Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВАТЕЛЮ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ » ВИХОВНА РОБОТА

Ігрова програма «Працьовита родина»
17.02.2019, 16:01

Мета:розширити знання дітей про професії дорослих;продовжувати               

          формувати в учнів уявлення ,що праця є першоосновою життя

          людини;

          прищеплювати трудові навички,працьовитість;викликати

          бажання брати посильну участь у праці дорослих;

          виховувати повагу до працьовитих людей та прагнення сумлінно

          працювати самим.

 

Автор: Оксана Анатоліївна Кравець- вихователь спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату смт. Вільшани  Городищенського району Черкаської обласної ради.

 

Хід

-Діти,сьогодні я пропоную вам прийняти участь у ігровій програмі.А у якій саме,    

ви дізнаєтеся,відгадавши загадки.Тема загадок-професії.Відгадавши всі загадки

та перегорнувши листки паперу ми прочитаємо назву ігрової програми.

Загадки:

1.Її давно корівки знають,

Веселим муканням стрічають.

І за її нелегкий труд

Все молоко їй віддають.

                         (Доярка)

2.Золоті у нього руки

Робить зачіски й перуки,

Підстриже і пофарбує,

Гарний настрій подарує.

                           (Перукар)

3.Хто одежу шиє всім,

І дорослим,і малим.

Дружить з голкою й тканиною,

Строчить швейною машиною.

                                   (Швачка)

4.Прокидається він рано,

І пече нам хліб духмяний.

Бублики і пиріжки,

Пряники й медівники.

                                   (Пекар)

5.Хто у ліс приходить рано,

Кожне дерево огляне,

Всякий звір до нього звик

Ну ,звичайно ж,це…

                               (Лісник)

6.У шапочці біленькій,

У білім халаті,

Він здоров’я повертає

Дорослим і малятам.

                            (Лікар)

7.Як рубанком дошку чистить,

Летить стружка золотиста.

З-під рук майстра-той же колір.

Як цей майстер зветься?...

                                  (Столяр)

Отож,давайте разом прочитаємо назву ігрової програми «Працьовита родина».

 

2.А зараз я пропоную пограти в гру «Без труда нема плода».

Уявімо життя без роботи.Ніхто нічого не робить.Що б сталося ?

1.Не працює пекар:

-не буде хліба,булок,пиріжків.

2.Вирішив відпочити кочегар:

-буде холодно у школі,в лікарні.

3.Доярка не вийшла на роботу:

-не буде молока,кефіру,сиру.

4.Учитель не прийшов до школи:

-не буде кому навчати дітей.

5.Лікар не вийшов на роботу:

-буде нікому лікувати людей.

 

Отож,який висновок ми зробимо?

-Всі люди повинні працювати!

 

3.Гра «Де я був?»

На столі розложені різнокольорові паперові круги ,на звороті яких написано слідуюче:

-Я бачив комбайн.Де я був ?

-Я бачив багато книг.Де я був ?

-Я бачив ножиці та гребінець.Де я був?

-Я бачив кастрюлю і ополоник.Де я був?

-Я бачив багато цукерок.Де я був?

-Я бачив відро з молоком.Де я був?

Кожен учень по черзі підходить до столу,бере один круг і зачитує дітям,що там

написано.Діти повинні відгадати ,де ж побував кожен з них.

 

4.Гра з м’ячем «Назви предмети».

Діти стають в коло.Вихователь ,по черзі ,кожному кидає м’яч і називає певну професію.Учень повинен назвати три предмети,що стосуються даної професії.

Наприклад:

-професія перукар:ножиці,гребінець,фен;

-професія столяр:дошки,рубанок,молоток;

-професія доярка:корова,відро,молоко.

-професія бджоляр:вулики,мед,рамки.

-професія будівельник:цегла,цемент,кельма.

-професія пекар:борошно,дріжджі,хліб.

-професія лікар:білий халат,таблетки,уколи.

 

5.Гра «Посій слова у прислів’я».

Кожне прислів’я розділене на дві частини .Початок прислів’я прикріплений на

дошці.Потрібно відшукати на столі другу частину прислів’я та прикріпити поряд із початком.Прочитати прислів’я та пояснити його зміст.

 

6.Фізхвилинка.

 

7.Гра «Вгадай,що це?».

 

Учні із зав’язаними очима повинні вгадати для якої професії потрібно той

інструмент,який висить на мотузці.

Інструменти:кельма,слуховий апарат,ножиці,гребінець,нитки,ручка,бриль

бджоляра,відро.

 

8.А зараз послухайте вірші ,які приготували учні класу та подумайте,про що в них говориться.Потім висловите свою думку.

Треба вчитись працювати

Тато й мама діток вчить.

І батькам допомагати,

За роботу братись вмить.

 

Бо без діла сохне сила,

Без труда нема плода,

Бо як виростеш невміла,

Виросте й твоя біда.

 

Тож берись за діло сміло,

Тільки менше говори.

Хоч мале,та добре діло,

Кожен день роби,твори !

 

От бджола така маленька,

А працює цілий день.

Їй хвилинка дорогенька,

Ще й виспівує пісень !

 

Бо хто дбає,той і має,

Хто без діла не сидить,

Той усім допомагає,

Вміє в цьому світі жить !

 

9.Пісня «Грицю,Грицю до роботи»

 

10.Мультфільм «Колосок».

 

11.Гра «Нива бажань».

Із жовтого паперу вирізані зернинки.Кожен із дітей має написати на зернинці

своє бажання,щодо майбутньої професії.І прикріпити зернинку у грунт на ниві.

Із паперу зображена нива:

Голубе небо

Зелена трава

Чорний грунт

Згодом проросте ваша мрія та дасть довгоочікувані плоди.

Висновок.

З дитинства не цурайтеся різної праці,бо того,що вмієш і того,що знаєш за

плечима не носити.Завжди пам’ятайте,що навіть маленька праця краща за велике

безділля,а роботящі руки-гори вернуть.

 

 


17.02.2019, 16:01

Категория: ВИХОВНА РОБОТА | Добавил: yrok | Теги: родина», ігрова, програма, виховна робота, «Працьовита Просмотров: 188 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК