Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВНА РОБОТА » СВЯТА ПОСВЯТИ

КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА ПРОГРАМА «Посвята в старшокласники».
14.05.2017, 06:58

Звучать фанфари. виходить ведуча)

Ведуча:    Шановні гості й школярі!
Всіх ми раді привітати!
Всіх запрошуєм на свято!
Буде посмішок багато,
Буде радість, буде казка.
Відпочиньте ви, будь ласка.

 

Ведуча: Любі друзі! Ми раді вас вітати на урочистому святі  «Посвята у старшокласники». Сьогодні шкільна родина Пашковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів прийме нове поповнення. Ми  приймаємо в наші ряди старшокласників – це учні 8 та 9 класів. Давайте гучними оплесками привітаємо їх

Ведуча: Тут кожен учень – творча особистість,

                І педагоги в них – таланти.

                І школа наша є найкраща в світі,

                Скрізь  скромність, простота, порядок, лад. 

Ведуча: До  нової життєвої межі ви підійшли разом зі  своїми класними наставниками. Їм зараз слово.

(слово класних керівників)

Ведуча: Сьогодні перед нашими очима стануть справжніми старшокласниками учні 8 та 9 класів. І я сподіваюсь, що ви отримаєте задоволення від спілкування і надовго залишаться у вас приємні спогади.

Отож, всідайтесь зручніше,

І не шуміть, сидіть тихіше.

Ми вечір наш розпочинаєм,

І до уваги закликаєм!

Перед нами  два класи, команди зі своїми капітанами.

Думаю, що гідно оцінять готовність стати старшокласниками учнів наше вельмишановне журі у складі (представлення членів журі)

(виходять учні з 9 класу)

  • По якому поводу зібралися?
  • Частіше в школу треба ходити.
  • Сьогодні посвята в старшокласники
  • Цікаво. А нас хтось про це питав?
  • Питав, не питав, традиція в школі така, а традиції треба шанувати
  • Хвилиночку, це порушення наших прав. Ми скаргу подамо.(зачитує)

                             СКАРГА.

  • Колективна
  • Від чоловічої половини класу.
  • Ми, що нижче підписалися учні 9 класу заявляємо протест по поводу наміру адміністрації Пашковецької школи  виперти нас із рідних стін школи ІІІ ступеня, а потім і взагалі, по закінченні 9 класу із школи, тим самим остаточно забравши у нас дитинство.

       Вимагаємо,  залишити нас і забезпечити традиційно теплу атмосферу, гарне ставлення і велику любов.

       Надіємося на задоволення нашої скарги.

АРГУМЕНТИ

  • На даний момент не знайдено гідної заміни нашому класу.
  • Відсутність класу призведе до порушення загального біоритму шкільного життя.
  • В результаті різко знизиться культурний та інтелектуальний рівень школи ІІІ ступеня.

(виходять  учні з 8 класу)

  • Хлопці, ви що?
  • Це ж стільки переваг у старшокласників:
  • Вже можна без дозволу класного керівника ходити на дискотеку
  • Красити губи і очі.
  • Носити міні.
  • Пацани, це ж круто, в 10 класі – комбінат – можна прогулювати уроки.
  • З класним керівником за руку привітатися (вітається)
  • Дивитися на вчителів не знизу вверх, а в очі.
  • І навіть зверху вниз.
  • Добре. Ми згодні, посвящайте.
  • Ну, що ж? Дозвольте представитися.
  • Ми – учні 8 класу.
  • Нас __ хлопців і __ дівчат.
  • Почекайте, нас __(ПІП кл.керівника)

(учні 9 класу)

- А ми, учні 9 класу

- Нас___хлопців, ____дівчат

- А з (ПІП викладача)

  • Відмінники
  • Футболісти
  • Болільники футболістів
  • Таланти школи

(учні 8 класу)

  • Ми – повноцінна сім’я.
  • У нас є дві мами
  • І нас найбільше по школі ___
  • Бідні (ПІП кл.керівників)
  • Отже ми багатодітна сім’я?
  • Виходить так.
  • А кожна багатодітна сім’я повинна мати пільги.
  • У мене заява-звернення до адміністрації школи. (зачитує)

ЗВЕРНЕННЯ

Враховуючи, що ми є багатодітною сім’єю, просимо забезпечити слідуючі пільги:

  •  Звільнити від обов’язкової батьківської плати.
  • За програмою «Шкільний автобус» виділити безкоштовно у користування класу комфортабельний автобус для проведення екскурсій.
  • З водієм.
  • А, оскільки, буде автобус, то ми просимо
  • Наполягаємо
  • Відкрити всім шенгенську візу
  • Для повноцінної гармонії душі з тілом, бажання з можливостями – обладнати класну кімнату за феньшуєм

Всі хором:Ми хочемо і готові стати «Старшокласниками!»

Ведуча.     Для того, щоб прийняти 8 та 9  клас до гурту старшокласників школи, вони повинні пройти ряд випробувань.  Ви готові до випробувань?

 

Випробування 1. «Ось ми які…»

           Кожна команда повинна презентувати свій клас, розповісти про нього, про учнів класу, про шкільне життя у формі вірша, пісні, танцю і т.д.

(представлення команд)

Ведуча: А зараз ми перевіримо, чи готові наші майбутні старшокласники стати аксакалами шкільного життя. Чи добре вони підготувалися до почесної ролі. Як  добре вони знають історію нашої школи?   

 

Випробування 2. « Чи знаєш ти історію школи?

Запитання
1. Скільки у школі працює вчителів?
а) 28 б) 30 в)60

2. Скільки східців Ви долаєте щодня щоб дістатися рідного класу?
а) 6 б) 3 в)4
3. Скільки дверей у школі?
а) 28 б)20 в)30
4. Скільки вчителів у школі чоловічої статі?
а) 4 б) 6 в)9
5. Скільки сосен росте на подвір’ї школи?
а) жодної б)2 в)4
6. Скільки учнів навчається в 11 класі?
а) 10 б)8 в)12
7. Скільки учнів навчається у нашій школі?
а) 124 б) 127 в)120

8. В якому році була заснована наша школа?
а) 1963 б)1964 в)1959
9. Скільки років виповнюється цього року в нашій школі?
а) 48 б)45 в)50

Ведуча: Ми переконалися, що наші  учасники пройшли дані серйозні випробування. А зараз трішки гумору. Я впевнена, і ви зі мною погодитеся, що успіх команди багато в чому залежить від капітана . Якщо команда розуміє свого капітана,  як то кажуть, з пів - слова – то успіх їй гарантовано. Але наші команди розуміють капітанів навіть без слів.

 

Випробування 3. «Для винахідливих артистів»

Капітан команди отримує завдання, де записано уривок пісні. Він повинен за допомогою жестів, міміки показати цю пісню, ну а команда - її проспівати.

        1.Українська народна пісня «Несе Галя воду».

       2.Українська народна пісня «Розпрягайте, хлопці, коней».

Ведуча: Ви знаєте, що школа у нас незвичайна. Тут навчаються розумні, талановиті діти. І хотілось би знати який інтелектуальний рівень у наших учнів, на скільки добре у них розвинене логічне мислення. 

Випробування 4.  «Інтелектуальний марафон».

Кожна команда отримує по одному запитанню. 5 секунд – і відповідь готова, або її не має. Правильна відповідь – 1 бал.

  1. Сота частина числа .(Відсоток).
  2. Що об'єднує крокодилів, черепах, змій (Відкладають  яйця).
  3.  Улюблена комаха секретних служб.(Жучок).
  4.  Те, що тупішає зі збільшенням градусів. (Кут).
  5.  Земля на столі- це … (Глобус).
  6.  Документ, який дає право користуватися транспортом.  (Білет).
  7.   Машина часу. (Годинник).

10.Полюс холоду в квартирі. (Холодильник).

11.Частина руки яку важко вкусити. (Лікоть).

12.Коли доба коротша, взимку чи влітку? (Однакова).

13. Орган  сприйняття запахів (Ніс).

14.Гриб у горошок. (Мухомор).

15.З чого починається цирк? ( З манежу ).

16.Шкільна сорокоп’ятихвилинка (Урок)

17.Сонце закоханих (Місяць).

18.Який транспорт у перекладі означає «Швидка нога»? (Велосипед)

19.Найпоширеніша на землі хімічна сполука. (Вода)

20.Що об’єднує Північну Ірландію, Уельс, Англію та Шотландію?

(Велика Британія).

21.Найбільша за площею країна в світі. (Росія)

22.Друга за площею країна в Європі? (Україна)

 

Випробування 5. «Ми прикольні»

(цікаві та кумедні конкурси-естафети)

 

(учні 9 класу)

  • А зараз новини.(музика з 95 кварталу)
  • В результаті дослідження, проведеного у вересні та жовтні 2011-2012 н.р. було встановлено наявність у школі органічної форми життя у вигляді учнів 9 класу. Серія експериментів, проведених учителями нашої школи показала високу життєздатність і адаптацію згаданої групи організмів. Позитивні рефлекси та реакції організмів на зовнішні чинники дозволяють утверджувати, що даний вид придатний для існування в старшій школі і може бути випущений на волю в кінці поточного навчального року.

(учні 8 класу)

(зачитує учениця) ОГОЛОШЕННЯ:

Пропав шестикласник Андрій Петренко. Особливі прикмети: вуха відстовбурчені, руки "не миті" штани не гладжені, а в портфелі - жодного підручника.                    Збіг з уроків у невідомому напрямку. Якщо хто знайшов, просимо не турбуватися і до нас його не приводити.

            Підпис: Директор школи.

(виходить учениця, під мелодію)

  • І на закінчення про погоду. Найважливіше в школі – це погода. А що нам обіцяє шкільний гідромецентр?
  • (на фоні географічної карти) В школі, в найближчі часи очікується сонячна погода: на перервах - легкий землетрус від учнів початкових класів. Найбільше  постраждають учителі від радісних шумів і криків старшокласників. Також до них наближається повний штиль  у вигляді  вихідних. Біля кабінету хімії можливі опади у вигляді окису свинцю або ртуті. Очікуємо 12бальний шквал оцінок.

Ведуча: Ви з гідністю пройшли випробування. Сьогодні ви вступаєте до дружньої родини старшокласників Пашковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів 

Старшокласником щоб стати,

                           Треба клятву вам прийняти.

Ведуча: Ось і настав хвилюючий момент нашого свята – прийняття клятви старшокласника.

Для прийняття клятви старшокласники  запрошуються на нашу сцену. Клятву зачитує голова шкільного учнівського  самоврядування.

Старшокласники, до  прийняття клятви стояти струнко!

Клянемось бути гідними звання старшокласника
Клянемось!
Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!
Свято берегти і примножувати традиції рідної школи, народу,
Цінувати розум, честь і згоду!
Клянемось!
Клянемось навчатись на високому рівні,
Щоб нами пишалась
школа і рідні.
Клянемось!
Клянемось!
Клянемось
!

Ведуча: Ми врахували всі ваші старання
               Ви подолали всі випробування
               Не треба друзі вже переживати
               Настав час вас привітати
               Вітаємо старшокласників 2011 року!!!!

Ведуча: З привітаннями до наших старшокласників, та врученням Почесних медалей запрошуємо директора школи (виступ директора)
 


14.05.2017, 06:58

Категория: СВЯТА ПОСВЯТИ | Добавил: yrok | Теги: старшокласники»., КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА, «Посвята, програма, СВЯТА ПОСВЯТИ Просмотров: 566 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК