Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Унікальність людини
(3.38 Mb) ] 23.12.2014, 20:55

Мета: показати дітям унікальність кожного учня, усвідомлення неповторності себе й оточення; дати дітям можливість порівняти ознаки людей, відшукати схожі риси та відмінності; пояснити, що таке ‘’унікальність’’; виховувати у дітей шанобливе ставлення до іншої людини не за те, що вона має певні видатні якості або такі якості, які подобаються нам, а просто тому, що вона має право бути іншою.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Доброго ранку, ліси і поля!

Доброго ранку, плането Земля!

Щастя, здоров’я всім людям бажаємо,

З радістю в школу до знань поспішаємо.

  1. Актуалізація опорних знань та мотиваціянавчальної діяльності.
  1. Постановка проблеми.
  • Покажіть, як ви вмієте працювати разом. Обговоріть в групах та визначте своє ставлення до запитання:”Хто найважливіша людина на Землі?”. У вас може бути декілька відповідей. Даю вам 1 хвилину для обговорення.
  1. Вирішення проблеми.
  • Я почула багато відповідей. І мені важко визначити, яка з них найточніша, бо всі вони правильні. Вирішити цю проблему нам допоможе ”Чарівна скринька”. Ось вона. Зараз кожен, кого я викликатиму, загляне у скриньку і побачить найважливішу людину на Землі. Тільки домовимось:бажаючі піднімають мовчки руки, не встаючи з місця. Це буде одним з правил нашої гри. Поки всі по черзі не заглянуть туди, не можна розкривати "секрет”.( Всередині скриньки знаходиться дзеркальце )
  • То хто ж найважливіша людина на Землі?( Я, я, я….)
  • Ось ми і дізнались, що найважливішою людиною  на Землі може бути кожен.
  1. Повідомлення теми і мети уроку.

До уроку вчитель оформив плакат "Я”, на якомурозміщеніфотографіїучнів.

  • Подивіться, діти, на плакат, на якому зображені ваші фотографії. Це наш 1-Г клас. Кожен з вас по-своєму унікальний і неповторний. Наш урок присвячений унікальності і неповторності людей.
  1. Вивченняновогоматеріалу.
  1. Що таке "унікальність”? Пропоную знайти відповідь на це запитання, звернувшись до матінки-природи.
  • На екрані ви бачите фото квітів соняшників. Чим схожі? Чим вони відрізняються?

 

  • А зараз подивіться на фото котенят. Чи можемо сказати, чи вони однакові?
  • Кого ви бачите на цій фотографії? Чим схожі діти? Чим відрізняються?

Висновок: у природіоднаковіоб`єкти зустрічаються дуже рідко.

  1. Робота у парах

Завдання: порівняти малюнки ліній на своїх долонях.

( Учитель підкреслює, що у людей двох абсолютно однакових візерунків на пальцях і долонях не буває. Це свідчить про унікальність кожного учня. Його унікальність – це цінність. Тому діти мають бути уважними і дбайливими одне до одного, до своїх батьків, а також до себе.)

  • Що означає турбота про себе? У чому вона повинна виражатися?
  • Кожна людина хоче жити довго і щасливо. Ви згодні зі мною? А для цього людині потрібно міцне здоров’я. Кожна людина, кожен учень неповторний. Унікальність  людини – це поєднання її здібностей, зовнішності і рис характеру.

Фізкультхвилинка

Віє вітер нам в лице,

Захиталось деревце

Вітерець все тихше, тихше,

Деревце все вище, вище.

  1. Узагальнення і систематизація знань.
  1. Робота у підручнику (с. 91-92)

 

(Зачитуємо текст у підручнику. Розглядаємо малюнки)

  1. Проблемна ситуація. Робота у парах.
  • А зараз спробуємо визначити чим саме особливі саме ви. Що відрізняє вас від інших діток? Попрацюйте в парах, і з допомогою свого сусіда по парті, дайте відповідь на запитання.
  1. Робота у зошиті.

 

  • Діти, подивіться у зошиті завдання 1. Потрібно намалювати свій портрет. Звертайте увагу на те, якого кольору у вас волосся, якого кольору очі. ( Учні малюють у зошитах автопортрет)
  1. Вправа "Мікрофон”

Учні беруть до рук велику букву Я і розповідають про себе, передаючи букви Я одне одному. Після виступу кожна дитина нагороджується оплесками класу. Висновок: ми всі різні, але у нас багато спільного.

  1. Підсумок уроку
  • Подивіться одне на одного.
  • Чи є серед вас хоч би двоє схожих одне на одного?
  • Кожен учень нашого класу неповторний, має унікальне поєднання рис, інтересів. Таланти і якості кожного з вас роблять усіх учнів разом унікальним класом.

Підготувала вчитель другої категорії Хмельницької СЗОШ     № 18 ім. В. Чорновола Гончарук О. М.


(3.38 Mb) ] 23.12.2014, 20:55 --------------------------

Категория: ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я | Добавил: yrok | Теги: Основи здоров’я, людини, Унікальність Просмотров: 5092 | Загрузок: 935 | Рейтинг: 4.3/3
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 5
Гостей: 5
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг