Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

“Подорож до країни корисних продуктів”
(59.0 Kb) ] 01.04.2017, 19:20

Мета:

Навчальна: поширити знання учнів про різноманітність продуктів харчування.

Розвиваюча: розвивати пізнавальні інтереси учнів ,уяву, творчий підхід до харчування.

Корекційна: слідкувати за виразністю вимови , правильною побудовою речень , збагачувати словниковий запас учнів.

Виховна :  виховувати прагнення берегти своє здоровя , як найдорожчий

 скарб, вести здоровий спосіб життя.

Обладнання : картки із малюнками, мультимедійна дошка, комп’ютер , комп’ютерні слайди, продукти харчування.

 Словник: подорож, вітаміни, корисні ,шкідливі, зупинка, продукти.

 

Хід заняття

І. Підготовча частина( підготовка групи до заняття)

Мовна розминка.

Добрий день ,діти!

Сьогодні на наше заняття завітало багато гостей . А коли гості - це завжди свято. Тож давайте наше заняття проведемо святково, щоб порадувати гостей. ..

Перш, ніж розпочати наше заняття , згадаємо:

Який черговий звук зараз вивчаємо? Звук [Л].

Прочитаємо вірш (звуки вимовляйте чітко, будьте уважними).

Летіла лелека, заклекотіла до лелеченят.

 

ІІ. Основна частина

 Отже, починаємо наше заняття. Діти, ви знаєте, що всі люди на землі хочуть бути здоровими і щасливими. А що означає здорова людина?

 

Технологія “Відкритий мікрофон.

Здорова людина—це щаслива людина;

здорова людина – це міцний сон;

здорова людина—це хороший апетит;

здорова людина—це веселий настрій;

здорова людина—це гарний зовнішній вигляд.

 

Здоровою людиною можна назвати і ту людину, яка правильно харчується. Ви знаєте , що усім живим істотам: людям, тваринам, рослинам ,необхідно їсти, щоб жити. А чи знаєте ви ,які продукти є корисними для здоровя людини, а

 які шкодять ?

 Сьогодні ми здійснимо цікаву подорож до країни корисних продуктів. Так називається тема нашого заняття (слайд).

 

 

 

 

 

Ми дізнаємось, які продукти є корисні, які шкідливі, які продукти треба

обов’язково їсти, а про які треба забути. Але спочатку я познайомлю вас з новими словами ,які будуть часто зустрічатись у нашій подорожі.

 

Словникова робота : подорож, вітаміни, зупинка, корисні ,шкідливі, продукти.

 

Отже, починаємо нашу подорож.
Зупинка  «Овочі» (слайд).

 

Як називаються овочі на слайді?  

Овочі містять найбільше вітамінів , які потрібні нашому організму. Є дуже багато вітамінів , понад 50. Але ми згадаємо 4 найголовніші:

А, В, С, D,( слайд).

Пишемо –а ,в, с, д-         Читаємо- а, бе, це, де.

 

Вітамін А.

Якщо хочете мати гарну шкіру, рум’яні щічки, добрий зір, треба їсти : моркву, помідори, цибулю, гарбуз.

 

Вітамін В

Якщо хочете мати добрий апетит, бути розумними ,спокійними ,треба їсти: буряк, картоплю, квасолю, горох, капусту. Вітамін В корисний для шлунку.

 

Вітамін С—найкращий захисник від різних інфекційних хвороб(грип ,ангіна).

Треба їсти  цибулю, часник, перець, огірок.

 

Вітамін  D – зміцнює кістки ,зуби, впливає на ріст людини. Його багато є у картоплі, капусті і петрушці.

 

Давайте подивимось сценку Овочі ”. І  дізнаємось, який  овоч  є

 найкориснішим для здоров’я.

Сценка Овочі

Ведуча: Першим вискочив огірок, маленький хвалько.

Огірок:

Огірок я молодий,

і корисний і смачний.

У салаті й просто так,

дуже добрий я на смак.

Ведуча: Від образи бурячок ухопився за бочок.

Буряк:

Дайте і мені промовить слово,

вислухайте спочатку!

Для борщу і венігрету,

Маю   гарну грядку!

Маю

Капуста:

Бурячку, посунься трохи,

без капусти, що за борщ?

Я у стравах головніша,

тому , друже, ти помовч!

Морква:

Пийте мій морквяний сік,

І гризіть морквинку.

Збережете на весь рік,

ви рум’яні щічки.

Ведуча: Обізвалась цибуля, кругла, жовта ,наче куля.

Цибуля:

Я приправа в кожну страву,

тож хвалитись маю право.

Бо цибуля, всім відомо—

Від хвороби охорона.

 

Ведуча : Спір давно кінчати час!

Гарбуз:

Добрий день, друзі!

Чому усі сперечаєтесь?

Ведуча. Ось овочі сперечаються, хто з них найкорисніший.

Гарбуз:

Без винятку, друзі ,

овочі ви дуже корисні,

у кожному є вітаміни і смак!

Ми вам здоров’я даруємо ,діти,

З нами дружіть – буде радісно жити.

 

Зупинка «Фруктова».(слайд)

 

Демонстрація малюнків із зображенням фруктів.

Запитання: Який фрукт ти любиш їсти?

У фруктах дуже багато вітамінів , особливо вітаміну С . Він захищає організм від хвороб. Яблуко - найкорисніший фрукт, одне яблуко заміняє 8 бананів або  3 апельсина. Лікарі рекомендують вживати щодня 2-3 яблука.

Висновок:

Овочі і фрукти мають найбільше вітамінів. Але щоб вони давали нам свої вітаміни , треба про них піклуватись. Улітку поливати водою, виполювати бур’яни, а на деревах і кущах не ламати гілок.

 

 

 

 

 

 

Продовжуємо нашу подорож.

 

Зупинка Молочна”(слайд)

 

Загадка:

Біле ,а не сніг, тече ,а не вода.( молоко)

У молоці багато вітаміну D. Хто п’є багато молока, той має гарну фігуру,

 міцні зуби і має добре    здоров’я .

А хто назве продукти ,які виготовляють з молока?

( сир , масло, сметана, йогурт, кефір,)  (слайд)

 

Зупинка Хлібна” (слайд)

Загадка:

Хвалить його кожен, любить його кожен і дня без нього прожити не можем .

 ( Хліб)

 У хлібі дуже багато вітаміну В . Він корисний для шлунку.

Які ви знаєте хлібобулочні вироби ?

( калач, булка, печиво, бублики, батон, коровай,   ( слайд).

Які ви знаєте вироби з зерна ? (каші: манна, пшенична, вівсяна, ячмінна)

( слайд) .

У нас у їдальні часто дають різні каші, але ви не хочете їсти, бо ,напевно, забули, що каші корисні для шлунку, волосся ,шкіри, доброго апетиту.

 

Зупинка М’ясна і рибна(слайд)

 

М'ясо і риба дуже корисні. Ці продукти поліпшують роботу мозку, зміцнюють пам'ять, увагу. Адже для  вас найголовніше – вчитись.

 

 Зараз наступна зупинка

“Шкідливі продукти”.(слайд)

 

Діти ,чому  на слайді “Шкідливі продукти”, є чіпси, сухарики, газована вода, жуйка, цукерки, біляші? Вони ж такі смачні і запашні. Діти їх так люблять їсти, та й дорослі також. Але це дуже шкідливі продукти для нашого організму.

В них немає ніяких вітамінів . Є лише барвники ,багато цукру, ароматизатори. ..

 

Давайте проведемо дослід. Хто мені допоможе ?

Опис досліду:

· В пластикову склянку покласти лійку з ватним тампоном. Крізь ватний тампон пролити солодкий газований напій. Тампон стає такого кольору,як напій.( зеленого кольору).

 

 

 

 

 

Висновок.

У  напої багато зеленого барвнику , який викликає нудоту, біль ,алергію.

Краще випити звичайну воду.

 

Дослід з чіпсами

Опис досліду.

· На серветку викласти чіпси, притиснути. На серветці залишаються  жирні плями.

Висновок:

Цей жир осідає у шлунку і дає навантаження на всю травну систему.

 

Опис досліду :

· у склянку з прозорою водою покласти чіпси, вода стає брудною .

Висновок:

У продукті є барвники, які  шкодять  печінці , шлунку .

 

Цукерки, шоколад, жуйки інші смачні солодкі продукти, мають великий вміст цукру, який шкідливий для нашого здоров’я.

 

Гра “Що корисніше?

Що з’їсти :

- яблуко чи цукерку?( яблуко, вітамін С)

- моркву чи жуйку? ( моркву, вітамін А)

- випити молока чи газовану воду?( молоко , вітамін  В)

- банан чи чіпси?( банан, вітамін С)

 

 Правила здорового харчування.

  1. вживати молочні страви (молоко, кефір, твердий сир, масло , каші ); 
  2. їсти овочі та фрукти;                                        
  3. вживати м'ясо,  рибу;
  4. солодощі вживати лише зрідка;
  5. відмовитись від газованих напоїв;                  
  6. основу харчування повинні становити  хліб, картопля, крупи;
  7. дотримуватися режиму харчування.    

 

Їсти потрібно 4-5 разів на день в один і той самий час. Якщо дотримуватися цього правила, то у вас завжди буде хороший апетит.

Їсти потрібно правильно, добре пережовуючи. Нехтування цим правилом спричиняє шлунково-кишкові захворювання.

Під час вживання їжі не можна відволікатися, займатися іншими справами. Це знижує апетит і погіршує засвоєння продуктів.

Не можна переїдати. Після надмірного вживання їжі почуватиметеся ослабленими. Тоді не хочеться займатися спортом, бігати, вчитися.

Переїдання є причиною багатьох хвороб.

 

 

 

Дотримуватися режиму харчування.

 Перший сніданок о 8.00. Другий сніданок -11.00. Обід  14.00-15.00. 

Вечеря 19.00-1930.

Вранці корисно споживати кашу. Сніданок повинен бути ситним і гарячим.

Бажано, щоб на обід було 2-3 страви.

Найкраще на вечерю з’їсти страву з овочів чи фруктів.

Їжа має бути свіжою, багатою на вітаміни.

 

 

Я думаю, що після нашого заняття  ви будете уважніше відноситися до  вибору продуктів харчування.

Здоров’я дуже легко можна втратити, якщо неправильно харчуватись,   бережіть його і зміцнюйте.

 

ІІІ. Заключна частина.

 

· Як називалось наше заняття?

· Які є продукти?

· Які вітаміни ви запам’ятали?

· Який фрукт найкорисніший?

· Які продукти найкорисніші для нашого здоров’я?


(59.0 Kb) ] 01.04.2017, 19:20 --------------------------

Категория: ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я | Добавил: yrok | Теги: продуктів”, Основи здоров’я, до, КОРИСНИХ, Країни, “Подорож Просмотров: 1580 | Загрузок: 412 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
ebrezgun
Україна. Кривий Ріг