Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ПЕРШИЙ УРОК 1 ВЕРЕСНЯ

Перший урок у першому класі
23.07.2016, 07:41

Мета: сформувати уявлення учнів про школу як країну знань, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, її просторів, розвивати почуття патріотизму, подати поняття УПА, заохочувати творити добро, здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.

Обладнання: медалі для дітей у формі ключика, маленькі свічки, кольоровий папір, ілюстрації  державних і народних символів,карта України, презентація «Символи України».

Хід уроку

1.Вступне слово вчителя

Вчитель: Добрий день, мої любі діти!

                Ви прийшли нині в перший клас.

                Вчитись будете і радіти,

                І рости кожен день і час.

 

Школа двері для вас відчинила

І запрошує вчитись вас.

Бо знання – це велика сила!

Тож навчайтеся! В добрий час!

Любі діточки! Сьогодні у вашому житті велика подія: почалася  нова сторіночка вашого життя. Ви переступили поріг Країни Знань. Усі жителі цієї країни носять почесне звання – учень, або учениця, школяр чи школярка. Сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворились на учнів та школярів. Я вітаю вас із цією визначною подією і хочу вручити символічні медалі(листівки і т. п.) – ключики від Країни Знань. З допомогою цих ключиків ви протягом багатьох років будете відкривати скарбнички, у яких будуть не гроші, не дорогоцінні камені чи золото, а те, що є набагато цінніше за усі багатства світу - різноманітні знання, уміння, навички, здобувши які для вас відкриються безмежні можливості людського життя. Правда, шлях до цього не завжди легкий, але усі ми разом: вчителі, батьки, і, звичайно, ви, діти, докладемо багато зусиль, щоб цей шлях був успішним, захоплюючим, радісним і пам’ятним.

На дверях нашого класу сьогодні великими літерами написано «1-й клас». Так! Сьогодні народився наш клас!

А без чого не буває дня народження?

Звичайно, без іменинного торта. (Вчитель дістає торт). Кожен з вас має взяти свічечку і поставити  в торт. (Вчитель запалює свічки  і всі разом співають)

З днем народження, наш клас!

З днем народження, наш клас!

З днем народження, вітаєм!

З днем народження, наш клас!

11.Розповідь з елементами бесіди про рідний край – Україну

 - Діти, скажіть будь-ласка, чи знаєте ви скільки вам років! (Відповіді кількох дітей)

- Отже, усім вам по шість, або сім рочків.

- А чи знаєте ви, коли ви народилися? (Відповіді кількох дітей)

- А як називається цей день, коли ви народилися (День народження)?

- Чи любите ви його святкувати? (Так) А чому? (Очікувані відповіді)

- Як ви гадаєте, чи може бути такий день народження, який ми – українці святкуємо в один день усі разом ? (Міркування дітей). (створюю проблемну ситуацію з метою активізації уваги дітей).

Вчитель: Значити наша держава теж має свій день народження? Так, ми його нещодавно теж святкували – 24 серпня – день народження нашої України.

-А скільки років нашій державі?

Ми не дарма завели мову про Україну. Адже  наш перший урок присвячений дорогій Батьківщині, нашому рідному  краю, який ми всі дуже любимо.

Усі ми одного роду – діти українського народу. - А тепер пригадайте своїх бабусь та дідусів. Чи знаєте, скільки їм років? (Відповіді дітей)

- Це більше ніж нашій державі Україні! (Так)

- Отже, з іншого боку наша країна це зовсім молода, хоча й має давню й цікаву історію, про яку ви дізнаєтесь навчаючись у школі.

 

 

Вчитель: Діти, а що ж таке Батьківщина?

 

А якби вам треба було намалювати свою Батьківщину, то що б ви намалювали?

 

(Відповіді дітей: свій дім, вулицю, школу, родину,  ліс, струмок…)

 

Діти, громадянами якої держави ми є?

 

Діти: Ми – громадяни України!

 

Вчитель: Наша рідна Україна, наша Батьківщина, яка має свою землю, свою мову, культуру, історію, власні звичаї і традиції має також неповторні державні символи

-Про них послухайте казку.

Давним давно жила одна жінка. І було у неї три сини. Росли сини чесними, сміливими і дуже любили свою матір,готові були віддати за неї своє життя.

Підросли вони і вирішили піти в люди і прославити свою матір.

Першим пішов старший син. Мати, щоб він про неї пам’ятав, подарувала йому золоту корону з трьома промінчиками. Пішов син. І за корону, яка зігрівала людей і вела

вперед, показувала дорогу до кращого життя, дали першому сину ім’я – Тризуб.

Середньому сину мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми хорошими справами прославив він свою матір. Дали люди йому ім’я – Прапор.

А там, де був молодший син, завжди звучала дзвінкоголоса пісня, тому що мати подарувала молодшому сину голос солов’я. І дали йому ім’я – Гімн.

З того часу йдуть завжди разом – Тризуб, Прапор і Гімн, прославляючи рідну матір.

 

(Демонстрування державних символів України)

- Отже, саме за цими трьома символами упізнають нашу державу. Ви мабуть бачили по телевізору, як під час різних спортивних змагань, урочистих подій, свят і, навіть, на нашій шкільній лінійці урочисто піднімається прапор і звучить Гімн.

 

  • То хто ж ця матір?
  • Щож означають кольори жовтий і блакитний на прапорі?

 

Фізкультхвилинка

- А зараз, любі дітки, вийдіть з-за парт, трішки порухаємось. Я показуватиму, які саме рухи треба виконувати, а ви за мною повторюватимете. Ми часто будемо робити такі хвилинки відпочинку на уроках.

 

Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться.
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте.
І за парти тихо сядьте.

ІІІ. Розповідь з елементами бесіди про державні та національні символи України

Крім державних символів, Україна має ще й національні символи. Давайте назвемо їх. (За допомогою національного куточка діти їх називають) . Сьогодні багато з вас прийшло у вишиванках. Вишиванки – це також символ нашої країни, адже вишивка – істинно українське мистецтво.

  - Існує багато інших символів нашої країни. Але всі ці символи будуть існувати лише тоді, коли ми з вами будемо їх знати і вивчати у майбутнбому, розповідати про них, користуватися ними. Лише тоді будуть існувати українці, буде існувати наша Богом дана благословенна земля – Україна.

 

 

 

Настав час скласти колективного вірша про Україну із щирих і теплих слів. Я почну, а ви будете добирати останнє слово другого рядка в риму.

 

На землі великій є одна країна:

Гарна й неповторна, мила…(Україна)

 

І живуть тут люди добрі, працьовиті,

І скажу, до речі, ще й …(талановиті)

 

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші…(складають)

 

Щоб жила й раділа кожная родина,

Щоб була щаслива наша…(Батьківщина)

 

-Можливо хтось із вас знає віршика про рідну Землю?(Облітав журавель….)

ІV. Виконання практичного завдання “Обійми Україну теплом своїх долонь”

А зараз кожен учень намалює на кольоровому папері сердечко, відмалює свою долоньку, виріже їх ножицями за допомогою батьків і ми все це розмістимо навколо ось такого схематичного зображення території України (тобто карти України, щоб наша  Батьківщина була захищена  любов’ю, теплом наших сердець, долонь. Цю карту ми повісимо у класі  й будемо завжди пам’ятати, що ми громадяни своєї милої  України. Ми її сини і дочки, а тому ми все робитимемо для того, щоб Україна наша процвітала, була могутньою державою. А ви будете старанно вчитись, трудитись на благо своєї Вітчизни.

 

Давайте разом пригадаєм і підсумуємо, що ж таке Батьківщина.

 

Батьківщина – це рідний край!

Батьківщина – це ліс і гай!

Батьківщина – це рідна земля!

Батьківщина – це школа моя!

 

Y.  Підсумок  уроку.

Ось і добіг кінця наш перший урок. Ви зробили перший крок на шляху до знань – стали першокласниками. Нехай цей шлях буде для вас радісним і цікавим! Нехай наша школа стане для вас другою домівкою!

-А зараз хочу вам подарувати ПАМ ЯТКУ ПЕРШОКЛАСНИКА. Вдома разом з батьками ви прочитаєте цю Пам’ятку  першкласника  і обов’язково  її запам’ятайте.

 

ЗАПАМ ЯТАЙ !

Пам’ятка  першокласника

1. Вставати треба кожен раз, коли учитель входить в клас.

2. Спитає вчитель, треба встать.  Дозволить сісти – тихо сядь.

3. Сказати хочеш  - не кричи, а тільки руку підніми.

4. У школі парту бережи і на парті не лежи.

5. Щоб урок пройшов не марно, сидіти треба рівно, гарно.

6. Не базікай на уроках, як папуга чи сорока.

7. Слухай вчителя уважно, на уроках не зівай, знання для себе здобувай!

 

Джерело: http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/konspekti-prirodoznavstvo-1-klas.html


23.07.2016, 07:41 --------------------------

Категория: ПЕРШИЙ УРОК 1 ВЕРЕСНЯ | Добавил: yrok | Теги: урок, перший, ПЕРШИЙ УРОК 1 ВЕРЕСНЯ, першому, класі Просмотров: 5224 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 11
Гостей: 11
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
yrok
Україна. Кривий Ріг