Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Культура харчування
· () ] 19.10.2017, 20:26 Тема. Культура харчування
Мета. Познайомити учнів з основними правилами харчування. Вчити дотримуватись елементарних правил харчування, правил поведінки за столом. Виховувати культуру харчування.
Обладнання. Столові прибори: ложки, виделки, ножі; скатертини; дитячі малюнки; м'ячик; костюми ложки, виделки, ножа.
Хід уроку
І. Організація класу
Із перерви на урок
Пролунав уже дзвінок.
Починаєм
Наш урок "Основ здоров'я".
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Мотивація навчальної діяльності.
1. Гра "Моя улюблена страва".
-- Передаючи м'ячик, назвіть свою улюблену страву.
Висновок.
-- Чому саме ці страви ви назвали? (З улюбленими стравами пов'язані приємні відчуття.)
-- З якими важливими процесами пов'язані прийоми їжі? (Ріст, міцне здоров'я, джерело енергії.)
2. Гра "Шифровка".
-- Прочитайте вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу. ("Ми живемо не для того, щоб їсти, але їмо для того, щоб жити".)
1 Ми

9
щоб 6
для 18
го, 12
а 3
ве 17
то 5
не 15
мо 4
мо 20
жи
16
для 7
то 13
ле 21
ти 10
їс 19
щоб 2
жи 11
ти, 8
го, 14
ї

--Як ви розумієте цей вислів?
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-- Сьогодні на уроці ми розглянемо тему "Культура харчування". Ви ознайомитеся з основними правилами харчування, складете правила столового етикету.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1.Робота з підручником (с. 42 - 43).
-- Діти, чи дотримуєтесь ви режиму харчування? Що це означає?
-- Пригадайте, о котрій годині ви снідаєте, обідаєте, вечеряєте?
-- Розгляньте малюнок і дайте відповіді на запитання.
* Цей стіл накритий до сніданку, обіду чи вечері?
* Які зі страв є закускою, першою стравою, другою стравою, десертом?

* Що таке гарнір? Яким він буває?
* Які страви їдять спочатку, а які після них?
* Чому сніданок найважливіший у харчуванні?
* Розгляньте малюнок і скажіть, що діти люблять їсти вранці.
* Розкажіть, що ви любите їсти на сніданок.
2. Робота в групах.
-- Об'єднайтесь у 4 групи і "накрийте" стіл до сніданку, обіду, полуденку і вечері. (Учні представляють свої малюнки страв.)
-- Поясніть, чому ви обрали ці страви.
3. Робота з підручником (с. 44 - 45).
-- Прочитайте вірш Л.Вознюк "Манка та Іванко".
-- Чи любив Іванко манну кашу? Чи любите ви її? Чим корисна манна каша?
-- За допомогою яких столових приборів їдять:
* суп, кашу;
* салат;
* другі страви;
* десерт?
4. Фізкультхвилинка.
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти:
Встали - сіли, встали - сіли.
Бачте, як розвеселили.
Стало сонце танцювати,
Нас до танцю припрошати.
Нумо разом, нумо всі
Потанцюймо по росі.


V. Узагальнення та систематизація отриманих знань.
1. Робота з таблицею "Правила харчування".
2. Інсценізація.
-- Діти, до нас завітали гості. Привітайте їх.
Л о ж к а. Ви впізнали мене? Я створена для гарячих страв. Які страви ви їсте ложкою? А чи вмієте ви мене правильно тримати? Покажіть це. Так, мене слід тримати у правій руці. А ліва тим часом лежить на столі. Часто у нашій їдальні я чую хлюпання, плямкання. А чи знаєте, як уникнути цього? Не наповнюйте ложку по самі вінця, її просто перехиляють до рота із загост-реного краю. Поївши, ложку кладуть у тарілку. У мене є сестричка - маленька ложечка. Нею кладуть цукор у чай і розмішують. дістають фрукти і ягоди з компоту, їдять тістечка. Розмішав-ши цукор, ложку треба покласти на тарілочку, а не залишати в чашці.
В и д е л к а. Я - виделка. Скажіть, для чого у мене зубчики? Так, щоб наколювати їжу. Яку? Покажіть, як мене треба тримати. (Опуклою стороною догори.) Так роблять, коли їдять м'ясо, котлети, вареники. А щоб їсти виделкою овочі, картоплю чи інший гарнір, необхідно перевер-нути опуклою стороною донизу.
В и д е л к а. А тепер дайте відповіді на наші запитання. ( Столові прибори по черзі задають учням запитання.)
-- Як слід брати хліб з тарілки? (Руками.)
-- Як брати сіль із сільниці? (Чистим ножем.)
-- Як брати цукор? (Окремою маленькою ложечкою.)
-- Куди треба покласти столові прибори після їди? (У тарілку.)
-- Яку їжу їдять без ножа?
-- Чи можна вставати із-за столу, якщо дорослі ще їдять? Що потрібно зробити, якщо треба вийти із-за столу?
-- Чи можна відламувати шматочок хліба у хлібниці чи класти недоїдений шматочок у хлібницю?
-- Чим витирають руки за столом?
4. Цікавинки. Із історії виникнення столових приборів.
5. Колективне складання порадника "Правила столового етикету".
* Сідайте до столу з чистими руками і гарним настроєм.
* Їжте маленькими шматочками.
* Ретельно пережовуйте їжу.
* Витирайте рот і руки серветками.
* Дякуйте тим, хто приготував їжу.

VІ. Підсумок уроку.
-- Послухайте казку "Як поводитися за столом".
-- Подумайте і скажіть, що ще ці діти зробили неправильно.
-- Які основні правила ви запам'ятали?
-- Для чого людина їсть?
· () ] 19.10.2017, 20:26 --------------------------

Категория: ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я | Добавил: asyanikolaevna44 Просмотров: 1881 | Загрузок: 354 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 17
Гостей: 17
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг