. |
. |
. |
Завдання розвитку мовлення в наш час одне із актуальних, навіть, воно «вічне». Мовлення є засобом пізнання, спілкування, впливу, планування, оскільки воно дає змогу робити узагальнення різноманітних фактів та явищ. Сформоване мовлення позитивно впливає та характеризує людину будь-якого віку, а тим більше школяра. |
У збірці я розробила 2 частини. 1 частина-теоретична, про методичні основи створення тестів, про ази складання тестів, їх значення. 2 частина - розробені тести для учнів 4 класу.
|
Віршована авторська казка. Можна інсценувати на Свято української мови. |
. |
Навчання молодшого школяра має бути цікавим, але водночас повинно забезпечувати глибоке засвоєння навчального матеріалу. Ігрова діяльність – один з ефективних засобів підвищення якості сприймання молодшими школярами художніх творів на уроці читання. У структурі уроку читання ігрова діяльність має форму дидактичної гри, ігрової ситуації, ігрового прийому, ігрової вправи. Гра активізує психічні процеси діяльності учня молодшого шкільного віку (відчуття, сприймання, мислення, уяву, пам’ять, увагу, волю, мову), які призводять до позитивних зрушень у розвитку школяра. Використання на уроках читання дидактичних ігор та ігрових моментів робить процес навчання цікавим, створює у дітей бадьорий, творчий настрій, полегшує засвоєння навчального матеріалу. Гра знімає нервове перевантаження. Саме завдяки ігровим формам занять вдається залучити пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати дитині можливість відчути успіх, повірити у свої сили. З метою реалізацїї завдань початкової школи пропоную зразки ігор на формування навичок читання у дітей 6-річного віку. |
.У темній темниці тремтіла від холоду літера «Т». «Т-т-т-т-тр!» - стукотіло звідусіль. Підступна Туга зачаклувала красуню. У цей час сонячний промінчик , який грайливо лоскотав травичку , почув дивні звуки з-під землі. |
техніка запам'ятовування |
. |
Використовую на різних етапах уроку. Для роботи з класом - роздрукувати кожне речення на окремому аркуші. |
Вправа для учнів 2-3 класів. Розвиває навички швидкого читання. |
Укладач: Вчитель початкових класів Неня-Лука Юлія Володимирівна |
. |
. |
Актуальне завдання сучасної освіти — виховувати юних громадян у дусі толерантності, який є запорукою мирного життя у багатокультурному суспільстві (див. УПШ, 2014, № 9). Дбати про це вчитель має не лише на виховних заходах, а повсякчасно у живому спілкуванні з дітьми та в ході вивчення навчального матеріалу всіх предметів. Ми попросили автора підручника “Літературне читання” продемонструвати на прикладах, яку діяльність з метою виховання толерантності може розгорнути педагог на уроках курсу. |
Вчимось читати склади |
. |
* |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013 Завдання для 2-го класу Автор: Леся Харитоненко |
|
Цікаві відомості про життя птахів. Можна використовувати на уроках читання, природознавства, логіки. Завдання містять міжпредметні зв’язки. Розвивають мислення, пам'ять, зв’язне мовлення. Покращують техніку читання.
|
|
Матеріал містить цікаві факти про тварин, можна використати на уроках читання, логіки, природознавства.
|