Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВНА РОБОТА » ВЧИМОСЯ БУТИ ЗДОРОВИМ

Ігрова програма "Це повинен знати кожен"
(40.0 Kb) ] 10.11.2019, 12:18

Ігрова програма «Це повинен знати кожен!»

 

Мета: в ігровій формі закріпити знання дітей з правил дорожнього руху;

перевірити практично вміння учнів правильно реагувати на сигнали

світлофора, регулювальника;

розвивати увагу, спостережливість, швидкість реакції;

виховувати навички свідомої дисциплінованої поведінки на вулиці,

дорозі, у громадському транспорті.

 

Обладнання: дорожні знаки, паличка регулювальника, світлофор, «зебра»,

картки з завданнями.

 

Підготувала:   Кравець Оксана Анатоліївна –вихователь Вільшанської            спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату.

 

Хід

І.

-Діти, ми зібралися з вами тут, щоб перевірити як ви знаєте правила дорожнього

руху.

З’являється Злий Чаклун:

-Навіщо їх знати. Я трохи почаклував і дорожні знаки зникли з наших вулиць!

Тепер, діти, можете не вчити правила дорожнього руху і ходити по вулицях як

захоче! Ха!-Ха!-Ха!

     -Ой лишенько, що ж робити? Пошукаємо підказку в «Книзі мудрості».

ІІ.

Вихователь читає: «Повернути дорожні знаки зможе лише та команда, яка

виграє в сьогоднішній ігровій програмі та промовить чарівні слова. Які саме,

ви дізнаєтеся в кінці гри».

-Ну що ж, часу не гаймо, ігрову програму починаймо!

-Давайте представимо наші команди

(кожна команда промовляє свою назву та девіз).

Команда «Пішоходи»; команда «Велосипедисти».

1.Конкурс «Відгадай загадку»:

Всім перехожим я моргаю, щоб пильно глянули на мене,

очей же я аж троє маю. Червоне, жовте і зелене.

               (Світлофор)

1.Є паличка в нього в руках чарівна,

За мить сто машин зупиняє вона!

Ось паличку вгору він швидко підняв –

Одразу «Жигуль», мов укопаний ,став.

                          (Регулювальник)

2.Як натиснеш на педалі, він помчить в далекі далі.

                           (Велосипед)

3.Що за дивний перехід на тварину схожий,

береже людей від бід, йде ним перехожий.(Зебра)

4.Що тримає вартовий, що без слів говорить: «Стій!»?

                            (Жезл)

5.Йде з села й до села, а з місця й кроку не зробить.

                                (Дорога)

2.Гра «Не плутай сторони».

Вихователь по черзі промовляє: «подивитись ліворуч», «подивитись праворуч», «підняти праву руку» , «підняти ліву руку».

(Журі уважно дивиться за командами, хто помилився-вибуває із гри. Перемагає та команда, в якій залишилося більше гравців.)

3.Гра «Так чи ні»:

1.Пішохід,якщо немає тротуару, має йти ліворуч узбіччям назустріч руху(так).

2.Місце,де перетинаються вулиці, називається перехрестям(так).

3.Підземний перехід називається «зебра» (ні).

4.Дорогу на зелене світло краще перебігати якомога швидше (ні).

5.Дорожні знаки потрібно знати водієві, а не пішоходу (ні).

6.Існують спеціальні світлофори для пішоходів. У них тільки два кольори-

зелений і червоний (так).

7.Дороги бувають із двостороннім і одностороннім рухом (так).

8.Щоб перейти дорогу із двостороннім рухом, треба подивитися ліворуч,

дійти до середини дороги й подивитися праворуч (так).

4.Гра «Світлофор»:

Вихователь показує сигнали світлофора по черзі. Коли червоне світло-діти

стоять, коли жовте-плескають в долоні, зелене-марширують. Хто робить не

правильно, виходить із гри. Виграє команда, в якій на кінець гри залишилося

більше гравців.

5.Гра «Доповни речення»:

Вихователь зачитує речення ,а учні повинні правильно його доповнити.

1.Йти по тротуару потрібно, притримуючись…(правого боку).

2.Переходити перехрестя треба тільки…(по пішохідних переходах).

3.На велосипедах по вулиці можна їздити тим, кому вже виповнилося…(14років)

4.Чекати автобус, тролейбус, трамвай потрібно на…(зупинці, посадочній пло-

щадці).

5.Елементи вулиці називаються…(дорога, тротуар, обочина).

6.Перехрестя бувають…(т-подібні, х-подібні, у-подібні).

6.Гра «Склади приказку»:

Потрібно прочитати приказки про дорожній рух та пояснити їх. Щоб прочи-

тати приказку необхідно поставити по порядку числа, написані ззаду квадрата

і лише перевернувши квадрат  можна буде прочитати приказку.

Варіанти приказок:

-Тихіше їдеш – далі будеш;

- Їдь тихо – облишеш лихо.

7.Гра «Водії та Пішоходи»:

Розставляються межі дороги , пішохідний перехід та світлофор. Одна команда

стає пішоходами, друга - водіями. Потрібно рухатися і тим, і іншим відповідно

правил дорожнього руху. Потім команди міняються ролями. Виграє команда, яка

зробила менше помилок на дорозі.

 

8.Підведення підсумків. Визначення переможців.

-Команда, що виграла береться за руки і промовляє чарівні слова:

«Знаки, знаки, відгукніться і скоріше поверніться !»

 

Із-за дверей чути голоси: «Дякуємо, діти !».

 

 

Список використаних джерел:

Література: журнал «Розкажіть онуку»№1,2003р.,с.62-63;

                        журнал «Розкажіть онуку»№2-3, 2003р.,с.66-67;

                    


(40.0 Kb) ] 10.11.2019, 12:18

Категория: ВЧИМОСЯ БУТИ ЗДОРОВИМ | Добавил: yrok | Теги: знати, ВЧИМОСЯ БУТИ ЗДОРОВИМ, ігрова, програма, це, повинен, кожен Просмотров: 132 | Загрузок: 15 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК