Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВАТЕЛЮ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ » ВИХОВНА РОБОТА

Конспект заняття гуртка в групі продовженого дня для 1 класу. "Знай, пам’ятай, допомагай!"
21.03.2017, 21:07 Конспект заняття гуртка в групі продовженого дня для 1 класу.

Тема. Знай, пам’ятай, допомагай!

Мета: розширити знання дітей про тяжкий час зими для птахів;ознайомити з технікою торцювання;
розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, дрібну моторику, творчі здібності та уяву;
виховувати любов до всього живого, співчуття; акуратність, наполегливість, старанність.

Обладнання:картки із зображенням птахів, картон, гофрований кольоровий папір,ножиці, дерев’яні палички, клей, запис співу пташок.
Література:
Ліннікова Л.В. Трудове навчання.3клас.-Х.:Основа,2013.
Тисяча п’ятсот загадок / Уклад.:Л.Вознюк – Тернопіль: Підручники і посібники, 2016.

Хід заняття
1.Бесіда.

Вихователь.
Дорогі діти, щоб дізнатися про що чи про кого ми будемо сьогодні говорити, я вам загадаю загадку.

Прилетіли гості,
Сіли на помості,
Без сокири, без лопати
Поробили собі хати. (Пташки)

Так, ви правильно здогадалися, сьогодні піде мова про пташок. Погляньте за вікно,яка зараз пора року? (Зима). А чи легко пташкам узимку? Хто знає, як вони зимують і чи можуть обійтися без допомоги людини? А які пташки залишаються у нас зимувати?( Синиці, щиглики, горобці, сойки та ін.) Назвіть пташок, які прилітають до нас на зимівлю. (Снігурі, омелюхи). Вони їдять ягоди горобини, глоду, бузини, але насіння у шлунку птахів не перетравлюється, а тому падає на землю і весною проростає. Тому цих птахів називають сіячами.
А зараз послухайте вірш М. Підгірянки «Пташки взимку»

Цір - цір, цір – цір,
Вийди, Івасю, надвір!
Час – час, час – час,
Вийди,Марусю, до нас!
Цинь – цинь, цинь – цинь,
Хлопчику, зернятко кинь!
Ціть – ціть, ціть – ціть,
Нас рятувати спішіть!
Цір – цір, ціть – ціть,
Діти, кохані, спішіть!
Цинь – цинь, час – час,
Подбайте,діти, про нас!
На сніданок для пташки
Киньте зерен, киньте кашки.
Ми ж все літо працювали –
Сади з черви обчищали,
Ще й співали всім на втіху,
Світ навколо звеселяли!
Цір – цір – цір!

Вихователь.
Про що просять пташки у дітей? Що трапиться, якщо діти не погодують маленьких пернатих друзів? Як ви гадаєте, що страшніше для птахів голод чи холод? (Голод).
Найтяжчими зимовими місяцями для птахів є грудень та січень, бо день тоді найкоротший і птахи не встигають знайти собі поживу, щоб забезпечити свій організм необхідною енергією. Багато пташок залишаються голодними і не доживають до ранку. Тому в цей період вони, як ніколи, потребують нашої допомоги. Я знаю, що ви приносили годівнички до школи, і вони висять на деревах шкільного подвір’я. А чи завжди там є корм для птахів? Давайте нагадаємо, чого не можна давати птахам? (Солоного, смаженого, чорного хліба, продуктів із різними приправами та харчовими добавками). Завжди варто пам’ятати, що якщо ви почали підгодовувати птахів,то потрібно це робити щодня, доки не настануть погожі дні, коли птахи самі зможуть знайти собі корм. У прислів’ї говориться «Підгодуй птахів узимку,вони віддячать тобі влітку».
Сьогодні ми виготовимо колективну аплікацію « З Любов’ю до пташок» у техніці торцювання.
Аплікація з паперу знайома всім ще з дитинства. Зараз ви дізнаєтесь,
що таке об’ємна аплікація з паперу, або торцювання.
Поробки з кольорового паперу можуть приваблювати не тільки дітей, але
й дорослих. До того ж, папір у наш час є найдоступнішим матеріалом.

Торцювання — це мистецтво виготовлення поробок з паперових квадра-
тиків. Щоб утілити свою фантазію у цій техніці, вам не потрібні складні ін-
струменти та матеріали, стануть у пригоді фантазія, творчість та терпіння.

2.Перегляд презентації «Техніка торцювання»

3.Фізкультхвилинка

Всі зібрались на зарядку.
Руки вгору підняли,
До сонечка потягли.
В різні боки розвели,
Й полетіли, попливли.
Потім їх вперед зімкнули,
І в долоні всі сплеснули.
Як закінчили плескати,
Стали долі опускати,
Ніжками затупотіли
І за парти тихо сіли

4. Демонстрація та аналіз зразків.

5. Інструктаж із техніки безпеки.
• З ножицями поводитись обережно
• Не тримати ножиці вістрям догори
• Під час різання не вставати з місця
• Передавайте ножиці закритими і кільцями вперед
• Клей наносити пензликом
• При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою
• Не торкайтесь обличчя й очей брудними руками
• Користуйтесь серветкою для витирання рук
• Закінчивши роботу, клей щільно закрийте, пензлик помийте і добре вимийте руки.
6. Інструктаж вихователя.

Діти отримують по одній заготовці пташок із картону (зображення синичок, снігурів). У кожного на парті є заздалегідь нарізаний гофрований папір відповідних кольорів. Учні самостійно (у разі потреби вихователь надає допомогу) виконують аплікацію у техніці торцювання.

7. Самостійна робота дітей.

8. Колективна творча робота.

Створення колективної аплікації « З Любов’ю до пташок».
(На дошці прикріплена аплікація годівнички, виконаної на ватмані. Діти підходять і приклеюють своїх пташок («садять») до годівнички.

9. Підсумок заняття.

Вихователь.
Бережіть птахів! Не руйнуйте їхніх гнізд, майструйте шпаківні та годівнички, підгодовуйте пташок узимку!
Ніколи не зробимо шкоди
Ми пташці у нашім краю.
Ми друзі і вірні, і щирі,
Бо ми бережем повсякчас
Пташок, що літають у вирій,
І тих,що зимують у нас.
21.03.2017, 21:07 --------------------------

Категория: ВИХОВНА РОБОТА | Добавил: tet215 Просмотров: 2112 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 3.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 3
Гостей: 3
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг