Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ПРИРОДОЗНАВСТВО

Проект з природознавства «Як потрібно доглядати домашніх улюбленців- тварин?»
(4.67 Mb) ] 11.03.2018, 16:44

«Як потрібно доглядати домашніх улюбленців- тварин?»

Паспорт

Актуальність проекту полягає у вихованні в учнів любові до тварин, інтересу до походження тварин; у формуванні прагнення  глибше вивчати і пізнавати домашніх улюбленців; у виробленні в учнів умінь і навичок пошукової роботи; у розширенні кругозору та формуванні світогляду школярів .

      Девіз проекту:

       « Не просто слухати, а чути

          Не просто дивитися , а бачити

          Не просто відповідати, а міркувати

          Дружно і плідно працювати»

 

 

 

Мета проекту:

 

  1. освітня:
  • формувати в учнів уявлення про різноманітність домашніх тварин;
  •        закріпити знання про значення домашніх тварин для людини;
  •       ознайомити учнів з життям та повадками собак, котів, гризунів, декоративних птахів, риб, які найчастіше утримуються в домашніх умовах.
  1. розвивальна:
  •       розвивати в учнів практичні уміння та навички спостереження й догляду за життям тварин удома;
  •        розкривати моральну, естетичну, пізнавальну й практичну цінність домашніх улюбленців.
  1. виховна:
  •       виховувати відповідальність за тих тварин, життя яких залежить від уваги і догляду за ними з боку людини

 

 

Завдання проекту:

 

1. Виховувати вміння вдивлятися і милуватися домашніми улюбленцями, виявляти спостережливість і турботливе ставлення до них.

2. Підтримувати цікавість і допитливість, активність і самостійність дітей

3. Формувати у дітей елементарні форми наочно-дієвого і наочно-образного мислення.

4. Розвивати мовлення дітей.

5. Виховувати дбайливе ставлення до тварин, що живуть поруч з нами (кішка, собака, папужки, акваріумні рибки та ін)

6. Познайомити з особливостями і потребами тварин, що живуть у нас вдома і в куточку природи, навчити елементарним правилам догляду за ними.

 

Проблема «Чи  достатньо ми піклуємся про своїх домашніх улюбленців?»

 

Обладнання і матеріали: ілюстрації, малюнки, вироби, презентація за темою                

уроку: «Допомога домашнім улюбленцям», виставка книг, колаж «Ми і наші улюбленці».

Характеристика проекту.

  • за предметною галуззю між-предметний;
  • за тривалістю – короткотривалий;
  • за характером контактів-  учитель, учні 1 класу та їх батьки
  • за основною діяльністю – творчий;
  • за характером координації – з безпосередньою координацією;
  • за формою проведення – урок-презентація проекту;
  • за кількістю учасників – груповий;
  • об’єкт пізнання – тварини домашні улюбленці .

 

Етапи реалізації проекту:

  • визначення мети та завдань (Залучити учнів та їх батьків до пошуку інформації про домашніх тварин.);
  • створення груп та розподіл доручень щодо створення проекту

(Об’єднати дітей класу в групи за інтересами, розподілити доручення

щодо роботи над проектом);

  • збір матеріалів ( З допомогою дорослих зібрати інформацію про домашніх улюбленців, догляд за ними);
  • упорядкування матеріалів  та оформлення колективної роботи (Оформити виставку «Домашні улюбленці очима дітей»);
  • презентація матеріалів проекту (Підготувати репортаж про життя домашніх тварин удома учнів).

 

Розподіл доручень:

1 група «Собаководи» - учні, які доглядають собак;

2 група  «Кішколюби» - домашніми улюбленцями дітей є кішки;

3 група «Папугознавці» - учні , у яких є папуги;

4 група «Рибознавці» - учні, які доглядають рибок в акваріумі.

1 зупинка «Бібліотека» - розповідь про своїх домашніх улюбленців;

2 зупинка «Відпочивальна» - руханка;

3 зупинка «Ветлікарня» - секрети годування тварин;

4 зупинка  «Художники» - презентація малюнків;

5 зупинка «Поетична» - вивчення віршів про своїх улюбленців;

6 зупинка «Зоомагазин» - гра  «Нагодуй тваринку»;

7  зупинка «Чомусики» - обмін запитаннями;

 8 зупинка  «Народознавча» - добір прислів’їв та приказок;

9 зупинка  «Цікавинка» - цікаві факти.

Очікуванні результати:

  • поповнити скарбницю знань про домашніх тварин, розширити світогляд, що відкриває широку дорогу у світ знань;
  • розвивати пізнавальні інтереси учнів та їхню пошукову діяльність;
  • зацікавити учнів
  • розвивати уміння і навички співпраці у групі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як потрібно доглядати домашніх улюбленців – тварин?

Презентація проекту

Хід проекту

І. Організаційний момент

Учитель: Горішок знань міцний- це знає кожен,

                 Та нам – не відступати!

                 Його вам розколоти допоможе

                 Бажання ваше все на світі знати!

 

ІІ. Спрямування до мети

Відгадування  загадок

Учитель:    Вірний друг у мене є,

                    Мені лапу подає.

                    Заглядає щиро в очі,

                    Мовби щось сказати хоче.

                    Замість слів лиш чути «гав»,

                    Всіх котів порозганяв.

                    Хто, скажіть, цей розбишака?

                    Знають всі, що це…(Собака)

А. Грицаюк

                  

                   Ніжно лащиться до ніг до ніг,

                   Носить повідок від бліх.

                   Довгі вуса, хитрий хвіст,

                   Муркотіти  має хист! (Кіт)

                   Як веселка, кольоровий

                   Має здібності до мови.

                   Слово птаху лиш скажіть,

                   Він його повторить вмить.(Папуга)

Л. Вознюк

 

                   Свинка, але не з хліва,

                   Мишка, та не польова.

                   Їсти просить і вночі –

                   Булку, хлібчик, калачі….(Морська свинка)

                   Це який дивак знадвору

                   Носить здобич у «комору»

                   Не на спині у мішку,

                  А сховавши за щоку? (Хом’як)

 

                  Він на зайця дуже схожий,

                  Має куций хвіст,

                  Довгі вуха, косі очі,

                  Та не зна, де ліс (Кролик)

 

                  Подивіться: дім стоїть,

                  По вінця налитий водою.

                  Без віконець, але не похмурий,

                  З чотирьох сторін прозорий.

                  У цьому будиночку мешканці –

                  Усі вправні плавці. (Акваріум)

 

                  У батьків і діток

                  Весь одяг з монеток. (Рибки)

 

  • Кого ми називаємо домашніми улюбленцями?
  • У кого із вас є домашні тварини?
  • Тварини, які живуть поруч, приносять нам багато радісних хвилин.

     Вони прив’язані до нас. З ними у дім приходять затишок і любов. Людина годує своїх улюбленців і піклується про них.

    А чи знаєте ви, як їх доглядати?

    Працюючи над проектом, ми дізнаємося більше про домашніх тварин,  ознайомимося із вашими улюбленцями і поговоримо про догляд за ними.

Кожна група працювала над виконанням визначених завдань. Сьогодні ми складемо частинки мозаїки, які утворять картинку –підсумок нашої роботи.

 

ІІІ. Визначення проблеми проекту

  • Як правильно доглядати домашніх вихованців?
  • Чи достатньо уваги ми приділяємо домашнім улюбленцям
  • Чи комфортно домашнім тваринам поряд із нами?
  • Які бажання можуть мати домашні тварини?
  • Чи можуть  домашні вихованці прожити без людини? А людина – без них?

 

ІV. Визначення шляхів розвитку проблеми

  1. Добирання інформації про домашніх улюбленців (за допомогою дорослих)
  2. Об’єднання учнів класу в групи за інтересами
  3. Проведення екскурсій до кінного театру
  4. Підготовка до виставки малюнків «Наші вихованці»
  5. Організація виставки фотографій «Наші улюбленці»
  6. Створення альбому «Догляд за домашніми улюбленцями»

 

V. Формування груп для проведення досліджень

Учні класу об’єднуються в групи.

1 група «Собаководи»

2 група  «Кішколюби»

3 група «Папугознавці»

4 група «Рибознавці»

VI. Обговорення та представлення проекту групами


(4.67 Mb) ] 11.03.2018, 16:44

Категория: ПРИРОДОЗНАВСТВО | Добавил: yrok | Теги: тварин?», доглядати, Природознавство, «Як, улюбленців-, природознавства, потрібно, домашніх, проект Просмотров: 273 | Загрузок: 40 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar