Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Дорожні знаки. Виготовлення макета дорожньго знака.
(288.5 Kb) ] 04.11.2015, 17:53 Петропавлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів



Тема: Дорожні знаки. Виготовлення макета дорожньго знака.

Мета: навчити учнів виготовляти макет дорожнього знака з кольорового паперу з використанням шаблонів або трафаретів; розвивати творчі здібності, фантазію, уяву; закріпити основні знання правил дорожнього руху; вчити учнів правильно реагувати на сигнали світлофора; виховувати обережність, культуру поведінки на вулиці.

Обладнання: зразки виробів, кольровий картон, клей, ножиці, заготовки.

Хід уроку:
І. Підготовка робочих місць. (перед початком уроку)

ІІ. Організація класу.
Червоне світло каже нам:
- Стій! Небезпечно зараз там!
Зелене шлях нам відкриває:
-Тут небезпеки вже немає.
Ідіть вперед, шановні люди,
Для вас безпечно зараз буде.
(Л. Лук’янець)
Відгадайте, про що я веду мову?
- Правильно, це світлофор.

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
1. Розповідь учителя.
У містах, де є багато машин, на перервах встановили світлофори. Кожний світлофор має 2 або 3 світла. Ці світлофори мають продовгувату прямокутну форму. На ньому є три віконечка (ока). Одне з них червоне і має напис «стійте» чи зображення чоловіка, який стоїть, або рухається.
Для заборони вибрали червоний колір тому, що його дуже добре видно і вдень, і вночі, і будь якої погоди. Якщо на світлофорі загорається червоне світло, то потрібно обов’язково стояти. Якщо на світлофорі загорається зелене світло, дозволяється рух, як людям, так і машинам.
Коли включається зелене світло для пішоходів, то для машин в цей час горітиме червоне. Тому всі машини будуть стояти і ви зможете безпечно переходити.

- Сьогодні, діти, ми будемо виготовляти світлофор.
Як переходиш вулицю.
На розі зупинись
І перш за все уважно
На мене подивись.

Я шлях вкажу надійний
Де небезпек нема.
Трикольорове око
Я маю недарма

Нехай воно і мружиться,
Ніколи я не сплю,
З малими дітьми в хованки
Я гратись не люблю.

В роботі я суворий
І стриманий завжди.
Тролейбуси. Машини
Біжать сюди й туди.

Дивлюсь червоним оком-
Велю спинитись я,
Одне мені потрібно-
Це витримка твоя.

А блисне жовте око,
Іти не поспішай,
Бо жовтий- не зелений:
Потрапиш під трамвай.

Увага- і зелений
Привітно замигтів,
Він колір найдобріший-
Щасливої путі!

ІV. Планування наступних трудових дій.
Відбір матеріалів та інструментів.
1. Розгляд зразків виробів.
2. Вирізання кружків за шаблоном, відповідного кольору.

V. Фізкультхвилинка
Вчитель називає:
«Стій!» - діти показують червоні кружечки.
«Приготуйсь!» - жовті.
«Ідіть!» - зелені.
Хто з дітей помиляється, того виключають з гри.

VІ. Продовження самостійної роботи учнів.
1. Вирізання по шаблону самого світлофора, наклеювання на нього кружечків відповідного кольору.
2.Розповідь вчителя.
Вчитель пояснює. Що жовтий колір світлофора включається після кожного з попередніх ліхтарів. Він говорить: «Приготуйсь!». Якщо він горить після червоного, то треба приготуватись до переходу. Якщо ж після зеленого, то потрібно закінчувати перехід чи зупинитись на «острівку безпеки», бо вже будуть рухатись машини.

VІІ. Гра «Червоне і зелене».
Якщо вчитель показує червоний кружечок, то діти стоять не рухаючись, коли ж зелений- встають, рухаються, переходять з місця на місце.

VІІІ . Аналіз дитячих виробів, відбір кращих робіт. Прибирання робочих місць.
(288.5 Kb) ] 04.11.2015, 17:53 --------------------------

Категория: ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ | Добавил: Tasya2488 Просмотров: 2072 | Загрузок: 483 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК