправа «Мікрофон»)

- Як протягом тижня ви піклувалися про своє здоровя?

- Як ви вважаєте, для чого людині потрібні продукти харчування?

- А які продукти харчування ви вважаєте корисними?

 

2. А детальніше нам розповість про корисні продукти наш товариш Розповідайко. Ми скористаємося нашим підручником.

Розповідайко розказує: «Продукти харчування потрібні людині для того, щоб рости і розвиватися, поновлювати втрачені сили. Їжа повинна бути різноманітною, якісною і корисною для здоров’я. Подивіться на малюнок підручника і скажіть, які корисні продукти для здоров’я ви бачите. (Діти називають)

- А які овочі ви бачите? (Буряк, морква, картопля, капуста)

- Які фрукти та ягоди бачите? (Яблуко, малина, смородина)

 

3. А тепер послухайте поради Здоровячка.

Щоб їжа добре засвоювалася, треба дотримуватися таких правил:

- ретельно пережовувати їжу;

- не поспішати, не розмовляти під їди;

- не переїдати, не наїдатися на ніч;

- їсти 4-5 разів на день в один і той же час;

- їсти у спеціально відведених для цього місцях;

- щодня вживати овочі, фрукти, молочні продукти. Вони корисні для здоровя. 

Учитель: - А які корисні речовини в них містяться? (вітаміни)

 

4. А тепер Чомучка пропонує вам 5 загадок про корисні овочі . (Діти з масками овочів загадують загадки)

 

На городі в нас грядки,

На грядках- рясні листки:

Там зростають малюки:

Зелененькі ( огірки)

 

Кажуть, щоб хвороб не знати,

Треба всім мене вживати.

Може, ви мене зїсте,

Тільки сльози проллєте. (Цибуля)

 

Без рук, без ніг, а вється, як батіг. (Горох)

 

Хто голівоньку свою

Влітку покриває?

І по двадцять хустин

На голові має? (Капуста)

 

На городі виріс дужий,

Круглий, жовтий і байдужий

До червоних помідорів,

До капусти і квасолі,

Хто цей гордий карапуз?

Здогадалися? (Гарбуз)

 

5. Робота у зошитах (с.16)

А) Обвести корисні продукти харчування.

Б) Розфарбувати овочі та фрукти, які ви любите найбільше.

 

IV. Фізкультхвилинка (під українську народну пісню «Ходить гарбуз по городу»)

- Діти, які овочі співали з Гарбузом?

 

V. Робота з альбомом «Образотворче мистецтво»

Сьогодні на уроці у нас дуже багато гостей. Серед них – чарівниця, яка допомагає нам на уроках образотворчого мистецтва. Хто ж це? Це чарівниця Гармонія.

У чарівниці Гармонії є для вас завдання: відкрити альбом на с. 20, взяти в руки червоний олівець і поєднати крапочки на малюнку.

- Які предмети ви побачили? ( Баклажан, морква, яблуко, груша, полуниця, вишня)

А тепер чарівниця Гармонія пропонує вам зліпити овочі та фрукти для створення  «тарілки здоровя».

 

VI. Ліплення овочів та фруктів.

  1. Інструменти та матеріали (пластилін, стеки, серветки).

2. Повторення правил роботи з пластиліном.

а) робота виконується тільки на дошці для ліплення;

б) зі стеками поводитися обережно – не розмахувати ними і не пустувати;

в) після роботи ретельно витерти руки вологою серветкою.

 

3. Розгляд муляжів овочів та фруктів, аналіз їх форми та кольору.

- Назвати овочі та фрукти круглої форми, овальної форми, трикутної форми, видовженої форми. Це обємні форми. Їх можна розглянути з різних сторін.

 

4. Послідовність роботи:

а) визначитися з обєктом роботи;

б) з допомогою стеки відрізати шматочок пластиліну;

в) зробити з нього кульку;

г) виліпити потрібний виріб, використовуючи прийоми:

викачування кульки;

витягування;

розкачування;

виконання заглиблення у заготовці.

 

Пояснення ліплення яблука

-Візьміть більший шматок червоного пластиліну для яблучка і менший зелений – для хвостика, листочків.

-Коловими рухами утворіть кульку.

-Зробіть хвостик, прикріпіть його до яблучка.

- Прикрасьте яблучко листочками.

 

5. Практична робота

Шматок пластиліну на парті дрімає,

І чим він стане, ніхто не знає,

Чи квіткою, що радує усіх донині,

Чи пташечкою у гіллі над калиною,

Ви потрудіться добре, будь ласка, -

Наступить диво, оживе прекрасна казка.

 

VII. Діти складають «тарілку здоровя», прибирають робочі місця

 

VIII. Підсумок уроку

-Дорогі діти! Ось і добіг до кінця наш урок. Кожний гість нашого уроку приготував вам речення, яке ви повинні продовжити.

Розповідайко: Найбільш корисними продуктами є ….

Чомучка: Продукти, які шкодять здоровю дитини, це - ….

Здоровячок: Щоб їжа добре засвоювалася, треба дотримуватися таких правил ….

Гармонія: Я бажаю, щоб ви милувалися нашою «тарілкою здоровя» і використовували здобуті знання не тільки вдома, а й у шкільній їдальні.

 

 

Використана література

 

1.Підручник «Основи здоровя» О.В. Гнатюк, 1клас, 2012, Київ «Генеза»

 

2.Підручник «Образотворче мистецтво» О.В. Калініченко, 1 клас, «Освіта»


(17.7 Kb) ] 01.02.2018, 18:45 --------------------------

Категория: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО | Добавил: yrok | Теги: образотворче мистецтво, клас, Інтегрований, урок, основ, здоров’я, образотворчого, та, мистецтва Просмотров: 2351 | Загрузок: 277 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 4
Гостей: 4
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг