Головна » Матеріал для завантаження » ВИХОВНА РОБОТА » ВСЕ ПРО ПРАВА ДИТИНИ

Позакласний захід "Я маю право...Кожна дитина має право" 1 клас
(18.7Kb) ] 05.11.2017, 17:35

- У нас сьогодні свято

      гостей зібралося багато.

      Тепер на мене подивіться,

      І весело усміхніться.

А зараз давайте привітаємося з гостями.

   - Діти говорять привітаночку:

     Добрий день вам, добрі люди,

     Хай вам щастя-доля буде,

     Не на день і не на рік

     А на довгий- довгий вік.

   -Діти! Всі люди на землі різні, Вони бувають різної зовнішності, відрізняються

кольором шкіри, волосся, кольором очей, зростом чи ходою. На землі немає двох

однакових людей. Але у всіх людей однакові права, котрі називаються правами людини.

   - В якій державі ми живемо?

   - А ми з вами є громадянами нашої країни?

   А щоб бути гідним цього звання- українець чи українка, ми маємо рухатися вперед, посісти належне місце у світі. Для цього ми повинні знати закони, за якими живе наша держава та знати свої права та обов’язки. Право- система встановлених державою правил і норм поведінки. Бо хоча ви ще й маленькі громадяни, але теж маєте свої права. Прав у дітей так само багато, як і у дорослих. Це права дитини. Вони записані у « Декларації прав дитини» та «Конвенції ООН про права дитини». Сідайте будь ласка на місця.

   - От сьогодні ми і помандруємо ро незвичайних станціях, де дізнаємось, які ж права ви маєте.

   Отже, поїхали.

   1 станція. Кожна дитина має право на освіту.

    - Як ви розумієте право?

    - Чи всі діти мають право навчатися?

    - Вас освітою забезпечують батьки і держава ( батьки купують шкільні речі).

    - Чи мають право на освіту діти, в яких немає батьків?

Отже, не лише діти, які живуть з батьками, мають право на освіту, а і всі діти теж. Діти, які живуть в дитячих будинках, освітою забезпечує держава.

    2 станція. Кожна дитина має право на якісну і корисну їжу.

     -Що ви розумієте під словами « якісну і корисну їжу»?

Отже, для організму треба корисні овочі і фрукти.

     Дидактична гра «Овочі і фрукти».

(Вихователь показує картинки із зображенням овочів- діти плескають в долоні, фруктів- сидять тихо).

    3 станція. Всі діти мають право на медичну допомогу.

   - Про те , як як називається наступна станція, нам розповість чарівна скринька. Дивіться, що в ній є. ( Показую стетоскоп. Бинт, шприц, вату, пігулки).

   - Кому це належить?

   - Яких ще медичних працівників ви знаєте?

   - Про що вони турбуються?

Отже, медичні працівники турбуються про наше здоров’я.

    4 станція. Кожна дитина має право на ім’я.

    - Як ви розумієте це право?

Отже, кожна дитина має право на ім’я.

    5 станція, 6 станція. Щоб дізнатися назву цих станцій, ми пограємо в дидактичну гру « Склади слово». Ви ділитися на дві команди. Кожна команда отримує набір букв, з яких ви повинні скласти слово.

1 команда- «Дружба»

2 команда- « Житло»

   Запитання для кожної команди:

   - Як ви розумієте це право?

   - Знайдіть картинку- ілюстрацію, яка позначає назву права, яке ви розшифрували.

    - Як ви розумієте прислів’я « Дружити- значить у мирі з усіма жити»?

    7 станція. Кожна дитина має право на відпочинок та дозвілля.

    - Ви любитися гратися?

    - В які ігри?

Фізкультхвилинка.

    - Давайте пограємо в гру « Тварини- наші друзі»

    - Ось ми й згадали права дітей. Бачите, як їх багато. А тепер поговоримо детально про деякі з них.

Право на ім’я.

( Демонстрація малюнка хлопчика)

   - Діти, хто це?

   - А цього хлопчика як звати?

   - А що це за слова: Іванко, Дмитрик, Сергійко?

   - Так це імена. А як ми пишемо імена? ( З великої букви).

   - А що таке ім’я? ( Слово, що дають дитині при народженні).

   - Який документ отримує дитина при народженні? ( Свідоцтво про народження).

   - Що в ньому записано? (ПІБ, дата народження, дані про батьків).

   - Послухайте легенду про хлопчика, у якого не було  імені і що з ним сталося.

У одній родині народився хлопчик. Він був дуже гарний. Батьки не мали дійти згоди, яке ім’я йому подарувати і так склалося, що ніяк його не назвали. Батьки його називали « Хлопчик!». А хлопці на вулиці зверталися так: « Гей ти!». Хлопець ображався на своїх батьків за те , що вони ніяк його не назвали. Тоді батьки вирішили, що хлопцеві слід дати ім’я. І назвали його- Макар, що означає

« щасливий». Їм дуже хотілося, щоб їхня дитина була щаслива. Ось така пригода тропилась з  Макаром.

    - Отже, дитину треба завжди називати лише по імені, а не якось ображати.

    - Давайте розглянемо «квітку свого імені». На пелюстках ми написали ваші ласкаві імена, якими вас називають вдома рідні.

    - Хто хоче назвати свої ласкаві імена? Сміливіше.

    - Але погляньте на середину, вона порожня. Там залишилося місце для вашого справжнього імені. Ви зараз відьмите ручки і напишете в середині квіточки своє ім’я.

    - Діти пишуть.

    - Отже, скажемо разом:

Діти: «Всі діти мають право на ім’я».

    - Наступне право, яке ми говоримо.

Право на здоров’я.

     - Що таке здоров’я?

     - Як треба берегти його?

     - Щоб росли ви , дітки, дужими.

       Не будьте до себе байдужими.

       Все тіло своє бережіть,

       Із народною медициною дружіть.

     - Що таке народна медицина?

     - Чим вона лікує? ( Трави, овочі, фрукти)

     - А які лікарські рослини ви знаєте?

     - Що вони лікують?

     - Як їх використовують? (Вдихають пар, полощуть горло, вживають чай).

     - А іще не потрібно забувати про загартування. Що це таке?

Діти: Потрібно багато гуляти на свіжому повітрі, загорати на сонці, купатися в річці, обливатися прохолодною водою.

      - А тепер скажемо прислів’я про загартування:

Діти: Сонце, повітря і вода - наші друзі.

      - А іще, діти, право на здоров’я – це можливість отримувати, безкоштовно медичну допомогу, лікуватися в лікарні.

      - А зараз ставайте в коло, пограємо в  дидактичну гру «Я маю право».

      - Книги, ручка, портфель. (Право на освіту).

      - Бинт, шприц, пігулки. (Право на здоров’я).

      - Каша, хліб, цукерки, банан, риба. (Право на харчування).

      - Власне ліжко, ковдра, стілець, стіл, шафа. (Право на житло).

      - Дружу з Катею, Максимом, Лізою, дружу з усіма. (Право на дружбу).

 Підсумок заняття:

 

 

П

О

П

Е

Л

Ю

Ш

К

А

 

Б

У

Р

А

Т

І

Н

О

 

 

 

Ш

А

П

О

Ч

К

А

 

 

 

 

В

Е

Р

Т

Ь

 

 

П

О

Р

О

С

Я

Т

К

А

 

 

1) В якій казці зла мачуха змушувала тяжко працювати пасербицю, била її, штурхала?

2) В якій казці Карабас- Барабас змушував своїх ляльок співати неправду та бив їх?

3) В якій казці дівчинка не встигла й охнути, як вовк накинувся  на бабусю і проковтнув, а сам заволодів житлом старенької?

4) Як мишенята, не хотіли забезпечувати собі харчування, а чекали, поки це зробить півник Голосисте Горличко?

5) Кому вовк порушив право на житло, розламав їхні будиночки?

Дидактична гра «Повтори ім’я»

      Перша дитина говорить своє ім’я, друга дитина повторює ім’я першої дитини і додає своє ім’я і так далі.

      Декламація віршів про право:

    1. Декларація – це просто

        Оголошення всіх прав,

        Є права й в дітей, звичайно,

        Треба, щоб усяк їх знав.

    2. Знайте ж, що усі ми – рівні,

        Від народження в правах,

        І людина – змалку вільна,

        Наче в небі синім птах.

    3. Знайте ж, змалечку, всіх діток

        Треба вчить, оберігать.

        І ніхто в усьому світі

        Їх не сміє ображать!

    4. Треба діткам всього світу

         Не сваритись, а дружить,

         І по правилах хороших,

         По закону треба жить!

    - Що ви зараз уже можете робити, щоб забезпечити собі в майбутньому право на освіту?

    - Яку їжу потрібно їсти, щоб забезпечити собі здорове харчування?

    - Отже, які права ви маєте?

    - На цьому наше заняття скінчилося.


(18.7Kb) ] 05.11.2017, 17:35

Категория: ВСЕ ПРО ПРАВА ДИТИНИ | Добавил: yrok | Теги: ВСЕ ПРО ПРАВА ДИТИНИ, право, право...Кожна, позакласний, клас, маю, МАЄ, захід, дитина Просмотров: 569 | Загрузок: 92 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar