Звуки [н], [н′]. Мала буква «ен». Читання складів і слів з вивченими літерами
|
. |
Ознайомити дітей з народними казками України, їх особливостями; поглибити знання про те, що в казках відображаються побут, обряди певного народу; його думки, мрії, бажання; ознайомити дітей з типовими героями народних казок, особливостями та індивідуальністю казкових героїв. |
У посібнику представлені авторські задачі для 1 - 4 класів "Математика в торгівлі".Цікаві задачі та вправи допоможуть вчителеві урізноманітнити заняття, сприятимуть розширенню кругозору учнів, розвитку логічного та креативного мислення, формуванню фінансової грамотності.
|
Використовуючи метод «Шість капелюхів мислення» можна не лише надати дитині змогу послухати, узагальнити нову інформацію, а й навчити її приймати рішення в житті не за допомогою емоцій, а завдяки прийомам логічного мислення. Також цей метод дозволяє критично мислити, відмежовувати негатив і позитив в результаті «повнокольорового мислення». Якщо ми віримо в те, що навчання – це не лише передача знань, а й творчий процес людських взаємин, то створюючи в класі атмосферу визнання і підтримки, таким чином формуємо у дітей позитивне ставлення до навчання.
|
Дана презентація та конспект уроку допоможуть ознайомити учнів з плануванням бюджету та економним використанням коштів.
|
ТЕМА 5. ТІЛА ТА РЕЧОВИНИ
Зустріч 63. У ЯКИХ СТАНАХ ПЕРЕБУВАЮТЬ ТІЛА І РЕЧОВИНИ? Мета: сформувати в учнів поняття «тіло», «речовина»; вчити називати і розпізнавати стани речовин; розвивати пам’ять, мислення; виховувати інтерес до навколиш¬нього світу |
(авторська інсценізація байки про звичайні людські чесноти) Мета: Вчити учнів жити чесно, дотримуватися виконання всіх моральних якостей, притаманні людині, поглиблювати вміння дітей збереження дружби в колективі, здатність аналізувати свої вчинки, місце людини в соціумі, коригувати пізнавальні інтереси, розвивати акторські здібності, виховувати почуття відповідальності, повагу до людей. |
. |
Відкритий урок з української мови у 3 класі за темою "Узагальнення вивченого про іменник" з використанням інтерактивних методів навчання.
|
Конспект уроку української мови у 3 класі з використанням інноваційних технологій
|
Урок української мови в 3класі "Закріплення знань про прикметник як частину мови"
|
Ознайомити учнів із прийомом порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел; формувати вміння використовувати вивчені прийоми обчислення при розв'язанні задач і вправ; розвивати критичне мислення; виховувати охайне ставлення до своїх речей.
|
Мета уроку: максимально залучити учнів до процесу читання, до аналізу та критичного обмірковування під час читання тексту, слухання пісні; формувати вміння встановлювати зв’язки між окремими поняттями; допомогти учням пов’язати матеріал тексту з їхнім власним |
.Мета: формувати природознавчу компетентність учнів шляхом засвоєння знань про ґрунт та його роль у житті тварин; ознайомити учнів з мешканцями ґрунту, з роллю живих організмів в утворенні ґрунту, вчити висловлювати оцінні судження про стан ґрунту в природі, про ставлення людей і своє власне до проблеми збереження ґрунту від руйнування; вчити стисло характеризувати шляхи руйнування ґрунту і відповідні способи його збереження та охорони; удосконалення комунікативних навичок; формування вмінь протистояти впливу пропаганди; розвивати уміння аналізувати, робити висновки; розвивати увагу, пам’ять, вміння спостерігати, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи; виховання відповідальності за свої дії; виховання критичного ставлення до інформації. |
План-конспект уроку природознавство/інтегрований курс «Я досліджую світ» у 3 класі “Поняття про гірські породи, які використовує людина, їхню різноманітність. Види корисних копалин. Способи їх видобування. Практична робота: ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин |
Урок Навчання грамоти Тема: "Звук [И]. Позначення його буквою И"
|
. |
. |
Конспект першого уроку (захід розраховано на весь перший тематичний день)
|
О.М. Отліванова, учитель початкових класів КЗ «НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, ЦДЮТ «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» Є НА СВІТІ МОЯ КРАЇНА, НАЙЧАРІВНІША, ЯК ПЕРЛИНА |
Матоніна Раїса Дем’янівна – вчитель початкових класів ЗОШ. № 24 м. Чернівці. Тема уроку: А дружити треба вміти. Мета уроку: Вчити дітей оцінювати адекватно різні життєві ситуації, аналізувати їх і знаходити самостійно шляхи виходу з них; вміти розрізняти поняття „ друг”, „ товариш”, «компроміс»; розвивати в учнів загальнолюдські чесноти, прищепити їм повагу до людських цінностей; сприяти розвитку критичного ставлення до себе і своїх особистих якостей, навчити терпимості й коректності в спілкуванні з однокласниками. Виховувати товариськість, бажання завжди жити в мирі і злагоді, уникати конфліктів. Обладнання: аудіозапис пісні „ Посмішка”, „ Пісня про дружбу”, кліп, картки для роботи в групах, презентація. |
Особливе значення в системі роботи педагога з формування цінностей дітей належить проведенню Першого уроку, який за змістом та формами його організації є уроком розвитку патріотичних почуттів, громадянського становлення особистості.Тематика Першого уроку в 2019/2020 навчальному році, форми і методи його проведення можуть бути різноманітними і мають стати творчим доробком кожного педагога. |
Гра з елеметами квесту до 1 вересня, яка в ігровій формі ознайомить учнів із традиціями святкування Дня знань в різних країнах світу. |
Автор Гайдар Анастасія Аркадіївна – Розпочинаємо знайомство з нашою новою школою. ( Команди отримують маршрутні листи, де за допомогою шифру зашифровані назви станцій, якими будуть подорожувати . Діти розшифровують написи і готуються до початку подорожі. Подається умовний сигнал і команди рушають в путь (для кожної команди порядок розташування станцій свій ?) На кожній станції за виконані завдання діти отримуватимуть частину ключа |