Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ПРИРОДОЗНАВСТВО

Урок-суд з природознавства 4 клас .Охорона природи на Землі.
(180.5 Kb) ] 13.01.2018, 16:10

 

Мета уроку: Поглибити і розширити знання дітей про вплив людини на природу, підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати. Збагатити знання дітей про природу і заходи щодо її збереження. Вміти зіставляти вчинки людей, аргументувати свою думку.

Формувати у дітей ділову готовність реалізувати свої знання в нестандартній ситуації (під час «судового процесу»). Розвивати пізнавальну активність, спостережливість, творчі здібності та інтелектуальні вміння дитини.

Виховувати потребу охороняти природу, переконання у необхідності бережливого ставлення до природи і власної участі в посильній природоохоронній діяльності.

Обладнання до уроку:Глобус, маски до гри «Екологічний суд», плакати «Охорона природи», книжкова виставка «Планета Земля – наш спільний дім», ноутбук, відеофільми «Планета людей у небезпеці», «Чорнобиль».

Хід уроку

І. Організація класу.

Інтерактивна вправа «Привітайся з сусідом»

-Доброго дня! Сьогодні до нас на урок завітали гості. Тож давайте привітаємо їх.

Доброго дня! Мовим за звичаєм

Доброго дня! Всім ми зичимо.

Щастя й здоров’я Вам кожної днини.

Миру і злагоди Вашій родині.

Автотренінг

Бачу, кожен з вас вже постарався - до уроку приготувався

Тож девіз тепер читаймо і урок природознавства розпочинаймо!

--Діти, із розсипаних слів, користуючись цифрами-підказками,  дізнайтесь , будь ласка, під яким девізом ми будемо працювати на уроці.

                3            1           7      4       5       6        2

навчати, Добре, знати, хто, хоче, все, того

(Добре того навчати, хто хоче все знати)

Учні самостійно складають девіз, користуючись індивідуальними картками і один учень читає вже складений девіз)

-Так під яким девізом ми будемо працювати на уроці? Прочитаємо всі разом

-А ви хочете більше знати?

(запис на дошці)

Урок має бути

Ми будемо:

цікавим

навчальним

продуктивним

дисциплінованими

уважними

зібраними

активними

 

Якщо ви будете на уроці уважними, активними, дисциплінованими, зібраними, то і урок наш буде цікавим, навчальним , продуктивним.

ІІ. Хвилинка «Календар погоди»

А зараз послухаємо традиційне повідомлення про погоду. Його підготував черговий синоптик….А ви, діти, відкрийте, будь ласка, зошити та запишіть в календар природи свої спостереження.

-Діти. Перед вами на партах лежать ілюстрації пейзажів. Отже, ілюстрація під яким номером найбільше відповідає сьогоднішній погоді? Чому?

- Діти! Так яка зараз пора року? А який місяць?

-   Уважно подивіться на дошку, «зберіть»    слова й прочитайте речення про осінь

                Л                                                      о

 

 

 
 

 

П                                                                  А                              х

 

             Е                                                        Ч

(плаче)                                      (осінь)                  (холодними)                     (дощами)

-А тепер прочитаємо цей вислів, будь ласка…. Як ви розумієте це речення?

- Впродовж тижня ви працювали з календарними листками. Які народні прикмети ви записали про листопад? 

   -Запам`ятайте їх і перевірте.

 

III. Мотивація навчальної діяльності учнів

1. Діти! Я бачу, що у вашій душі розгорівся вогник допитливості, з’явилося бажання дізнатися, над якою темою  будемо працювати. Прочитайте мовчки тему нашого уроку.

-Так над якою темою ми будемо працювати?

2.Оголошення очікуваних навчальних результатів.

-Як ви гадаєте, якщо тема уроку має таку назву, то про що ми будемо говорити на уроці?

-Що ви очікуєте від уроку?

-Отже, сьогодні на уроці ми спробуємо якомога більше дізнатися про охорону природи на Землі, поговоримо про екологічні завдання, які стоять перед людством, спробуємо дати відповідь на питання- як зберегти природу рідної землі, як їй не зашкодити і допомогти відродитися. Будемо вчитися реалізувати свої знання в нестандартній ситуації...


(180.5 Kb) ] 13.01.2018, 16:10 --------------------------

Категория: ПРИРОДОЗНАВСТВО | Добавил: yrok | Теги: Природознавство, .Охорона, клас, природознавства, Урок-суд, на, природи, Землі. Просмотров: 1109 | Загрузок: 232 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 9
Гостей: 9
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг