Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВАТЕЛЮ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ » ВИХОВНА РОБОТА

Сценарій виховного заходу КТС "Знімаємо кіно по казці Колобок"
(26.3 Kb) ] 01.11.2015, 13:35

 КТС :   «Знімаємо кіно  по казці Колобок».

1 Підготовча бесіда.

  • Добридень шановні гості і діти!
  • Сьогодні ми з вами пограємо у вже відому гру «Знімаємо кіно»
  • Ви  бачили, або чули, як знімається кіно?
  • А давайте пригадаємо що  таке кіно ?

КІНО- це твір мистецтва в якому дія знімається на кіноплівку з метою подальшого перегляду.

  • Які види мистецтв ви знаєте? (опера, балет, скульптура і т.д.)
  • Хто знімає кіно?
  • Скільки людей бере участь у зйомках фільму?
  • Це - режисери, оператори, постановники, сценаристи, художники,гримери т.д.
  • Але головними залишаються актори.
  • Перед зйомками фільму акторів відбирають. Хто найбільш майстерно передає характер, манери, особливості героя майбутнього фільму
  • Саме для цього проводять кастинг.

На одну роль можуть пробувати себе 5-10, а то й більш акторів. Але вибирають лише одного, актора, який найбільше підходить до тієї чи іншої ролі.

  • Діти, а ви б хотіли  мати змогу знятися у кіно?
  • Давайте спробуємо
  • Ми будемо знімати фільм - казку «Колобок»
  • Ви добре знаєте цю казку з раннього дитинства. Але ми переслідуємо мету

Навчати дітей вдало вміти поєднувати мову героїв у дії, в русі. Не вивчений заздалегідь сценарій

В цю гру дуже цікаво грати у вільний час. Вона незвичайна. Ми разом з дітьми у вільний час любимо грати. Ця гра не тільки цікава, а й корисна,бо в ній розвиваються не тільки творчі здібності,а й мовлення, пам’ять, координація рухів,причому в невимушених обставинах.

А також діти готують декорації, самостійно вибирають сюжет до ілюстрацій.

Отже передує цікава творча робота. Для дітей 6-ти річного віку це не складно.

Тому, щоб діти не заплутатись ми і взяли казку простеньку, але з часом завдання слід ускладнювати, брати більш об’ємні за обсягом та змістом твори.  

І так почнемо гру:

. - Уявіть собі, що це казкова кіностудія, знімальний майданчик, прикрашений дитячими творчими роботами,репродукціями до казки.

 

  • Багато прожекторів, кінокамер,режисери, художники, костюмери, оператори і ви актори,які прийшли на кастинг отримати роль у фільмі - казці «Колобок»

2.Обговорення і аналіз дійових осіб:

Мені потрібен помічник і оператор, є бажаючі?

  • Для того щоб отримати роль необхідно передати повадки,манери,рухи, голос героїв, говорити виразно,повністю перевтілюватись у цей образ. А глядачі оплесками будуть вибирати і затверджувати остаточно.

У кого оплесків буде найбільше, той йде у гримерку готуватись.

  • Давайте згадаємо головних героїв

Колобок, дід,баба, зайчик, вовк, ведмідь, лисичка.

  • Який колобок? Які слова промовляє?

(Веселий, бадьорий,з борошна і яєць спечений.)- Яку пісеньку співає?

  • Як пересувається? ( стрибає, танцює , плигає)
  • Хто бажає, виходьте на кастинг.
  • Хто просив спекти колобка? –( Дід).

Дід який? (старий, згорблений, ледве йде,підкахикує, спирається на палку

  • Хто бажає спробувати себе в ролі діда?
  • Які слова промовляє?
  • Бабусю!Спекла б ти колобок! Піди у комору  та назмітай у засіку борошенця, то й буде на колобок.)
  • Кого просив дід спекти колобка?(Бабу.)
  • –А яка баба?
  • (працьовита,старенька,лагідна)
  • Які слова промовляє?- Як іде?(зігнута,йде спираючись на палицю.)

Баба промовляє; Та з чого я тобі спечу, коли борошна немає?

Зайчик:,ведмідь,вовк,лисичка які слова говорять?

( - Колобок, колобок я тебе з’їм.)

-А що вигадала лисиця:

                       Яка ж пісенька гарна?

  • Тільки я не дочуваю трохи
  • Заспівай - бо ще раз
  • Сідай до мене на язичок, щоб чутніше було.

Колобок проспівав:

                   Я по засіку метений

Я на яйцях спечений,

 Я від баби втік,

Я від діда втік. І від тебе втечу.

Слід дати дітям творче завдання змінити кінцівку (Наприклад :Колобок був розумний і спритний ,зрозумів її наміри та втік від лиси.,або полоскотав лисичці язика та вистрибнув з рота,)

Аналіз героїв казки ідуть діти на роль:

  1. Баби: Яка вона? (стара, сива, працьовита)
  2. Діда: ( старий, згорблений, ледве пересуває ноги, підкахикує.)
  3. Зайчик: (пухнастий,полохливий, боягузливий)

 

  1.    Вовк: ( сірий, голодний, зубастий,злий)
  2.    Ведмідь: (великий.,важкий, іде,аж кущі тріщать,незграбний)
  3.   Лисичка: (хитра, руденька, який хвіст ? уміє нечутно ступати, лукава)
  4. Колобок: Який? (веселий, рум’яний, з борошна і яєць спечений).

3.КАСТИНГ.КОЛЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ.

Спочатку вибираємо актора на основну роль: Хто самий головний у казці? (Колобок)

Хто бажає спробувати?(Діти тренуються в акторській майстерності.)                                                                                   Всі бажаючі на роль                                                                                                                         1. Колобка шикуються у чергу і по одному  і відтворюють своє бачення на ту чи іншу роль перед аудиторією,яка і оцінює за силою оплесків роблять кроки вперед,кращій актор затверджується на роль.

   Хто просив спекти колобка? (Дід)                                                                                                   Наступний актор на роль:                                                                                                                                                2. Діда.                                                                                                                                                    Який він згадали? Як він виглядає, іде, промовляє?Є бажаючі? Триває відбір.

  • Кого дід просив спекти Колобка? (бабу)

Бажаючі спробувати себе на роль баби ?

3.Баба Як ви її уявляєте? У що одягнена? Якими рисами характеру наділяє автор?Яким голосом промовляє? Якою ходою йде? Бажаючі відтворюють показ. Діти обирають кращих.

Кого зустрів по дорозі колобок? ( зайчика. )Виходять бажаючі відтворити показ зайчика на кастингу:Колективне обговорення костюмів.

4.Зайчик-Яким його треба показати? Як пересувається?( стрибає,крадеться.) Яким тембром голосу наділений?Який вигляд має?Який костюм треба виготовити, маску,шапочку?

Наступний герой, якого зустрів Колобок? (Вовк)

5.Вовк: Який він? Як  лізе з під кущів?Яким голосом гарчить? Йде відбір за оплесками. З чого можна зробити костюм?Яку маску виготовити?

Потім сунеться на зустріч хто?

6 Ведмідь:Обговорення зовнішності,рис характеру, костюма, показ всіма бажаючими,відбір на остаточну роль.

  - І останнього зустріла колобка?

 7.Лиса: Нагадування слів які промовляє,особливих рис. Показ і відбір кращого на обрану роль.

 Слід дати дітям творче завдання змінити кінцівку (Наприклад :Колобок був розумний і спритний втік від лиси.)

Поки тривали останні покази відібрані актори готуються до виставити у  гримерці. Діти незадіяні допомагають створити незабутні образи (одягнути костюми, маски, розмалювати обличчя,перевтілитися у потрібну роль,розкриваючи творчі здібності.)

4. ПОКАЗ І  ЗЙОМКИ ФІЛЬМА-КАЗКИ «КОЛОБОК»

Клас прикрашений дитячими малюнками до казки.

Готуються заздалегідь виготовлені дітьми декорації (мальована хата на

ватмані.,піч,дерева,кущі,колобок закріплюємо на стійках,іграшкова відеокамера,

прилад для нумерації дублів.)                                                                                                                                                                                                          Виходить режисер в  руках тримає відеокамеру і імітує зйомку говорить:                                                                                                                        КАМЕРА,МОТОР РОЗПОЧИНАЄМО ЗНІМАТИ:                                                                   Асистент:ДУБЛЬ№1                                                                                                                                                                               ГЛЯДАЧІ В ЗАЛІ СПОГЛЯДАЮТЬ ЗА ВИСТАВОЮ НА ІМПРОВІЗОВАНІЙ СЦЕНІ.                                              Перша сцена відбувається у  мальованій хаті..Виходять дід з бабою.                                       Слова автора промовляє виразно вихователь.                                                                       Відбувається показ казки дітьми згідно обраних ролей за змістом ,відповідно  змінюються декорації, сцени,дублі.                                                                                                                                   Керує вчитель,допомагає дітям.                                                                                                     5. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ,ВИСНОВКИ:                                                                                                           Чи сподобалось вам бути акторами?                                                                                          Молодці, усі діти старалися вжитися  найточніше в образ,відчути себе справжніми героями казки.                                                                                                                                   Хтось захотів бути дизайнером по костюмам,дехто побачив себе стилістом,художником, режисером чи декоратором.                                                                                                                                                       Вірогідно, хтось сьогодні захотів стати актором .І навіть ті,хто не отримали сьогодні роль не засмучуйтесь..Ще багато цікавих творів.                                                                                         Ми з вами зіграємо в цю гру наступного разу з іншим сюжетом.                                          Молодці, ви всі старалися і за це я хочу нагородити вас солодкими подарунками.

 

 

 

 


(26.3 Kb) ] 01.11.2015, 13:35 --------------------------

Категория: ВИХОВНА РОБОТА | Добавил: yrok | Теги: заходу, кіно, колобок, Знімаємо, по, казці, виховна робота, виховного, КТС, Сценарій Просмотров: 3901 | Загрузок: 554 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК