Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВНА РОБОТА » ЗБІРНИК ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ

Права дітей згідно з Конвенцією ООН і Конституції України
(2.90 Mb) · (241000000068691) ] 28.10.2013, 17:37 Права дітей згідно з Конвенцією ООН
і Конституції України
Мета: познайомити дітей з правами дитини згідно з Конституцією ООН і Конституцією України. Розвивати свідоме застосування прав у вигляді гри: вміння використовувати свої знання на практиці; усвідомлювати не тільки свої права, а обов’язки. Виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків, повагу до рідних, турботу про ближніх.
Обладнання: казковий герой (міліціонер), планкарта подорожі, картки із графічним зображенням прав дитини, вислови, спортивний інвентар для змагання, музичне оформлення.
Форма проведення: виховна година-гра

Хід заходу
1. Організація класу до заняття
1.1 Привітання з учнями
Вже дзвінок нам дав сигнал.
Працювати час настав,
Тож і ми часу не гаймо
Працювати починаймо.
1.2 Перевірка готовності та присутності учнів
Сьогодні у нас не просте заняття, адже до нас завітали гості, які виявили бажання поспостерігати за вашою роботою. Тож будьте на протязі заняття уважні та пильні.
2. Виклад основного матеріалу
2.1 Створення проблемної ситуації
Наше заняття буде мати незвичайну, навіть трішки казкову форму проведення. Адже, нам прийдеться вирушити у подорож. Для цього вам потрібно буде визначити тему заняття та гостя-екскурсовода.
Щоб визначити тему, вам потрібно виконати невеличке завдання. Ви повинні стати маленькими шукачами. Потрібно рухатися за стрілочкою, яка вкаже правильну послідовність літер, що дасть змогу прочитати зашифроване слово.




(Права дітей)
2.2 Оголошення теми та мети заняття
Вірно! У нас зашифровані слова Права дітей. Саме так звучить тема нашого заняття. На якому ми поговоримо про ваші права та обов’язки. І допоможе нам у цьому Дядько Степан. Він запрошує відправитися нас у подорож казкову, де ми зможемо детально ознайомитися із правами дітей.
2.3 Розповідь учителя
Отже, наше заняття буде проходити у формі гри. Яка присвячується вивченню прав дитини згідно з Конвенцією Організації Об’єднаних Націй про права дитини у світі і Конституції України.
Майбутнє кожної нації – це діти. Якими вони виростуть – таким і буде майбутнє. Саме тому близько 50 років тому ООН була прийнята декларація прав дитини. (демонстрація документів)
Декларація – це документ, у якому викладено важливі правила, обов’язки для всіх дітей.
2.4 Робота над розкриттям матеріалу (проведення конкурсів)
Дядько Степан запрошує вас до подорожі. А ви готові?
Він повідомив, що має бажання цю подорож провести у вигляді гри. Та просить вас розділитися на дві команди.
І команда має назву «Веселі дітлахи»
ІІ команда називається «Розумні дітлахи»
Оцінювати вас будуть наші гості, які і визначать переможців.
Тож вирушаємо у подорож! (звучить музичний супровід)
Ми примандрували у країну «Прав дитини» (демонстрація планкарт подорожі). Дядька Степан проживає саме тут, тому він стане нашим екскурсоводом по місту. Кожна зупинка буде ознайомлювати нас із певними правами дітей, та вимагатиме виконання певного завдання для продовження подорожі. Тож, на вас лягає дуже велика відповідальність.
Конкурс І
Ми прибули з вами до школи. Саме тут ви позна-
йометесь із першим правилом. Кожна дитина має
право на освіту. Всі діти незалежно від їхніх мате-
ріальних можливостей мають право вчитися та
здобувати нові знання.
Директор даної школи повідомляє, що перед вами є обов’язки, які потрібно виконувати у школі – вчитися добре та сумлінно. Він пропонує вам перевірити свої знання. Виконавши яке ми зможемо продовжити подорож країною.
1 етап. Скоромовки
Завдання: За 1 хвилину ознайомитися зі скоромовкою. Перемагає та команда, учасник якої без помилок і чітко її розкаже.
I команда
Старому сому привезли солому. II команда Тхір хитрого лиса перехитрив.
2 етап. Відгадаймо
Завдання: Потрібно якомога скоріше відгадати загадки. Виграє та команда яка дасть правильні відповіді
I команда
1. Високо ходить, землю водить, одне око має, всюди заглядає дивиться у віконце…Що це? (Сонце)
2.Вам розкаже всі пригоди, а сама мовчить із роду. (Книга)
II команда
1. Усю ніч бродить навмання, прокладає шлях до дня. (Місяць)
2. Ніг не маю, а ходжу; рота нема, а скажу: Коли обідати, коли спати, коли роботу починати. (Годинник)
Конкурс ІІ
Наступна зупинка – Будинок культури. Так кожна дитина має право на дозвілля та на відпочинок. За бажанням ви можете відвідувати будь-який гурток чи секцію.
Працівники цього закладу пропонують позмагатися на спритність. Ви готові?
Спортивні змагання
1. Естафета з м'ячем.
Кожен гравець команди стає у колонку за капітаном і піднімає руки вгору. За сигналом капітан над головою пе¬редає м'яч назад. Коли останній гравець отримує м'яч, оббігає справа колону, біжить вперед, стає у голові коло¬ни і над головою передає м'яч далі. Виграє та команда, капітан якої знову стане першим.
2. Естафета «Наповни кошик».
На стільці лежать різні предмети. Команди шикуються у колону. У капітанів — кошики. За сигналом гравець біжить до стільця, бере у кошику один предмет, повер¬тається назад, передає наступному гравцеві кошик і т. д. Перемагає та команда, яка швидше заповнить кошик

Конкурс ІІІ
Наступним пунктом у нашій подорожі буде лікарня. Кожна дитина має право на медичну допомогу та на корисну і якісну їжу.
Саме тут зустрічає нас головний лікар, якому відомо, що ви вже ознайомлені із корисними овочами та фруктами для здоров’я. В нього виникло бажання перевірити ваші знання. Тож пропонує невеликий конкурс.
Завдання: Вам потрібно із переліку продуктів вибрати найбільш корисні для здоров’я. Та помістити їх до кошика. Переможе та команда, яка найшвидше та правильно виконає завдання.
Молодці! Але нам потрібно поспішати, адже нас чикають на останній зупинці нашої подорожі.
Ми примандрували до міліцейського відділу, де працює Дядько Степан. Саме тут ми познайомимось із наступними правами дитини, а саме: Кожна дитина має право на захист від фізичного та психічного насильства; кожна дитина має право на захист від експлуатації фізичною працею; всі діти мають право на турботу з боку дорослих (демонстрація та коротка розповідь).
2.5 Узагальнення заняття
Наша подорож добігла до кінця. З чудової країни «Прав дитини» повернулися до нашого класу. В якому ми познайомимось ще із одним правило, якого потрібно всім пам’ятати: Усі діти незалежно від кольору шкіри, мови , релігії, статі мають рівні права. Саме це правило є основним серед інших.
А тепер повторимо всі правила, з якими ми сьогодні познайомилися (повторення правил)
Саме тепер перейдемо до підбиття підсумків наших змагань та нагородження грамотами. (нагородження членів команд за перемогу членами журі)
3. Підсумок заняття
3.1 Підсумкова бесіда
Дядько Степан повідомив, що повинен повертатися до казкової країни, адже його чикають на службі. Він дякує вам за чудову співпрацю та прощається із вами до наступної зустрічі.
А ми підведемо підсумок нашої подорожі. Тож, на протязі всього заняття про що ми говорили?
- З якими правами ми познайомилися?
Наше заняття добігло кінця. Подякуємо гостям за присутність та попрощаємось до наступної зустрічі.
(2.90 Mb) · (241000000068691) ] 28.10.2013, 17:37 --------------------------

Категория: ЗБІРНИК ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ | Добавил: cet88 | Теги: ПРАВА Просмотров: 7878 | Загрузок: 1555 | Рейтинг: 2.7/3
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 2
Гостей: 2
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
ebrezgun
Україна. Кривий Ріг