Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ІНФОРМАТИКА

Урок інформатики 2 клас на тему: Графічний редактор
17.03.2019, 22:21 Тема. Графічний редактор
Мета: формувати поняття графічний редактор, формувати вміння працювати з програмою Paint; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, навички самостійної роботи з комп’ютером; виховувати відповідальність, самостійність, любов до предмету інформатика.
Обладнання: картки, презентація, казковий герой, жетони, ноутбук.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку:
І. Організація класу.
1. Привітання.
- Продзвенів дзвіночок, діти,
годі вам вже гомоніти,
зараз сядуть всі дівчата,
а за ними і хлоп`ята.
2. Представлення.
- Мене звати Єлизавета Сергіївна і сьогодні урок інформатики проведу я.

3. Перевірка готовності до уроку.
- Чи всі налаштовані сьогодні гарно попрацювати?
- Тож приберіть усе зайве і приступаємо до роботи.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Повторення правил техніки безпеки.
- А зараз ми з вами зіграємо в цікаву гру, я вам кажу твердження, а ви якщо воно правильне плескаєте у долоні, а якщо не правильне тупочете ніжками.
• Не можна перебувати у комп’ютерному клас без учителя .(+)
• Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу.(-)
• Починати роботу з комп’ютером можна тільки за вказівкою вчителя.(+)
• Коли працюєш з комп’ютером, тримай спину зігнутою, поклади ногу на ногу.(-)
• На клавіатуру не можна нічого класти .(+)
• Відстань від очей до екрана має бути 50-60 см.(+)
• Клавіатура має лежати на колінах.(-)
• Не можна торкатися пальцями екрана монітора.(+)
• Можна чіпати будь-які дроти.(-)
• Можна їсти і пити за комп’ютерним столом.(-)
- Молодці, ви гарно впорались з цим завданням.
2. Розминка (виведено на презентацію).


(відповідь дітей :
1. Відкрий пакет
2. Візьми миску
3. Налий молоко
4. Поклич котика)

3. Фронтальне опитування.
- Яке ж слово ми отримали розгадавши кросворд? (алгоритм)
- Що ж таке алгоритм? (порядок дій виконавця)
- Де ми можемо зустріти алгоритми у нашому житті? (зробити чай..)
- Як називається той хто виконує команди? (виконавець)
- З яким виконавцем ви вже знайомі? (Рудий кіт)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1. Введення елементів нестандартності.
Пензлик, аркуш та вода…
Де ж малюнок? От біда!
Що іще забув я взяти,
Щоб пейзаж намалювати? (Фарби)

- Сьогодні до нас на урок завітав Крихітка Єнот з цікавою палітрою фарб.
- Він буде за вами спостерігати під час нашого з вами уроку і буде дарувати за активність яскраві жетончики.

2. Оголошення теми і мети уроку. - Крихітка Єнот до нас завітав не з просто так, а він хоче нас провести у чарівний світ малювання, за допомогою незвичайного графічного редактором Paint Tux і хоче що б ми навчилися з ним працювати.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь вчителя у супроводі презентації.
- Ти вмієш малювати олівцями і пензлями на папері. Можна також малювати й іншими предметами: паличкою на вологій землі або крейдою на дошці.
Створювати дивовижні малюнки можна також за допомогою комп’ютера.
Для створення малюнків, ілюстрацій до казок, літературних творів, вітальних листівок тощо є спеціальна програма. Називається вона графічний редактор. Ми будемо вивчати графічний редактор TuxPaint. Англійське слово рaint означає «писати фарбами», а Tux- ім’я пінгвіна,
персонажа, що супроводжуватиме тебе впродовж роботи з цією програмою.
Значок графічного редактора знаходиться на робочому столі комп’ютера. Щоб запустити програму підведи до значка вказівник та двічі клацни лівою кнопкою миші. Почне працювати програма і перед тобою відкриється вікно цієї програми. Ти побачиш велике біле поле, схоже на аркуш паперу.
- На ньому ми і будемо створювати малюнок. У нижній частині екрана розміщена палітра кольорів, на якій ти можеш вибирати колір малювання. У графічному редакторі можна малювати пензликом, а можна скористатись штампами та іншими інструментами для малювання. Ці інструменти можна вибрати на панелі інструментів, розташованій у лівій частині екрану.
2. Бесіда.
- Що означає слово Tux? (ім’я пінгвіна)
- А слово рaint? (писати фарбами)
- Для чого слугує графічний редактор? (для створення та редагування малюнків)
- Як можна запустити цю програму? (натиснути два рази лівою кнопкою миші на значок)
- Де знаходиться інструменти і фігури? (на панелі інструментів)

3. Робота з підручником.
- Відкрийте свої підручники на сторінці 112, розглянемо як правильно користуватись графічним редактором.

4. Робота з картками.
- Зараз ми з вами попрацюємо на картках, які я вам роздам.

(відповідь дітей-правильна послідовність на малюнку під номером №1).
V. Фізкультхвилинка.
- А зараз давайте з вами відпочинемо.
- Встаньте всі із-за парт, дивимось на екран та повторюємо вправи які ви бачите.
- Ми з вами відпочили і знову за роботу.
VІ. Практична робота з ПК.
1. Інструктаж до практичної роботи.
1. Інструментом крива лінія намалюйте дугу ; з'єднайте кінці відрізка і зігніть лінію в іншу сторону ; позначте лінію голови .
2. Інструментом Олівець намалюйте верхній і нижній плавник , луску і ротик .
3.Інструментом Кисть , діагональна настройка , намалюйте хвіст .
4. Інструментом Еліпс намалюйте великий виразний очей .
5. Розмалюйте рибку жовтими і помаранчевими відтінками .


2. Практична робота за комп’ютером .
- Діти, ви отримали завдання, ваше завдання намалювати гарну рибку, тому починаємо працювати!
VII. Закріплення вивченого матеріалу.
1. Релаксація .
- Зробимо відпочинок для оченят.
Очі вгору, очі вниз!
Не лінуйся! Посміхнись!
Ще раз вгору, знову вниз!
І на цьому – зупинись!
Оченятам зняли втому,
До роботи, нумо, знову!
2. Гра для кмітливих (виведено на презентацію).
(відповідь дітей:
1. Дістань чашку, чайну ложку, чай, цукор
2.Дістань пакетик чаю з коробки
3. Поклади пакетик чаю в чашку
4. Поклади шматочок цукру в чашку
5. Візьми чайник з гарячою водою
6. Налий гарячої води в чашку
7. Розмішай
8. Поклади лимон в чашку).

VIII. Підсумок уроку.
1. Узагальнююча бесіда .
- Що нового ви сьогодні дізналися?
- Що ж таке графічний редактор Paint?
- Для чого він слугує?

2. Виставка кращих робіт.
- Зараз я пройду і визначу яка в кого ж найгарніша і найстаранніша робота.

3. Оцінювання .
- Хто отримав .. жетонів той дуже гарно попрацював, а хто зовсім не отримав я сподіваюсь наступного разу ви попрацюєте краще.

4. Прощання.
- Сьогодні я та Крихітка Єнот прощаємось з вами.
- До побачення, до нових зустрічей!
17.03.2019, 22:21

Категория: ІНФОРМАТИКА | Добавил: paslavskaviktoria03 Просмотров: 96 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК