Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВНА РОБОТА » ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ МАРАФОНИ

Казковий конкурс з елементами інтерактивних технологій
(22.7Kb) ] 08.02.2018, 06:27

Мета: узагальнити знання дітей із запропонованої теми; розвивати образну пам'ять, пізнавальний інтерес; перевіряти вміння розгадувати кросворди; учити узагальнювати; виховувати люббв до усної творчості. Обладнання: плакати з назвами команд, емблеми; костюми казкових героїв; повітряні кульки; горох, квасоля.

Хід заходу

1 -а ведуча Привіт усім!

Хто не любить сумувати, Та не любить нудьгувати, Тих КВН до себе кличе, В гру веселую зіграти. Розум спритність показати, Дружбу, вірність доказати. 2-а ведуча

На казковий конкурс запрошені команди: «Книголюби» і «Читайки». Вони найкращі, найрозумніші, але це їм потрібно довести в чесному поєдинку. Оцінюватиме виступ кожної команди справедливе і непідступне журі. Для того щоб розпочати гру, проведемо жеребкування. Пропонується дві картки: жовта (1), зелена(2). Куди ви потрапили? Прочитайте! КЛ..Б В..С..Л..Х І Н..Ч..Т..Н..Х. 1-а ведуча

Отже, розпочинаємо гру! Щоб ближче познайомитися, оголошую перший конкурс «Привітання команд».

І. Привітання команд.

Команда «Книголюби»

Книголюби - молодці,

Залюбки читаєм.

Перемогу в боротьбі

Здобути бажаєм!

  1. Представлення журі.
  2. Інтерактивна*вправа «Очікування».

Приготовлені заздалегідь надуті кульки, на яких учні записуватимуть свої очікування.

 

Чого ви очікуєте від казкової гри? Напишіть на смужці та прикріпіть до кульки. Наприкінці гри ми повернемося до ваших очікувань та порівняємо їх із тим, що ви отримали

 

 

IV. Літературна вікторина (розминка).

Назвіть псевдонім письменниці Лариси Петрівни Косач (Леся Українка).

Яким є справжнє ім'я та прізвище Остапа Вишні? (Павло Михайлович Губенко).

Якими бувають казки?

Як у давнину створювали книги?

З чого складається книга?

V. Конкурс «Упізнай казку».

- Я зачитаю уривок із казки, а ви повинні відгадати назву цієї казки.

 (Використовується книга «Літературні казки».)

За правильну відповідь команда отримує жетон. За кількістю жетонів ми визначатимемо переможців.

VI.Гра «Загадки про казки». Підробив він голосок,

Став на маминім співати.

Здогадалися малята:

«Вовк - не наша мати!»

(«Вовк і семеро козенят»).

До школи прямує хлопчик дерев'яний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

Відома ця книжка тобі, чи не так?

В пригодах яких побував цей хлопчак?

(«Золотий ключик, або Пригоди Буратіно»).

 Знайшов півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

Пиріжки і калачі.

(«Колосок».)

Він звірят усіх лікує,

Від халеп різних рятує.

І зайчат, і мавпенят,

Бегемотів, тигренят.

(«Лікар Айболить».)

Старенька бабуся у лісі жила

Гостинці для неї онучка несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься?

Хто б відповів?

 («Червона шапочка».)

На городі виростає,

Восени велика стала.

Дід почав усіх шукати:

«Час красуню нашу рвати!»

(«Ріпка».)

 

 

 

VII. Конкурс «Казковий кросворд».

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

По вертикалі - ім'я казкового героя. (Буратіно)

По горизонталі:

Знаряддя, яким бився Котигорошко. (Булава)

Друг і вчитель Мауглі. (Балу)

Хто врятував Зайця від Кози - Дерези? (Рак)

Принцеса, яка загубила черевичок. (Попелюшка)

Ім'я кота з мультфільму «Простоквашино». (Матроскін)

Що тягнула вся сім'я? (Ріпку)

Людина, яка живе на даху. (Карлсон)

Кого завжди обманює лисиця? (Вовка)

    1. Конкурс «Хто тут був і що забув?»

За малюнками, на яких зображені окремі предмети, назвати персонажів, яким належать ці предмети.

    1. Конкурс «Скоромовка». (На швидкість).
    2. Конкурс «Хто швидше?» (Для капітанів). Прочитати слова і виключити зайве:

Еплан(пенал) Укарч(ручка) Ингак(книга) Лубяно(яблуко). Артап(парта) Ошдак(дошка) Еркадй(крейда) Ілбх (хліб)

 

 

 

 

    1. Гра «Попелюшка поспішає на бал».

Завдання. Хто швидше розбере по склянках горох і квасолю.

    1. Рольова гра «Українська народна казка».

Інсценізація казок жестами так, щоб команда - суперниця змогла відгадати казку.

«Колосок».      2. «Колобок».                                                  

    1. Конкурс «Склади казку».

Аркуші із початком та завершенням казки. Команди повинні придумати основну частину.

Команди починають роботу, а у нас - гра з глядачами.

    1. Гра з глядачами.

«Пантоніма». Показати назву казки, не вимовляючи слів.

(«Три ведмеді», «Снігова королева»),

    1. Підбиття підсумків конкурсу. Нагородження переможців.

 


(22.7Kb) ] 08.02.2018, 06:27

Категория: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ МАРАФОНИ | Добавил: yrok | Теги: елементами, інтерактивних, Казковий, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ МАРАФОНИ, технологій, конкурс Просмотров: 387 | Загрузок: 51 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar