Головна » Матеріал для завантаження » НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ » ДО УРОКУ МАТЕМАТИКИ |
Всього у категорії матеріалів: 85 Зараз маєте змогу переглянути: 51-75 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
СОРТУВАТИ ПО: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
ОБЕРІТЬ КЛАС:
|
|
|
Перші кроки розв’язування задач на
знаходження дробу від числа і числа за величиною його дробу, які пов’язані
тільки з поняттям дробу.
|
Серед гуртку дітей сидить на призьбі під хатою білоголовий дідусь.
Вичікуючи, поки стихнуть його запальні співбесіднику, він вдивляється в журнал,
розв’язуючи кросворд.
|
Збірник складено згідно програми з математики. Містить основні види задач з енергозберігаючим змістом, які вивчаються у третьому класі.
Мета збірника - сформувати уміння і навички третьокласників щодо розв’язання задач та виховання ощадливості за темами «Енергозбереження» і «Водозбереження», привернути увагу школярів до проблем використання енергії, економії енергії та енергоресурсів, охорони навколишнього середовища.
|
Віршовані завдання
ДО УРОКУ МАТЕМАТИКИ |
Просмотров: 4592 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 30.03.2012
| Комментарии (0)
Автор: Тетяна Миколаївна
|
![]() Назва: Цікава математика. Навчальний посібник для підготовки дитини до школи. Автор: Н.Я.Походжай, Н.Б.Шост Серія: Підготовка дитини до школи Видавництво: Тернопіль:Навчальна книга – Богдан Рік:2010 ISBN: 966-7224-58-9 Сторінок:34 Розмір: 11,18 Mb |
У Математиці-країні Жив пан — вельмишановний Метр. Він, кажуть, там живе і нині, Ось подивись: його портрет! Цей пан мав дуже Дивну звичку: Усіх до себе приміряв І всім, хто менший |
У математичній країні Цифрляндії мешкають, як відомо, цифри і різні математичні знаки, такі як плюс, мінус та інші. Оселилися там і диво-подруги дужки. Вони були такі гордовиті! Мешканцям Цифрляндії, щоправда, дужки спочатку зовсім не здавалися важливими знаками. Цифри навіть насміхалися з дужок: |
Погляньте на небо, засіяне зорями, на хвилі в морі, на піщинки в пустелі, замисліться над розмірами пилинки або над товщиною павутиння. Перед вами розкриються горизонти нескінченно великих і малих величин. Числа-велетні та числа-ліліпути ховаються десь у безоднях нескінченності, оскільки для кожної величини, яка б вона не була — велика чи мала, існують ще більші або ще менші величини. |
|
Друзь Б.Г. Основи і методика початкової математики Кількасот років тому з цифрами мало справу небагато людей: вчені, збирачі податей, купці тощо. Нині ж цифри постійно нагадують нам про себе. Відрізки часу, температура повітря, номер будинку і квартири, номер школи тощо - все позначається цифрами.Цифри - це символи чисел, знаки, за допомогою яких числа передають на письмі. Спочатку народилися числа, а вже потім - цифри. Спочатку люди навчилися лічити, "винайшли" число, а тоді знайшли спосіб записувати результати лічби |
Одиниця наче спиця,
їй не всидіти на місці. Мріє цифра стати птахом і полинути над дахом. Двійка на ставку живе: Наче лебідь пропливе, Обернеться, посміхнеться, Малюкам крилом махне. |
Цифра 7 складається з трьох елементів: верхньої горизонтальної палички,
великої похиленої палички і маленької палички, яка перетинає середину
великої палички. Починаємо писати горизонтальну паличку трохи ліворуч
середини верхньої сторони клітинки, ведемо по верхній стороні клітинки
праворуч до вершини кута. Далі безвідривно пишемо велику похилу
паличку; до¬водячи її до нижньої сторони трохи праворуч середини
клітинки, потім перекреслюємо її посередині маленькою паличкою. (У
цифрі 7 хвилясту лінію замінили на горизонтальну паличку).
|
![]()
|
Документ містить набір прикладів які повторюються
|
РУДЕНКО ОЛЬГА МИКОЛАЇВНАВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ КЗШ № 126СТАРШИЙ ВЧИТЕЛЬ
Сьогодні школи України працюють за навчальними планами, які певною мірою враховують національні особливості нашої держави і соціальні вимоги до форм і рівня освіти. Тому серед основних цілей навчання математики в школі названо і розвиток алгоритмічної та інформаційної культури учнів як особливого аспекту культури мислення. |
Вчитель СШ №115 Щербакова А.С.
При
розв’язуванні систем показникових рівнянь застосовують ті самі способи,
що й при розв’язуванні систем алгебраїчних рівнянь, але в багатьох
випадках перш ніж застосувати той чи інший спосіб розв’язування систем,
потрібно перетворити кожне рівняння системи до більш простого вигляду. |
Укладачі: методична комісія
вчителів математики КЗШ № 90 На сьогоднішній день залишається відкритими питання про нові принципи, системи, програми та методики формування знань учнів. В наш час використання інтерактивних технологій в навчальному процесі відкриває перспективи його якісного вдосконалення. Пошуки нових форм навчально-виховного процесу сьогодні не тільки виправдані, але як ніколи актуальні. Нові методи навчання, нестандартні форми уроку допомагають розбудити інтерес учня до досліджуваної проблеми, сприяють більш глибокому вивченню теми уроку. Взагалі, подальшого вивчення потребують питання застосування методів навчання, які забезпечують формування у учнів творчих умінь, розвитку їх пізнавальної діяльності, самостійності, індивідуальних творчих здібностей. Важливим аспектом застосування інтерактивних технологій є оновлення структури уроків. Кожен вчитель знає, що такі уроки краще запам’ятовуються учнями, викликають зацікавленість і бажання взяти участь в уроці. В нашій роботі ми пропонуємо використання різних форм роботи на уроках математики, фізики та інформатики. |
2 клас
|
Картки
|