Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Оздоровчі технології впочатковій школі
20.05.2017, 16:21 Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 94



Підготували учні 4-В класу
Криворізької загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 94
Вчитель вищої категорії Цвинда З.І.

м. Кривий Ріг
2017 р.

ЗМІСТ

Сторінка 1…. Арттерапія
(І гр. – пальчикове малювання;
ІІ гр. – малювання зібганим папером;
пальчикова гімнастика. Етюд «Гусениця і метелик»
паперопластика ( орігамі «метелик»)

Руханка «Якщо ти щасливий…»

Руханка «Не забудь»

Сторінка 3 ….. Інтегративна музикотерапія
імпровізовані рухи під музику;
малювання під музику)

Сторінка 4….. Сміхотерапія
(І гр. – читання гуморесок;
ІІ гр. – гримасування за допомогою резинки;
+ торбинка сміху)


Сторінка 1. Музикотерапія
Слайд 1. КІЛЬКА СЛІВ ПРО МУЗИКОТЕРАПІЮ
Музикотерапія – інтегративна дисципліна на cтику нейрофізіології, психології, рефлексології та музикознавства, що все більше стверджується у статусі універсальної виховної дисципліни, здатної оптимізувати особистісний розвиток людини.
Музикотерапія як дисципліна і як психотерапевтичний метод сформувалася у середині ХХ ст., хоча зцілювальні властивості музики відомі людству вже не одне тисячоліття.

Слайд 2. Музикотерапія буває
 пасивна (прослуховування музичних творів);
 активна (підспівування, гра на інструментах чи предметах, плескання в долоні тощо);
 інтегративна (малювання під музику, рухові вправи, танці тощо).

Слайд 3. У нашому організмі все пов’язано. Конкретні типи нервових клітин реагують на конкретні частоти звукових коливань.
Звуковисотність, ритм, гучність, тембр звуку – все має своє значення і різний вплив. Гармонізуючи енергоінформаційні процеси організму, музика здатна допомогти при:
 психосоматичних захворюваннях,
 невротичних розладах,
 порушеннях гормонального балансу,
 синдромі хронічної втоми.

Слайд 4. Музичні інструменти впливають на різні органи:
 легені люблять арфу,
 серце – гітару,
 шлунок – клавішні інструменти,
 печінка – флейту,
 підшлункова залоза – трубу,
 нирки – саксофон,
 хребет – барабан,
 тонкий кишечник – скрипку .

Слайд 5. Для дітей музика – це універсальна мова
Природність, щирість, емоційність ось те, що здатне «розкрити» дитину,
не ставлячи перед нею завдання висловлювати думки та почуття словами.
Дитина сприймає і рефлексує «напряму», без посередництва слів.

Слайд 6. Музична продукція для дітей на українському ринку:
 класична музика;
 адаптована для дітей класична музика;
 народні пісні (Н. Матвієнко, Д.Гнатюк та ін. у супроводі оркестру);
 сучасні пісні, які виконують діти;
 пісні з радянських мультфільмів.
Високоякісна сучасна україномовна музика для дітей практично відсутня.

Паралельно робота з класом. Музикотерапія.
Звучить музика Фредеріка Шопена «Вальс квітів»
1. Учениця малює імпровізовану 2. Учні класу виконують рухові
картину під музику. вправи під музику.
Техники арт-терапии:
Рисование "волшебными красками"
Рецепт:
2 столовые ложки муки, смешать с 1,5 столовой ложки соли, добавить треть чайной ложки подсолнечного масла и немного воды. Замесить. Постепенно тесто нужно разбавлять водой, чтобы оно стало жидковатым, как густое тесто для блинов. После этого добавить 2 столовые ложки клея ПВА. Далее в тесто добавить гуашь того цвета, который нужно создать. Рисуют на картоне, краски не размазываются, а выливаются на картон.
Сторінка 2. Арт терапія
Слайд 1. КІЛЬКА СЛІВ ПРО АРТТЕРАПІЮ
Арттрапія знайшла досить широке застосування в педагогіці, соціальній роботі і навіть бізнесі. Арт терапія будь-якій людині дає можливість виразити свій внутрішній світ через творчість. Сучасна арт терапія включає в себе види творчості,такі, як: живопис, графіка, фотографія, малювання та ліплення. До неї відносять також бібліотерапію,маскотерапію, казкотерапію, орігамі, драматерапію, кольоротерапію, відеотерапію, пісочну терапію, ігротерапію.

Слайд 2. Арттерапія дозволяє розкрити внутрішні сили дитини, сприяє підвищенню самооцінки; вчить розслаблятися і позбуватися від негативних емоцій і думок; при груповій роботі вона розвиває в дитиині важливі соціальні навички. Заняття арт-терапією дає дитині можливість зміцнити свою пам'ять, розвинути увагу, мислення і навички прийняття рішень.

Паралельно робота з класом. Арттерапія.
1 група. Пальчикове малювання.

2 група . Малювання зібганим папером. (бузок, маки, волошки, літній луг, курчата)
3 група. Пальчикова гімнастика. Про гусеницю і метелика .
Одного разу ведмедики Мишко та Маша пішли в ліс по малину. Пробираючись крізь густі зарослі на гілці дерева вони побачили великого черв'яка, волохатого, зарослого тоненькими волосинками.
- Дивись, Машо, - вигукнув Мишко, - який некрасивий черв'як!
- Фе, не хотіла б я бути схожа на нього, - сказала Маша.
- І я,- підтримав подругу Мишко, - яке страхопуделько! Як би я був таким страшним то крізь землю провалився б.
І ведмедики стали насміхатися, дражнити і обзивати черв’ячка. Аж тут з-за кущика вистрибнув зайчик.
- Як вам не соромно, - зупинив він звірят, - хіба можна так насміхатися і дражнитися?
- Але ж черв'як такий бридкий, - засміявся Мишко.
- Просто потворний, - засміялася Маша.
- По перше, це не черв'як, а гусінь, - сказав зайчик, - по друге, приходьте сюди за декілька днів і вам буде дуже соромно за свій сміх.
- А що станеться за декілька днів? - поцікавились ведмедики.
- Побачите диво, - сказав зайчик і зник у кущах.
Ведмедики з нетерпінням чекали коли минуть ті декілька днів і нарешті це сталося і ведмедики поспішили до кущів з малиною, а зайчик їх там уже чекав.
- Ну, що, прийшли? Бачу, що дуже хочете побачити диво, - сказав зайчик. - Ну, дивіться!
Ведмедики підійшли до гілочки на якій кілька днів тому сиділа потворна гусениця. Замість неї вони побачили красивого барвистого метелика. Він ледь ворушив крильцями і увесь переливався у сонячному промені.
- Який красень!, - захоплено вигукнули ведмедики.
- Ну от, а ви насміхалися і дражнилися, - сказав зайчик.
- Ми не могли насміхатися з такої краси.
- А пам'ятаєте оту гусінь з якої ви потішалися? Отож вона перетворилася на метелика! Ось так, мої маленькі друзі. Наступного разу перш ніж когось дражнити і обзивати, гарненько подумайте, чи не стане вам потім соромно.
- Ми більше не будемо так робити,- пообіцяли друзі.
4 група. Казкотерапія. Казка «Як цар щастя шукав» інсценізація.
І гр. – читання гуморесок;
Гуморески
«Дивний школяр»
Двох онуків дід старий
Посадив на руки
Та й розказує казки,
Слухають онуки.
Раптом менший запитав:
— А скажіть, дідусю,
Ви ходили в перший клас?
— Та ходив, Павлусю.
— От був номер! — малюки
Сміхом залилися,
— Як до школи ви прийшли
З бородою й лисі.

«Найкраща мова»
Йде синок до школи вперше.
Пита батька мати:
- Якій мові ми синочка
Будемо навчати -
Українській чи російській?
Обидві ж хороші.
- Хай вивчає ту, якою
Печатають гроші.

Контракт
«Заключив контракт мільйонний
Футболіст Дмитрина»,
Чита батько у газеті й погляда на сина.
Той уроки вчить старанно
Давно й без спочину.
Розлютився раптом батько
Й кричить на хлопчину:
— Все гризеш оту науку,
Хочеш вченим стати?
Краще йшов би на подвір'я
М'яча поганяти!
ІІ гр. – гримасування за допомогою резинки;
+ торбинка сміху (аудіо)
20.05.2017, 16:21

Категория: ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я | Добавил: kupava-jna Просмотров: 287 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК