Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВАТЕЛЮ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ » ВИХОВНА РОБОТА

Нестандартне ігрове заняття-розвага в приміщенні для учнів ГПД 1 – 2 класів "Зустрічаємо зиму"
(52.0 Kb) ] 23.04.2017, 18:43

МЕТА:     створити у дітей емоційний настрій, внести гру, романтику в

                  повсякденне життя; виявити творчі інтереси, захоплення дітей,

                  розвивати бажання отримувати нові знання, вміння, навички;

                 вчити дітей діяти в коллективі, підтримувати і направляти потяг

                 дітей до рухливих ігор, спортивних змагань; виховувати

                 ініціативність, любов до знань,  спорту.

 

ФОРМИ РОБОТИ:   групова, колективна, індивідуальна.

 

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ:   метод «Мікрофону»; інтелектуальні,

                                                   дидактичні, рухливі ігри; декламування.

 

ОБЛАДНАННЯ:   зимові ілюстрації, мікрофон, повітряні кульки, свисток,

                               ложки, грамзапис, призи для переможців,горох, дві

                               пляшки, два віника, два стільця, паперові сніжинки з

                               загадками.

 

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА:  розучування пісні «Дід Мороз».

 

                                              ХІД   ЗАНЯТТЯ:

 

Вихователь:   Добрий вечір! Яка гарна  фраза!

                        Вона всіх нас єднає відразу.

                        Після дня трудового цілком до речі,

                        щоб був у нас дійсно чудовий вечір!

                        Упоравшись з ділом, хіба не варто

                        зустрітися з піснею, грою та жартом?

                                                                                                Острогляд І.С.

1 учень:   Зима прийшла. Холодними руками

                 скувала ріки і ставки,

                 заслала ниви килимами,

                 до сіл засипала стежки.

                                                                 О. Олесь.

2 учень:   Ось і зимонька прийшла,

                білий килим скрізь простлала.

                Дітвора по двору біга –

                випало багато снігу.

                                                                  М. Іванов.

3 учень:   Сніг кружляє і кружляє,

                 пухом білим все вкриває.

                 Я ж замети розкидаю

                 і доріжки прокладаю.

                                                                  Т. Кржемінська.

4 учень:   Біле-біле все навколо,

                ясне й чисте, як ніколи!

                Мов пухнаста ковдра, ліг

                скрізь на землю білий сніг.

                                                                    К. Перелісна.

5 учень:   З неба падають сніжинки

                на дерева, на будинки,

                на майдани, на садки,

                на ялинки, на дубки.

                                                                     К. Перелісна.

6 учень:   Сипле, сипле, сипле сніг...

                 Мов метелики сріблясті,

                 ті сніжинки білі, чисті

                 тихо стеляться до ніг.

                                                                     М. Підгірянка.

7 учень:   Сніг біленький, наче вата,

                 на горі, на горі.

                 Захотілось на санчатах

                 покататись дітворі.

                                                                     Л. Савчук.

8 учень:   Діти раді, веселяться,

                з гірочок на санках мчаться,

                ліплять бабу, в сніжки грають,

                зиму весело стрічають.

                                                                     М. Іванов.

9 учень:   Ой, зима, зима, зима!

                Веселіш пори нема!

                Гірка, сани, гомін, сміх,

                синій  вечір, білий сніг.

                Дітлахи на ковзанах –

                скільки радості в очах!

                                                                     П. Бровка.

 

10 учень:   Причепився Морозенко

                   та й щипає помаленьку:

                   ручки, ніжки вже щемлять,

                   щічки з холоду горять.

                                                                     К. Перелісна.

 

Вихователь:   - Ну що, діти, здогадались, про яку пору року буде йти мова на

                        нашому занятті? Давайте привітаємо зиму піснею.

                (Виконується пісня «Дід Мороз»).

 

 

- А зараз розгадаємо загадки, які пропонують нам сніжинки-веселинки:

      (Загадки надруковані на сніжинках з паперу. Діти по черзі їх читають.)

 

  1. Стало біло навкруги -

я розтрушую сніги,

наганяю холоди,

води сковую в льоди.

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я - ........                           (зима.)

 

  1. Малювать на шибках вміє,

обсипає сніговієм,

розстеляє всюди лід

ось вже кілька тисяч літ.

Знаєте, що то за дід?                              (Мороз.) 

 

  1. Що то за мара?

У дворі стоїть вона.

З мітлою господиня

красива, снігова.

Очі – вуглинки, носик – морквинка,

шапка з відра. Хто ж вона така?            (Снігова баба.)

    

  1. Струнка красуня лісова

узимку творить нам дива.

Її чекають всі малята,

бо з нею в дім приходить свято.            (Ялинка.)

 

  1. Без сокири і дрючків

ставить міст через річки.                        (Мороз.)

 

  1. Що за диво? Все село

білим пухом занесло.

Дива зовсім тут нема:

це в село прийшла ......                          (зима.)

 

  1. Я падаю на ваші хати,

я білий-білий, волохатий,

я прилипаю вам до ніг

і  називаюсь просто.......                         (сніг.)

 

  1. Зроду рук своїх не має,

а узори вишиває.                                    (Мороз.)

 

  1. Шумить, гуде

і все горою йде.                                       (Завірюха.)

 

  1.   Звідки не кинь – не розіб’ється,

  а  кинь на воду – розпливеться.                    (Сніжинка.)

 

      11.  Біла морква зимою росте.                              (Бурулька.)

 

  1.   Що приходить тихо,

  а   відходить з шумом?                                    (Сніг.)

 

Вихователь:  -  Молодці, діти!  Ви гарно впорались із завданням – відгадали

                всі загадки. Тому зараз пропоную вам пограти в гру.

 

                                           Гра  «Заборонений рух».

        Вихователь послідовно  подає команди: «вухо», «ніс» і т.д.  Діти

повинні  показати рукою те, що чують. А вихователь навмисно показує не те,

що каже. Завдання дітей – виконувати те, що говорять, а не те, що показують.

 

                                          Гра   «Біжи обережно»

Вихователь:   Для слідуючої гри потрібно двоє бажаючих.

Двом дітям дають в руки ложки, в них кладуть тенісні кульки. Слід оббігти

кругом столу, не  впустивши кульку. (Повторюється 4-5 разів з різними

гравцями.) Переможцям вручається приз.

 

                                          Гра  «Горох у пляшку».

       Потрібно двоє бажаючих. Діти вкидають у пляшку по 10 горошин.

Хто швидше вкине?

                                          Гра «Найуважніший».

     Вибираються 8-10 чоловік. Учасники гри утворюють напівколо. Визначають ведучого.  Ведучий повинен запам’ятати розташування учасників гри. Потім ведучий відвертається. В цей час гравці міняються місцями. Ведучий має сказати, як стояли його товариші на початку гри. На місці ведучого мають побувати всі гравці. Всі, хто не помилився, вважаються переможцями.

                                     Гра  «Що буває взимку?»

        Якщо таке буває взимку, плескаємо в долоні. Хто найуважніший?

•  квітнуть квіти;

•  падає сніг;

•  опадає листя;

•  у  лісі ростуть гриби;

•  іній на деревах;

•  у  річках купаються люди;

•  сонце гріє;

•  тане сніг;

•  діти катаються на ковзанах;

•  бджоли збирають з квітів пилок;

•  замерзла вода на річках;

•  біжать струмочки;

•  зеленіють дерева;

•  ожеледиця;

•  іде дощ;

•  завірюха;

•  град;

•  дує сильний вітер.

                                       Гра  «Впіймай посох».

             Граючі стають у коло. Ведучий розраховує їх за номерами. У нього палка – посох. Ведучий ставить один його кінець на долівку, а другий підтримує рукою. Потім він голосно називає будь – який номер та відпускає посох. Гравець під названим номером повинен спіймати посох, поки він не впав додолу.

                                       Гра  «Замети кульку».

              Вибирають двох гравців. Вони одночасно віником «замітають»  кульку до кеглі, навколо неї і назад. Хто перший?

 

                                      Гра  «Гуси».

          Вибрати двох гравців. Під веселу музику учасники навприсядки  проходять вказану відстань. Хто швидше?

 

                                            Рефлексія:

Вихователь:

         -   Про яку пору року йшлося на нашому занятті?

- Які ігри вам сподобались найбільше?

- Про що розгадували загадки?

- Які вірші запам’яталися?

- Хто, на ваш погляд, був найактивнішим?

 

Вихователь:   Ось і закінчився вечір. Так мовим, до речі,

                        що вже розлучатися час.

                        Та ви не зітхайте, нас в гості чекайте,

                        бо нам ще стрічатись не раз!

                                                                        Острогляд І.С.

 

Додаток:

                            Пісня «Дід Мороз».

 

  1. Хто ступає на поріг? – Дід Мороз!

Не обтрушуючи ніг -  Дід Мороз!

Хто несе веселий сніг? – Дід Мороз!

Розсипаючи на всіх – Дід Мороз!

 

     Приспів:

           У нього біла борода,

           а за плечима  клунок.

           А що в торбинці – відгадай!

           Малятам подарунок!

 

  1. Для дорослих і малих – Дід Мороз!

Подарунки приберіг – Дід Мороз!

А прикрашеній сосні – Дід Мороз!

Даруватиме пісні – Дід Мороз!           


(52.0 Kb) ] 23.04.2017, 18:43 --------------------------

Категория: ВИХОВНА РОБОТА | Добавил: телепузик Просмотров: 2527 | Загрузок: 415 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 5
Гостей: 5
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг