Головна » Матеріал для завантаження » ВЕСНЯНИЙ ПЕРІОД » Дня пам’яті депортації кримських татар

«Депортація кримських татар. Вузлики пам’яті на стрічці часу»
(10.39 Mb) ] 14.05.2016, 22:17

Мета:    сприяти усвідомленню учнями причин, головних аспектів, наслідків

               незаконної депортації кримських татар шляхом дослідження різних

               джерел інформації – «вузликів пам’яті».

Завдання:

  • Залучити учнів до активної роботи над різновекторним інформаційним ресурсом – хронологією, фотоматеріалами, спогадами свідків депортації, публікаціями Інтернет - видань, тощо;
  • Розкрити деякі аспекти процесу депортації, а також труднощі повернення кримських татар на історичну батьківщину;
  • Показати зв'язок між сутністю тоталітарних режимів і їх антинародною політикою, проявами якої є такі ганебні явища, як геноцид і депортація;
  • Розвивати уміння учнів – аналізувати текстові, візуальні, біографічні та інші джерела знань, критично оцінювати діяльність політиків, громадських діячів, аргументувати власні погляди;
  • Спонукати до пошуку відповідей на сучасні складні виклики історії.

Очікувані результати:

  • Викликати в учнів глибокий інтерес до теми;
  • Досягти результативності від використання запланованих методичних прийомів, належної емоційної реакції учнів на драматичний період воєнної історії;
  • Розкрити важливу роль загальнолюдських цінностей – моралі, совісті, співчуття, віри, добра, готовності боротися за свої права – у творенні колективної історичної пам’яті.

Форма проведення. Варіанти:

  • Інтерактивний урок для старшокласників;
  • Виховний захід із застосуванням кількох методичних прийомів і технік;
  • Демонстрація інформативних блоків на екрані чи інтерактивній дошці, їх поетапне обговорення;
  • Окремий перегляд фільму «Хайтарма» з наступним обговоренням;
  • Створення «вузликів памяті» вчителем та учнями в процесі опрацювання пропонованих матеріалів – частинами або повністю.

 Обладнання:   екран чи інтерактивна дошка;

                         засоби відтворення на екрані текстів, фотографій, тощо;

                         чорна і червона стрічки для символічного зав’язування

                         «вузликів пам’яті».      

 План проведення уроку:

  1. Вузлик перший  – базовий. Глосарій.
  2. Вузлик другий – хронологічний. Геноциди . Хроніка депортації.
  3. Вузлик третій – особистісний. Спогади свідків депортації.
  4. Вузлик четвертий – візуальний. Фото депортованих.
  5. Вузлик п’ятий – патріотичний. Символіка Криму.
  6. Вузлик шостий – політичний. Чи буває політика чесною?
  7. Вузлик сьомий – біографічний. Петро Григоренко.
  8. Вузлик восьмий – кінематографічний. Про фільм «Хайтарма».
  9. Вузлик дев’ятий – аналітичний. Як знищити історичну пам'ять.

Вузлик десятий – контраверсійний. Галерея портретів


(10.39 Mb) ] 14.05.2016, 22:17 --------------------------

Категория: Дня пам’яті депортації кримських татар | Добавил: yrok | Теги: часу», «Депортація, стрічці, татар., кримських, на, пам’яті, Вузлики, Дня пам’яті депортації кримських та Просмотров: 2117 | Загрузок: 480 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг