Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВНА РОБОТА » ЗБІРНИК ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ

Свято "Прощавай, початкова школо!"
(37.9 Kb) · (-) ] 21.09.2019, 22:46 Свято «Прощавай, початкова школо!»
(Лунає музика)
І ведучий Добрий день, шановні гості!
Раді вас вітати!
Всім бажаємо здоров’я
Й щастя повну хату.

ІІ ведучий День сьогодні такий незвичайний,
Сонце встало, умите в росі,
Скликав в школу наш дзвоник останній,
І зібрались на свято усі.

І ведучий Дорогі мами, тата, дідусі й бабусі!
Ми сьогодні всі зустрілись
в тіснім нашім крузі!
На радісне свято – веселе й чудове, -
Ваші діти закінчили початкову школу!

ІІ ведучий Злинь же, музико, в небо гучніше,
В добру пору лунай, в добрий час!
Вище голови, йдіть веселіше,
Бо усі вже чекають на вас!
(Під музику вальсу заходять діти)
І ведучий Знайомтеся! Якщо ви, звичайно, не знайомі!

ІІ ведучий Веселий

І ведучий Дружній

ІІ ведучий Пустотливий

І ведучий Трішечки галасливий!
(Всі діти разом) 4 –В клас!
(Пісня «Дружній клас»)

1 дитина Промчала весна, четверта весна,
Остання весна в класі цьому.
Цю світлу весну і дружбу міцну
Ми не забудем ніколи.

2 дитина Хай пісня тут лине,
Хай сміх скрізь лунає!
У кожного усмішка радісна сяє!
Всі дружні, веселі радійте за нас!
(Всі хором) Ми всі перейшли у 5 клас!

3 дитина Ми тепер ідемо в 5 клас,
Далі будемо продовжувати вчитись,
І хоча зустрінемось не раз,
Цьому більше вже не повторитись!

4 дитина Сьогодні тривожний і радісний день,
Зібрались усі в цьому залі.
Читати вірші і співати пісень,
Під музику вальсу кружляти.
(Танець вальс)

І ведуч 4 роки тому утворилась наша шкільна сім’я. А з чого
все починалося?

ІІ ведуч Ти що не пам’ятаєш? Все починалося з 1 класу.

І ведуч Так воно то так, але я думаю, що все починалося
раніше. Ось погляньте.
(Сценка. Музика)
(Батько сидить, читає газету. Заходить з лялькою донька.)

Батько Подивимося, що цікавого пишуть у газеті.
Донечко, а ти чому на подвір’ї не граєшся?

Донька На вулиці дощ накрапає. Тату, а чому дощ іде?

Батько Підеш до школи, дізнаєшся.

Донька Тату, а в Баби-Яги є бабенятка?

Батько Ну звідки я можу знати?

Донька Тату, а скільки на небі зірок?

Батько Я їх не лічив.

Донька А хто їх може полічити?

Батько Астроном.

Донька А хто такий астроном?

Батько Ой, яка ти набридлива! Підеш у школу і все дізнаєшся.

Донька А коли я піду у школу?

Батько Ось буде 1 вересня і ми тебе запишемо у 1 клас.

Донька А хто?

Батько Все, все, все! Більше ніяких питань, я зайнятий!

І ведучий Настало 1 вересня. Наші батьки привели за руку нас
до школи. По різному йшли ми на свято, хтось з
радістю, хтось ішов зі сльозами.

ІІ ведуч От би повернути час назад, але нажаль у нас немає
машини часу.

І ведуч Як би існували чарівники і вмить перенесли нас назад у
минуле.

(Чарівниця із-за куліс)
Чарівниця Я можу вам допомогти.

І і ІІ ведуч (разом) Хто це?

Чарівниця Я – хранителька часу гімназії. У моїй чарівній
книзі зберігаються усі роки навчання учнів нашої
школи.

ІІ ведуч То давайте швидше перегорнемо сторінки минулих
років , потрапимо у 2012 рік і згадаємо 1 клас.

Чарівниця (гортає книгу) Ти відкрийся, книго, вмить,
Крила часу оживіть!
Рік 12 згадайте,
В 1 клас всі завітайте!
(відео, показ слайдів)
Учень Ось 1 вересня! Скликає дзвоник нас.
Цей день ми не забудем ніколи.
Як рано восени в свій перший клас
Веселим ранком ми прийшли до школи!

Учень Ми почули той дзвоник веселий,
Що продзвенів нам перший раз,
Коли ввійшли ми з квітами у школу,
У свій найкращий перший клас!

Учень 1 клас, наш 1 клас!
Скільки справ зустріло нас!
Треба фрукти рахувати,
По складах книжки читати.

Учень А письмо – це справжні муки:
Від напруги ниють руки!
Вам би, пальчики – билинки,
В ляльки гратись, у машинки!
Та коли ж? Весь час веди
Знаки, літери, склади.

Учень До успіхів було далеко!
Нам заважали балачки!
І виявилось – ох, не легко
Писати палички й гачки!
(Сценка, музика)
(Тато з мамою зустрічають сина зі школи, допомагають роздягнутися, беруть портфель).

Тато Ну, що, синку, як тобі перший день у школі?

Хлопчик Я більше туди не піду!

(Батьки разом) Чому?

Хлопчик А ви мені не казали, що туди кожного дня ходити
треба! І вчителька заставляє тихо сидіти ще й багато
працювати. Знову якісь гачечки треба писати.

Мама Ох, немає в нього сил ані пограти, ані помалювати.
Бідненький мій синочок.

Тато Нічого! Важко у навчанні, легко у бою.

Хлопчик Треба зошити дістати і писать, писать, писати.

Мама Добре, синочку, роби уроки, ми з татом не будемо
тобі заважати!

Тато І дивись мені, старайся!
(Хлопчик сідає за парту)
Хлопчик Виручайте, палички, мої виручалочки!
Всі вставайте по порядку, мов солдати на зарядку.
За поля не вибігайте, спинку прямо ви тримайте.
Чому ж ви не привчаєтесь? Важко так навчаєтесь!
Як попало стоїте, знов мені перепаде!
Ой не знає вчитель наш, і не знає навіть мама,
Як же важко так зробить, щоби ви стояли прямо.

Мама Ну що, синку, справився із завданням?

Хлопчик Та наче написав.

Мама Молодець! Гарні палички вийшли! Старайся, сину, і
все в тебе вийде. А тепер пішли зі мною, я тебе
солоденьким пригощу!

І ведучий Днем за днем пролетіло навчання у 1 класі. Діти
навчились писати, рахувати, читати.

ІІ ведучий Комусь навчання давалося легко, а хтось добряче попотів.
Чарівниця Пам′ятаю, пам’ятаю я ваші сльози радості та суму,
але всі дуже старалися. Ось погляньте, як ви вчилися
квіти садити, поробки робити, цікавилися музеями
міста та області.

І ведучий Мандруємо далі у 2 клас.

Чарівниця Чарівні аркуші гортайте, у 2013 рік потрапляйте!

(Відео родинного свята)

ІІ ведуч А що це за свято? Я вже і не пам’ятаю.

І ведуч І я теж! Ми багато різних свят проводили: «Святий
Миколай», «Свято дорожньої азбуки», «Прощання з
Буквариком» та інші.

Чарівниця Це родинне свято, забули вже? А пам’ятаєте, що
ви своїм батькам бажали напередодні свята?
І , ІІ ведуч (Разом) Ні!

Чарівниця Ось погляньте. (Показ відео)
А на уроках чим займались?

Учень Другий клас. Пішла таблиця
Й почалась ночами сниться.
Ми її вчимо, вчимо,
На уроках «горимо».

Учень Ми пейзажі в класі вчили,
Парти довго потім мили.
Композицію, картини
І портрети для людини.
Для машин автопортрет –
Не знанзнання, а вінегрет!

Учень Як цікаво на природі!
Ну, екскурсія та й годі!
Мінерали різні вчили, з ними досліди робили!

Учень Ой, нема де правди діти,
Було всяке серед нас.
Той у школі звик шуміти,
Той урок не хотів вчити,
Той запізнювався в клас.
Та такого не було,
Щоб робили щось на зло.

І ведучий Так, намучилась Ірина Олександрівна з нами: і за серце
хапалася, і за голову трималася.

ІІ ведучий Але все миналося, вона знову нам усміхалася, і ми
рухалися далі у 3 клас.

Чарівниця Чарівна книжечко, світись,
У 2014 повернись,
Де вчився їх 3 – В клас,
Нехай згадають всі той час.

Учень Ось і третій рік ми в школі,
Цифри вирвались доволі.
Цифри вирівнялись строєм,
Як солдати перед боєм.

Учень Скільки їх – не полічиш!
Стулиш рота і мовчиш.
А ще множити й ділити,
Мізки б тут не розгубити.

Учень Не задачі – просто мрія:
Розбери тут, яка дія.
Їздимо ми по планеті
Шляхом, морем, на ракеті.

Учень Знов контрольні, самостійні,
Куди від них подітися?
І що сказати моїй мамі,
Щоб в школу не зявитися?

І ведучий Ну на вигадки ми були гаразд. Як тільки контрольну
писати, у нас враз животи боліли або голова обертом йшла.

ІІ ведучий І тоді на допомогу нам приходила наша медична сестра.
(Сценка, музика)
(Входить хлопчик з портфелем, береться за голову)
Хлопець Що робити? Зараз буде контрольна з математики, а я
нічогісінько не знаю, домашнє завдання не зробив. Як
би мені уникнути того математичного лиха? Вигадав!
Піду до лікаря! Нехай він мені звільнення дасть.
(Знімає шарф, обмотує голову)
Добрий день, можна до вас?

Лікар Доброго дня! Проходь, сідай! На що скаржишся?

Хлопець На контрольну! Ой, погано себе почуваю!

Лікар Де болить?

Хлоп У грудях, серце колотиться. А ще я погано чую і нічого не
пам’ятаю.

Лікар Температура є?

Хлоп Є, висока. 38 і 8

Лікар Ну це ще не висока!

Учень Ой, піднімається! Вже 44 і 4. Я гадаю, що мені не можна
на урок.
Лікар Чому?

Хлопець Я нічого не пам’ятаю! Мені довідка потрібна про
звільнення .

Лікар Довідка, а кому ж я її дам? Назви своє ім’я.

Хлоп Забув. Дайте довідку, будь ласка.

Лікар Все, зрозуміло, тяжкий випадок. Доведеться 2 тижні
вдома сидіти, поки пам'ять повернеться.

Хлопець Вдома?

Лікар Так. Маємо унікальний випадок. Перевтомлення
наукою. Треба частіше бувати на свіжому повітрі, можна
відпочивати з книгою на дивані, а ще краще дивитися
телевізор. Але жодних уроків! Заборонено! А особливо з математики.

Хлоп А з англійської?

Лікар Ні!

Хлоп А з природознавства?

Лікар У жодному разі!

Хлоп А з української мови?

Лікар Жодної вправи!

Хлоп (Розмотує шарф) А на комп’ютері гратися?

Лікар Обов’язково! По 5 годин на день!

Хлоп Дуже дякую! А довідка? Звільнення від школи?

Лікар Як же я можу її тобі дати? Ти ж своє ім′я забув.

Хлоп Ой, здається починаю пригадувати! Мене звуть Михайленко
Сергій.
Лікар Дуже добре! Це ти вчишся у 1 класі?

Хлоп Що ви? У якому першому? Хіба я малий? Я вже у 3 класі!

Лікар Це у 3-В, де зараз контрольна з математики буде?

Хлоп Так! Звідки ви знаєте?

Лікар Так у вашому класі почалася епідемія хитрощів. Я бачу пам'ять
до тебе вже повернулася, прямуй до класу. Ось – ось дзвінок буде!

І ведучий Хранителько часу, у вашій книзі залишився останній аркуш
нашого шкільного життя в початковій школі.

Чарівниця Так, дорогі діти! Це 2015 рік. Ви підросли і перейшли у 4
клас.

ІІ ведучий Ми стали дорослими та самостійними, але бешкетувати
все одно не перестали: могли збити вчителів з ніг на
перервах, або ненароком налякати нашого завуча Олену
Миколаївну із-за кутка.

І ведучий Але ми завжди вибачалися за свої вчинки.

Чарівниця Сторінки перегортаєм,
4 клас ми пригадаєм.
А мені прощатись час,
Я нову книгу заведу для вас.
Усе я справно занотую,
А в старших класах подарую.

ІІ ведучий До побачення, хранителько часу. Ми дякуємо тобі за
цікаву подорож в минуле!

І ведучий Давайте переглянемо наше життя у 4 класі.
(Телефонний дзвінок)
ІІ ведучий Вибачте! Алло! Який канал? 1+1? Що показують? Новини?
Кого показують? Наш 4 –В клас. Добре, біжу!

І ведучий Що трапилося?

ІІ ведучий На каналі 1+1 показують новини про наш клас! Побігли
дивитися!

І ведучий А як же наше свято? Наші батьки, родичі, вчителі?Як же ми
це все залишимо?

ІІ ведучий То нехай вони разом з нами переглянуть новини.
(Музика «Новини», за столом 2 ведучих)
1 ведучий Доброго дня!

2 ведучий В ефірі «Новини»

1 ведучий В студії ………………

2 ведучий І я …………………

1 ведучий Головною новиною сьогоднішнього дня є свято в 4 – В
Класі, яке присвячене закінченню початкової школи.
Прийшло термінове повідомлення, що рішенням педагогічної
ради всі учні 4 – В класу переведені до 5 класу.

2 ведучий Учні наполегливо працювали всі 4 роки, а це 2.904 уроки,
2.433 галасливих перерв, провели 8 свят на різну тематику,
прочитали гори літератури та списали безліч зошитів,
провели велику кількість конкурсів, змагань, сварок та примирень.

1 ведучий Зараз ми пропонуємо вашій увазі фоторепортаж «Сімейні
свята» та «Наші класні справи». На зв’язку наш кореспондент.

1 кориспондентий Доброго дня усім телеглядачам. Дійсно, 4- В клас за
4 роки багато виконав справ, подорожував та старанно
працював ось докази, погляньте. (Фото – слайди)

2 ведучий Дякую тобі, ………. А ми продовжуємо новини. У шкільному
повсякденному житті трапляється різне – веселе і сумне,
радісне й не дуже. Перегляньте «Ералаш» про деякі моменти
на уроках у 4 – В класі.
(Музика «Ералаш»)
1 ведучий Урок природознавства (дзвонить дзвоник)

Вчитель Розпочинаємо урок природознавства. Яку тему вивчали
на попередньому уроці?

Учень Ми вивчали тему населення Землі.

Вчитель Добре, Оленко, назви мені ознаки негроїдної раси.
Оленка Чорна шкіра, чорне волосся, чорні руки, чорні губи.

Вчитель Ви згодні з Оленкою?

Сергій Ні, ця раса має виструганий ніс, червоні губи, середні вуха.

Вчитель Ох, горе мені з вами.

(Сценка 2)

1 ведуч (Лунає дзвоник) Урок української мови

Вчитель Діти, пригадайте правило, що таке прикметник? Петре?

Петро Прикметник – це єєєєєєєєєєє.
Вчитель Сідай зрозуміло! Євгенію.

Євген Прикметник – це ууууууууууууууууу.

Вчитель Так, зрозуміло! Маринко.

Марія Ірино Олександрівно, прикметник – це мммммм.

Вчитель Ну що, мої любі, ви дали мені зрозумілу і вичерпну
відповідь.

1 ведуч І такі події бувають на уроках. Вчителям потрібно
триматися, а учням краще вчити домашнє завдання.

2 ведуч Продовжуємо далі. Учні 4-В класу створили свій лексичний
словник, у який увійшли нові та нікому невідомі слова.
На зв’язку наш кореспондент ……….

2 кореспондент Доброго дня! У Радомишльській гімназії учні 4-В
класу створили словник термінів і словосполучень, у
якому представлені результати переказів та
самостійних робіт. Я зустрівся з ученицею класу ………,
яка погодилася мені продемонструвати збірку термінів.

Учениця Я усіх вітаю! Хочу познайомити вас з новими поняттями,
які учні вживали у своїх роботах. (Читає з книги)

2 кореспондент Ну що, я вам дякую за цікаву інформацію. Я думаю,
що ці нові слова обов’язково інші учні будуть вживати
у своєму мовленні. (Хреститься) Не дай, Боже.

Учениця А ще наші учні випустили збірку своїх віршованих творів
«Я хочу сказати своє слово» . Ми хочемо вам її подарувати.

2 кореспондент Дякую. Це цікава збірка і я обов’язково її передам
дирекції вашої школи.

1 ведучий А тепер новини спорту. За 4 роки учні зміцніли,
підросли, займались на уроках фізкультури, в спортивних
секціях, приймали участь у гімназійних змаганнях.

2 ведучий Погляньте на екран. Ось учні приймали активну участь у
спортивних змаганнях «Нумо козачата» і вибороли 1 місце
серед 4 класів. Молодці! А це Куць Софія стала переможцем
змагань з боротьби у м. Києві. (Фото. Відео)

1 ведучий І на останок, пропонуємо послухати звернення до вас,
наші дорогі випускники початкової школи, майбутніх
першокласників.
(Музика)

1 першокласник Ми чарівні дзвіночки,
Наші ніжні голосочки
Прозвучать в святковий час
З побажаннями для вас.

2 першокласник Ми прийшли вас привітати
З цим щасливим світлим днем.
Хочем вам пообіцяти,
Ми на зміну вам ідем.

3 першокласник Ми вам успіхів бажаєм,
І здоров’я, і добра.
Естафету ми приймаєм.
Змінити вас прийшла пора.
(Сходяться всі)

Учень Дякуємо вам. Дорогі малюки! А ми в свою чергу хочемо
звернутися до батьків та вчителів.

Учень В нашому сходженні шкільними сходами, нас
супроводжували вірні друзі й помічники – наші батьки.
Доброю порадою, мудрим наказом направляли вони нас –
своїх дітей на правильну стежину життя.

Учень В їхніх очах з’являвся сум, коли в наших щоденниках стояли
погані оцінки та зауваження.

Учень Проте яскравими іскорками звеселялися їхні очі, коли
раділи нашим успіхам.

Учень Мені здається, що наші батьки отримали ще одну початкову
школи, коли разом з нами сиділи над нашими уроками.

Учень А разом з нами до школи ще раз пішли наші бабусі й дідусі,
бо вони теж про нас турбувалися. Пам’ятаєте, як вони
допомагали нам вчити вірші, писати твори, розв’язувати задачі.

Учень А давайте послухаємо, що нам хочуть побажати нам наші
найдорожчі люди – наші матусі й татусі.
(Звернення батьків)

Учень Щоб пишалась нами Україна,
Щоб батьки щасливими були,
Пам’ятати треба неодмінно
Ті накази, що дали нам наші вчителі.
(Пісня)

Вчитель Шановні батьки, за 4 роки ми разом з вами переживали
радісні та сумні моменти життя. Дозвольте подякувати всім
вам за розуміння, підтримку і допомогу. Яку ви надавали
мені, дітям, класу, школі. Я з радістю і великою вдячністю хочу
вручити вам подяки.
(Вручення медалей та портфоліо).
(37.9 Kb) · (-) ] 21.09.2019, 22:46

Категория: ЗБІРНИК ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ | Добавил: superira135 Просмотров: 40 | Загрузок: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК