Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » УКРАЇНСЬКА МОВА

Спостереження за словами, що належать до різних частин мови та службовими словами 4 клас
(2.68Mb) ] 13.11.2017, 19:04

Тема. Спостереження за словами, що належать до різних частин мови та службовими словами.

Мета. Актуалізувати і поглибити знання учнів про самостійні частини мови та службові слова. Формувати вміння розпізнавати  їх, виділяти певну частину мови, використовувати у реченнях. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати любов до рідного слова, до природи.

Тип уроку. Урок закріплення та застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання. Підручник «Українська мова», робочий зошит, роздатковий матеріал: листочки-шаблони, вірші, блокноти поезії, ІКТ – осінні пейзажі.

Хід уроку

I Організаційний момент

ІІ Мотивація навчальної діяльності учнів

  1. Девіз уроку:

«Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно працювати».

ІІІ Актуалізація опорних знань учнів

1.Робота з закодованим словом

КОМАСАРІМКНРЬ –ОСІНЬ

  • Закресліть однакові літери і прочитайте, яке слово утворилося.
  • Красиво каліграфічно запишіть це слово у зошити.

2. Звуко- буквений аналіз слова « осінь».

  • Чи можна перенести це слово?
  • Чому?
  • Утворіть споріднені слова, виділіть корінь.

ІV Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

(слайд №1)

 

V Сприйняття та засвоєння учнями навчального матеріалу.

1.Робота по утворенню « павутинки» до слова «осінь».

(завдання виконують за рядами : перший ряд добирають іменники, другий ряд- прикметники, третій ряд- дієслова)

· Ці слова запишіть у зошит.

· Як дізналися, яка це частина мови?

· Що означає іменник? Прикметник? Дієслово?

· Яку частину мови не назвали?

  • Для чого служить прийменник?

2.Демонстрація слайдів про осінь.

 

3.Аналіз записаних слів.

  • Доведіть, що саме ці слова асоціюються зі словом « осінь»?

4.Складання речення про осінь.

  • Записати речення в зошити.

5.Творча робота.

  • Ми сьогодні з вами говоримо про осінь і слідуюче завдання теж буде пов’язане з осінню.
  • Ви будете працювати з варіантами. Ось такі листочки осінні отримуєте. Учні І варіанту будуть редакторами і вони удосконалять текст, а учні ІІ варіанту- поетами, їм треба скласти вірші. Обов´язково треба пам’ятати про риму.

( Діти працюють самостійно)

6.Слухання віршів.

VI Фізкультхвилинка.

 

«Мряка, дощ, злива…

Злива, дощ, мряка».

VII Застосування учнями знань і способів дій.

1.Робота по підручнику : вправа 86.

  • Потренуйтеся виразно читати лічилку.
  • Назвіть службові слова.
  • Чому їх називають прийменники?
  • Які ще службові слова знаєте?

2. Пояснювальний диктант.

Кожної осені ластівка відлітала у теплі краї, а навесні знову поверталася. Дівчинка сиділа біля вікна і плела тонке мереживо.

  • Поясніть  вживання розділових знаків.

VIII Рефлексія.

  • Якими  іменниками ви дасте характеристику сьогоднішньому урокові? Прикметниками? Дієсловами?

(2.68Mb) ] 13.11.2017, 19:04

Категория: УКРАЇНСЬКА МОВА | Добавил: yrok | Теги: мови, належать, частин, до, словами, спостереження, та, різних, Що, за Просмотров: 91 | Загрузок: 6 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar