Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВНА РОБОТА » ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ МАРАФОНИ

Конкурсна програма "Знай, люби, бережи"
(57.0 Kb) ] 16.04.2020, 15:48

Мета: в ігровій формі з’ясувати знання дітей про природу;

            розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, зв’язне мов-

            лення;

            виховувати бережливе ставлення до природи, прагнення охо-

            роняти її, бути їй другом.

 

Кравець Оксани Анатоліївни- вихователя КЗ «Вільшанської спеціальної школи» Черкаської обласної ради

 

Хід

Слухання вірша А. Камінчука  «Будь природі другом»:

 

Он повзе мурашка,

Ось хлюпоче річка.

Не зривай ромашку,

Не топчи травичку.

В зелені діброва,

В китицях калина.

Глянь, яка чудова

Наша Україна !

Журавлі над лугом

Линуть рівним клином.

Будь природі другом,

Будь природі сином.

Знай-бо: це не мода,

Це життя потреба.

Нас віта природа

Чистим синім небом.

 

-До чого нас закликає автор вірша ?     

-Що значить бути природі другом ?

-Ось в ході конкурсної програми ми і з’ясуємо, що ви знаєте про природу та

чи вмієте її берегти.

Отже, розпочинаємо конкурси.

1.Конкурс «Відгадай загадки»:

 

Кожна команда повинна відгадати запропоновані їй загадки. Скільки правильних

відповідей дасть команда, стільки балів і отримає.

1.Стоїть при дорозі                                     2.Без рук, без верстата

На одній нозі.                                                   Вміє добре ткати.

 І шапочку має,                                                А коли натче,

Та її не знімає.                                                Здобич від нього не втече.

          (Гриб)                                                                            (Павук)

3.Встала над полем                                      4.По полю гасаю

З семи кольорів дорога.                                    Овечок шукаю.

                     (Веселка)                                                           (Вовк)

5.Не козлик, а рогатий,                                 6.В неї хата гарна, тиха

Повільний, вайлуватий.                                  Взимку повненько горіхів.

На собі носить дім                                          В лісі любить вона жити

І ховається в нім.                                            Відгадайте, хто це, діти?

               (Равлик)                                                                        (Білочка)

7.Зелені,довгасті,                                             8.Головата,дженджуриста

Серед городу в’ються,                                     Сорочок наділа триста,

До столу діткам подаються.                          А нога одна.

                          (Огірки)                                                               (Капуста)

 

2.Конкурс «Склади прислів’я»:

 

Кожній команді дані окремі слова із прислів’я, котрі слід впорядкувати та прочитати утворене прислів’я.

бо брудни водиці криниці схочеш не (Не брудни криниці, бо схочеш  водиці)

квітка де мед і там (Де квітка-там і мед)

гриби де дуби – там (Де дуби- там гриби)

 

3.Конкурс «Знавці віршів про природу»:

 

Кожна команда має представити  одного учасника, котрий продекламує вірш.

Хто краще це зробить , той і отримає більше балів.

 

Світ прекрасний навколо тебе:

Сонце ясне і синє небо,

Птахи і звірі, гори і ріки-

Нехай він буде таким навіки !

Нехай людина добро приносить-

Бо світ навколо любові просить.

 

Якщо хочеш жити довго-

Не треба нищити природу,

Щоб щось залишилось нащадкам,

Щоб щось залишилось народу.

Зупинімось-останній є шанс.

Озирнімось-благаємо вас !

 

4.Конкурс «Хто зайвий ?»:

 

Кожній команді дається листок паперу на якому написані слова. В одній

строчці-лише квіти, в другій-лише тварини, в третій-лише птахи. Але в кожній

строчці є зайве слово, його потрібно закреслити. Наприклад, серед птахів-тварина.

Чорнобривці, маки, піони, верби,  гладіолуси, тюльпани.

Собака, кіт, ведмідь, корова, коза, свиня, кінь.

Слон, жираф, корова, тигр, заєць, пантера, вовк.

Сорока, коза, ворона, шпак, жайворонок, сойка, ластівка, орел.

 

5.Конкурс «Треба – не можна»:

 

Зачитуються певні дії, стосовно поведінки в природі. Якщо їх треба робити-діти плескають в долоні, якщо ні-тишина.

Садити  дерева;

Поливати  квіти;

Ламати гілки на деревах;

Руйнувати  мурашники;

Підгодовувати  птахів ;

Допомагати звірям узимку;

Руйнувати гнізда птахів;

Піклуватися про бездомних собак та котів;

Забруднювати річки, озера, ставки;

Прибирати сміття у місцях відпочинку.

 

6.Конкурс «З якого дерева листочок?»:

 

Кожній команді дається по 5 листочків із різних дерев. Слід відгадати, якому дереву належить кожен листочок. Скільки правильних відповідей, стільки  балів і отримує команда.

 

7.Конкурс «Хто спритніший ?»:

 

На окремому листку паперу (круглої форми) записане одне слово, що стосується

живої або неживої природи. Кожній команді дається по 10 таких кружечків.

Завдання полягає в тому, щоб якнайшвидше розділити слова, що стосуються

живої природи від слів, що відносяться до неживої природи. Яка команда швидше це зробить і правильно – та і переможе в конкурсі.

Слова для прикладу:

Сонце, дуб, небо, ластівка, кінь, щука, камінь, горобець, сніг, яблуня.

 

8.Конкурс «Розгадай кросворд»:

  Кожній команді даний кросворд, який слід розгадати ,відгадавши загадки.

                                          


(57.0 Kb) ] 16.04.2020, 15:48 --------------------------

Категория: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ МАРАФОНИ | Добавил: yrok | Теги: програма, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ МАРАФОНИ, люби, Конкурсна, знай, бережи Просмотров: 239 | Загрузок: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 5
Гостей: 5
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг