Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВНА РОБОТА » ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ

Стаття: Значення профорієнтаційної роботи у підготовці учнів до самостійного життя.
(11.7 Kb) ] 13.07.2016, 12:52 Значення профорієнтаційної роботи у підготовці учнів до самостійного життя.

План
1. Позитивне ставлення дитини до праці.
2. Трудові доручення дитини у сім'ї.
3. Профорієнтаційна робота в підготовці учнів до самостійного життя.
Формування у дитини високих рис громадянськості неможливо уявити поза зв’язком із трудовим вихованням. Почуття поваги до праці,- писав В. О. Сухомлинський,- пов'язує дитину духовними нитками обов’язку з іншими людьми – спочатку з близькими, а потім з усіма чесними співвітчизниками. З почуттям поваги до праці, з думки про те, що праця – творець щастя, народжується той стан повинності, без якого немислимо собі уявити елементарну культуру людини, її відповідальність за своє майбутнє.»
Посіяти в душі дитини зерно позитивного ставлення до праці, виховати внутрішню потребу трудитися, повагу до людської праці, а значить, і суспільства в цілому – найвідповідальніший обов’язок сім'ї, школи, громадськості.
У сім'ї закладаються моральні основи особистості. Тому саме від батьків залежить, чи виростуть їх діти працьовитими людьми, які не цуратимуться праці – ні розумової, ні фізичної, бережливо ставитимуться до всього, створеного руками людини, глибоко шануватимуть справжніх трудівників.
Відомо, що виховання працелюбства можливе тільки в тісній єдності з моральним вихованням, з формуванням духовного світу дитини.
Працелюбство – складна соціально-психологічна характеристика особистості. Вже в дошкільному віці у дитини важливо й необхідно виховувати позитивне ставлення до праці. Дуже добре і важливо розповідати малечі про те, що всі дорослі люди працюють для того, щоб всім дітям жилося щасливо, щоб була смачна їжа, гарний одяг, взуття, ласощі, іграшки, затишне житло. Мудро чинять батьки, які розповідають дітям про власну працю, а при нагоді беруть з собою на роботу.
Потреба у праці, становлення працелюбства як важливої моральної риси особистості, великою мірою залежить від того, чи залучаємо ми дитину у трудовий процес. Важливо подбати про те, щоб тимчасові доручення поступово перетворювалися для дитини у постійні обов’язки, щоб з віком у її свідомість входило розуміння того, що участь у серйозній діяльності разом з дорослими є не тільки бажаною, а й необхідною. Сьогодні основне завдання школярів – наполегливо та старанно вчитися, щоб мати гарні успіхи та міцні знання, бо знання необхідні кожній людині. І жодної хвилинки не можна лінуватися, бо згаяний день і конем не наздоженеш.
Відомо, що дитині швидко набридає те, що кілька хвилин тому здавалося цікавим, і часто це буває причиною невдачі. У цьому разі слід відновити і підтримати інтерес дитини й обов’язково домогтися завершення розпочатої справи. Головне – допомогти дитині відчути, усвідомити цілковиту серйозність праці, її цікавість.
Праця створила людину. Лише завдяки праці, у процесі праці дитина стає особистістю, стає Людиною. У школі дуже велику роль приділяють урокам столярної, будівельної, швейної справ , сільськогосподарській праці, квітникарству, соціально побутовій орієнтації. У позаурочний час працюють різноманітні гуртки за інтересами, проводиться суспільно корисна робота,вихователі проводять діалоги, диспути, інформаційні бюлетені, години спілкування, бесіди, акції, рейди, зустрічі з людьми різних професій,екскурсії на підприємства. Це все сприяє підготовці учнів до самостійного життя.
Автор: Мусієнко Світлана Миколаївна - вихователь спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату смт. Вільшани Городищенського району Черкаської ОДА
(11.7 Kb) ] 13.07.2016, 12:52 --------------------------

Категория: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ | Добавил: svetik77727 Просмотров: 1027 | Загрузок: 373 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 10
Гостей: 10
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг