Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Узагальнення знань учнів про основні види та жанри образотворчого мистецтва.Декорування новорічних кульок.
(37.5 Kb) ] 25.09.2015, 16:56

Тема: Узагальнення знань учнів про основні види та жанри образотворчого мистецтва.

            Декорування новорічних кульок.

Мета: узагальнити знання учнів про види образотворчого мистецтва. Закріплювати вміння 

розрізняти жанри образотворчого мистецтва. Розвивати вміння декорувати новорічні кульки. Формувати естетичні почуття, смак, активізувати ініціативу учнів. Виховувати інтерес до образотворчого мистецтва, до музики.

Тип уроку: Нестандартнй

Обладнання: зоровий ряд: відеопрезентація, репродукції картин художників, картки,

            таблиці, предметні малюнки.

            Технічні засоби: ноутбук, проектор, музичні записи.

            Матеріали та інструменти: фарби,  пензлі, олівці, фломайстери, пластилін, матеріали для декору.

                                                           Хід уроку

І.Організаційна частина. Превірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

  1. Слово вчителя.
  • Дорогі діти, сьогодні у нас останній, підсумковий урок за І семестр. Ми повинні повторити, узагальнити вивчене за цей період.
  1. Запрошення до «Крамнички творчості».
  • Наближаються новорічні свята, які повні чудес, сподівань на краще.
  • Яких свят ви чекаєте?
  • Як готуються люди до їх зустрічі?
  • Чим прикрашають ялинку?
  • Де беруть новорічні іграшки?

У нас у класі відкрилася «Крамничка творчості», але біда в тім, що товару в ній нема. Давайте відкриємо творчі майстерні, виготовимо прикраси та наповнимо наш магазин. Не просто розмістимо а й будемо продавати. Але, щоб майстерно виконати роботу, потрібно багато знати. Давно мудреці говорили: «Знати, щоб розуміти і вміти». Нехай ці слова стануть девізом нашого уроку та допомагатимуть працювати на уроці.

ІІІ. Відбір майстрів до творчих майстерень.

  1. Гра «Закресли зайве». Зараз у вас пройде своєрідний іспит. Ви отримаєте картки зі словами. Вам потрібно закреслити зайві слова і залишити лише ті, які означають види образотворчого мистецтва. Якщо зробите це правильно. Ваша майстерня буде відчинена.

Картка: живопис, графіка, скульптура, архітектура, ДПМ, пензлик, фарба, олівець, пластилін, картина, музей, пам'ятник.

  1. Вручення табличок з назвами майстерень «Умільці», «Барви», «Дивоцвіт».

ІV. Відеовікторина від 2-А,2-Б,2-В «Живопис»

  • Що означає слово «живопис»?
  • Які засоби виразності живопису?
  • Скільки є основних кольорів?
  • Як утворюються похідні кольори?

V. Фізкультхвилинка «Графіка».

            Присядьте скільки разів, скільки є засобів виразності графіки.(4)

            1 засіб – лінія. Намалюйте лінію.

2 засіб – точка. Спробуйте поставити 5 точок.

3 засіб – штрих. Покажіть 3 штрихи.

4 засіб – пляма. Передайте пляму, як бажаєте, довільно.

Пригадаємо, якими матеріалами працюють художники-графіки.

Виконаємо пісню «Олівці».

VІ. «Скульптура».

- Ми знаємо, що рік 2015 – це рік кози, вівці. Хочу сказати, що ця тваринка мирна, корисна (молоко дає і шерсть). ЇЇ дуже любили та поважали люди. Навіть, пам’ятники, встановили.

- Перегляньте і скажіть, до якого виду образотворчого мистецтва належать вони.

- Який основний засіб скульптури?

V. «Архітектура».

- Чи доводилось вам відвідувати магазини, де продаються  новорічні прикраси?

- Будівлі магазинів, різні споруди – це який вид образотворчого мистецтва.

- Що у ньому важливо? (Краса, користь, міцність).

VІ. Підготовка до творчої роботи.

  1. «Надихає краса». На гостини до картини.
  • Художники не тільки створюють витвори мистецтва, а й відвідують виставки та знайомляться з роботами інших майстрів.
  • Перед тим, як підемо на гостини до картини, проведемо музичну вікторину.
  1. Музична вікторина.
  2. Розпізнавання картин за жанром.(Перегляд презентації).
  3. Пояснення послідовності виконання роботи – розпис новорічної кульки.
  • У вас на партах є зразки новорічних кільок. Спочатку потрібно нанести ескіз. Намалювати фон, а потім в кольорі зобразити деталі.

(Демонстрація зразка вчителем).

VІІ. Практична робота учнів. Індивідуальна допомога учням за потребою.

VІІІ. Підведення підсумків виконання роботи.

  1.  -Діти, ви щойно закінчили розписувати новорічні кульки. Зараз ми їх помістимо на вітрину магазину. Ви будете оцінювати роботу своїх товаришів. Будете вибирати кульки, які ви б придбали у магазині. Учні, чиї роботи виберуть, отримаєте гроші – вони у нас називатимуться «умсики».

Оцінювання робіт учнів.

2.Давайте завершимо свій урок піснею «Діти люблять малювати».

3. Дома спробуйте створити ескізи новорічних кульок.

 

           

           

 


(37.5 Kb) ] 25.09.2015, 16:56

Категория: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО | Добавил: yrok | Теги: Основні, узагальнення, мистецтва.Декорування, жанри, знань, та, учнів, види, образотворчого, про Просмотров: 1803 | Загрузок: 527 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК