Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » СТАРША ШКОЛА

конспект уроку з трудового навчання 2 клас
(50.3 Kb) ] 03.02.2018, 18:19

Тема. Предмети симетричної форм. Поняття витинанки. Витинанки «Чарівна сніжинка».

Мета:дати учням поняття про предмети симетричної форми та витинанки; вчити витинати сніжинки за шаблоном; розвивати увагу, пам'ять, мислення, творчу фантазію, уміння дотримуватися логічної послідовності під час вирізання; корегувати вимову учнів; виховувати культуру поведінки під час уроку.

Обладнання:клей, ножиці, шаблони, папір для наклеювання сніжинок (чорний бархатний папір), папір для вирізання сніжинок, мультимедійна дошка, демонстраційний матеріал «лабіринт».

Хід уроку

I.Підготовча частина

(підготовка робочих місць)

1.Організація учнів до уроку

Щоб урок пройшов немарно,

А корисно і цікаво,

Учні мають сісти рівно

І дивитись дуже пильно.

Лиш старанні та уважні

Знання мають класні.

-Черговий звук[ с] (слайд)

- Мовна хвилинка. (вірш «Подруги») (слайд).

Подруги.

Соромиться Осінь,

Що вже листя скинула.

Їй Зима пухову хустку

На плечі накинула

Глянь- у хусточці вона

вже не Осінь, а Зима.

Бесіда.

Про які подруги йдеться у вірші?

Чому Осінь засоромилася?

Що означають слова «пухова хустка»?

Які почуття у вас викликає Осінь, Зима?

2. Оголошення теми та мети уроку.

Довго до нас діти, лабіринтами йшла зима і вже взавтра вона стане справжньою царицею землі. Тепер усі забаганки слід виконувати цариці Зими. І ось перед своїм маленьким помічником цариця Зима поставила ряд завдань. Пройти лабіринт, яким ішла сама цариця Зима.

-Діти, а чи знаєте, хто у цариці Зими помічник? -А хочете дізнатися?

-То, потрібно загадку розгадати, яку нам поставила цариця Зима.

Загадка

            Він – не лялька й не людина,

 На снігу стояти звик

 В нього ніс – смачна морквина,

Хто це?

Звісно, … (сніговик).

(Демонстрація: лабіринт (ватман на дошці) на ньому зображено   сніжинки, де містяться завдання. Сніговик просять допомоги, тому що сам не може виконати усі завдання). То, допоможемо Сніговику!

3. Вивчення нового матеріалу. 

Слово вчителя.

Витинанка- це техніка вирізання з паперу.
Цей вид образотворчого мистецтва давно з’явився
- в 9 ст. в Китаї одночасно з винаходом і розповсюдженням паперу. Характерні особливості витинанок – багатство орнаментики та симетрія (рівні, одинакові  усі частини витинанки).

*Демонстрація витинанок (слайд)

А, що ми будемо витинати на сьогоднішньому уроці? Щоб дізнатися потрібно допомогти нашому Сніговику (лабіринт) виконати перше завдання. (розгадування загадки) (слайд).

Загадка

Хто на місці не сидить,

 А несеться і летить,

Жваво у танку кружляє,

Наших діток звеселяє?

Звісно, це такі пушинки —

Білі зимові…(Сніжинки)

Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо витинати сніжинку.

Завд. Сніговика (лабіринт). Назвати ПТБ користування ножицями (слайд).

*Планування трудових дій. Пояснення вчителя, щодо витинання сніжинок.

 *(інструктивні картки)

Витинання сніжинки

  • фізкультхвилинка (пісня «Сніжиночки», танцювальні рухи) (слайд)

Витинання сніжинки

  • гімнастика пальчиків (учні ведуть пальчиками правої, а потім лівої руки, обома руками за рухами «мов падають сніжинки»).

Витинання сніжинки

Завд. Сніговика (лабіринт) . Правила користування клеєм (слайд).

 

Завд. Сніговика (лабіринт). Неклеїти вирізанні сніжинки на основу (чорний бархатний папір). Поняття «розміщення» на основу виробу.

Завд. Сніговика (лабіринт). Гра «Знайти одинакові сніжинки» (картки із сніжинками).

Завд. Сніговика. Гра-конкурс «Склади вірш про зиму, прочитай його» (картки). (лабіринт) Результат пошуку зображень за запитом "витинанка чарівна сніжинка"

Завд. Сніговика (лабіринт). Я не знаю… Чому ми можемо жити лише зимою?

Завд. Сніговика (лабіринт). Асоціативний кущ (скласти слова із букв – «сніжинка»).

Сніжинка (З чим асоціюється дане слово?)

 

4.Підсумок уроку.

- виставка та аналіз учнівських робіт.

Якщо цариці Зимі сподобалося, як ви працювали на уроці, то від неї отримаєте сніжинку (ім’я дитини + сніжинка) (слайд).

Релаксація

З приходом зими приходять свята. Уважно подивіться на малюнки (слайд). Назвіть, які це саме зимові свята.

  • Що сподобалося вам на уроці?
  • Чи цікаво було працювати?
  • Який настрій у вас?

-прибирання робочих місць.


(50.3 Kb) ] 03.02.2018, 18:19 --------------------------

Категория: СТАРША ШКОЛА | Добавил: muroslavakostiv Просмотров: 678 | Загрузок: 140 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК