Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Майстер клас "Виготовлення лілії"
(16.5 Kb) ] 06.11.2016, 16:04

Мета:  Закріпити  знання  учнів  отримані  на  попередніх  заняттях  та  навчити  вишивати  стрічками  пелюстки  та  бутони  лілії;  виховувати  любов  до  праці,  естетичні  смаки,  акуратність,  наполегливість;  розвивати  просторову  уяву,  фантазію,  мислення,  моторику  рук;  стежити  за  правильною  звуковимовою  та  побудовою  речень,  збагачувати  словниковий  запас.

 

Обладнання:  стрічка,  ножиці,  голки,  нитки,  олівець,  тканина

 

Базові  поняття  і  терміни:  прямий  стібок,  центральний  стрічковий  стібок

 

ХІД  ЗАНЯТТЯ

 

І  Підготовча  частина

  1. Організація  групи  до  заняття.
  2. Мовна  хвилинка.
  • Яке  зараз  заняття?

-  Зараз  заняття  гурток.

  • Назвіть  інструменти   та  матеріали,  які  показані  на  малюнках?
  •  Стрічка,  ножиці,  нитки,  голки,  п’яльця,  булавки,  рамка,  тканина
  1.  Повторення  домашнього  завдання.
  • Який  виріб  ми  виготовляли  на попередніх   заняттях?
  • На  попередніх  заняттях  ми  виготовляли  шкатулку  оздоблену  стрічками.
  • Назвіть  види  вузлів,  зображених  на  ваших  шкатулках?
  • Призбирування  стрічки,  французький  вузлик,  ажурний  вузлик,  плетена  роза,  вільний  ланцюжок.

 

ІІ.  Основна  частина

         На  уроках  біології  ви  вже  вивчали  будову  квітки,  зараз  ми  повторимо  з  чого  складається  квітка.  Правильно.  Квітка  складається  з:  пелюсток,  тичинки,  маточки,  чашолистика.

  1.  Повідомлення  теми  заняття.
  2. Словникова  робота

Прямий  стібок,  центральний  стрічковий  стібок.

Лілію  ми  будемо  виготовляти  за  таким  планом.

План

  1.  Намітити  місце  розміщення  лілії.
  2. Вишивання  1,2,3  пелюсток.
  3. Вишивання  4, 5,6  пелюсток.
  4. Вишивання  тичинки.
  5. Вишивання  бутона.
  6. Вишивання  чашолистика.

ІІІ.  Практична  частина

  1. Роздача  інструкційних  карток.
  2. Демонстрація  готового  зразка.
  3. Пояснення  та  показ  методів  виготовлення  квітки.
  4. Охорона   праці  при  виконанні  ручних  робіт.
  • Повторити  правила  безпечної  праці  та  санітарно – гігієнічні  вимоги  під  час  виконання  ручних  робіт.

ГРА  «Ромашка»

  1. Правила  безпечної  праці  перед  початком  роботи.
  2. Правила  безпечної  праці  з  ножицями.
  3. Правила  безпечної  праці  з  голками.
  4. Для  чого  потрібний  гольник?
  5. Як  правильно  передавати  ножиці?

5.  Самостійна  робота  учнів.

6.  Обхід  робочих  місць,  поточне  інструктування,  перевірка  правильності     виконання  заданих  робіт,  допомога  при  потребі.

ІV.  Заключна  частина

  1.  Підсумок  заняття.
  • Що  ви  сьогодні  робили?
  • Ми  сьогодні  виготовляли   квітку  лілія.
  • Які  матеріали  ви  використовували?
  • Ми  використовували  такі  матеріали:  стрічка,  тканина,  нитки.
  • Якими  інструментами  ви  користувалися?
  • Ми  користувалися:  голками,  ножицями. 
  1.  Аналіз  роботи  учнів.

Сьогодні  ви  всі  гарно  попрацювали.

  1.  Показ  кращих  робіт.

V.  Прибирання  робочих  місць


(16.5 Kb) ] 06.11.2016, 16:04 --------------------------

Категория: ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ | Добавил: yrok | Теги: лілії, Трудове навчання, клас, Майстер, Виготовлення Просмотров: 1400 | Загрузок: 347 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК