Головна » Матеріали для завантаження |
Всього матеріалів у каталозі: 1821 Зараз маєте змогу переглянути: 1-25 |
Сторінки: 1 2 3 ... 72 73 » |
![]() . |
![]() Ознайомити дітей з народними казками України, їх особливостями; поглибити знання про те, що в казках відображаються побут, обряди певного народу; його думки, мрії, бажання; ознайомити дітей з типовими героями народних казок, особливостями та індивідуальністю казкових героїв.
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ |
Просмотров: 659 |
Загрузок: 90 |
|
Дата: 15.07.2020
| Комментарии (0)
Автор: Мусієнко Світлана Миколаївна
|
![]() |
![]()
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ |
Просмотров: 408 |
Загрузок: 101 |
|
Дата: 08.03.2020
| Комментарии (0)
Автор: Федорова Ірина Анатоліівна
|
Дана презентація та конспект уроку допоможуть ознайомити учнів з плануванням бюджету та економним використанням коштів.
Я У СВІТІ |
Просмотров: 292 |
Загрузок: 95 |
|
Дата: 03.03.2020
| Комментарии (0)
Автор: Майя Олександрівна Мех
|
ТЕМА 5. ТІЛА ТА РЕЧОВИНИ
Зустріч 63. У ЯКИХ СТАНАХ ПЕРЕБУВАЮТЬ ТІЛА І РЕЧОВИНИ? Мета: сформувати в учнів поняття «тіло», «речовина»; вчити називати і розпізнавати стани речовин; розвивати пам’ять, мислення; виховувати інтерес до навколиш¬нього світу |
![]() (авторська інсценізація байки про звичайні людські чесноти) Мета: Вчити учнів жити чесно, дотримуватися виконання всіх моральних якостей, притаманні людині, поглиблювати вміння дітей збереження дружби в колективі, здатність аналізувати свої вчинки, місце людини в соціумі, коригувати пізнавальні інтереси, розвивати акторські здібності, виховувати почуття відповідальності, повагу до людей.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ |
Просмотров: 534 |
Загрузок: 108 |
|
Дата: 06.02.2020
| Комментарии (0)
Автор: Малаховська Раїса Олексіївна
|
![]() .
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ |
Просмотров: 1017 |
Загрузок: 189 |
|
Дата: 30.01.2020
| Комментарии (0)
Автор: Пузирьова Тетяна Петрівна
|
![]()
УКРАЇНСЬКА МОВА |
Просмотров: 823 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 11.01.2020
| Комментарии (1)
Автор: Тамара Зінченко
|
Конспект уроку української мови у 3 класі з використанням інноваційних технологій
УКРАЇНСЬКА МОВА |
Просмотров: 540 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 19.12.2019
| Комментарии (0)
Автор: Тамара Зінченко
|
Урок української мови в 3класі "Закріплення знань про прикметник як частину мови"
УКРАЇНСЬКА МОВА |
Просмотров: 395 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 30.11.2019
| Комментарии (0)
Автор: Тамара Зінченко
|
![]()
МАТЕМАТИКА |
Просмотров: 472 |
Загрузок: 180 |
|
Дата: 10.11.2019
| Комментарии (0)
Автор: Бровченко Альона Олексіївна
|
![]() Мета уроку: максимально залучити учнів до процесу читання, до аналізу та критичного обмірковування під час читання тексту, слухання пісні; формувати вміння встановлювати зв’язки між окремими поняттями; допомогти учням пов’язати матеріал тексту з їхнім власним
МАТЕМАТИКА |
Просмотров: 425 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 17.10.2019
| Комментарии (0)
Автор: Ковтун Галині Миколаївні
|
![]() .Мета: формувати природознавчу компетентність учнів шляхом засвоєння знань про ґрунт та його роль у житті тварин; ознайомити учнів з мешканцями ґрунту, з роллю живих організмів в утворенні ґрунту, вчити висловлювати оцінні судження про стан ґрунту в природі, про ставлення людей і своє власне до проблеми збереження ґрунту від руйнування; вчити стисло характеризувати шляхи руйнування ґрунту і відповідні способи його збереження та охорони; удосконалення комунікативних навичок; формування вмінь протистояти впливу пропаганди; розвивати уміння аналізувати, робити висновки; розвивати увагу, пам’ять, вміння спостерігати, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи; виховання відповідальності за свої дії; виховання критичного ставлення до інформації. |
![]() План-конспект уроку природознавство/інтегрований курс «Я досліджую світ» у 3 класі “Поняття про гірські породи, які використовує людина, їхню різноманітність. Види корисних копалин. Способи їх видобування. Практична робота: ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин |
![]()
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ |
Просмотров: 648 |
Загрузок: 234 |
|
Дата: 07.10.2019
| Комментарии (0)
Автор: Ірина
|
![]() .
МАТЕМАТИКА |
Просмотров: 929 |
Загрузок: 208 |
|
Дата: 31.08.2019
| Комментарии (0)
Автор: Семенець Ю,О,
|
![]() . |
![]() Конспект першого уроку (захід розраховано на весь перший тематичний день)
|
![]() О.М. Отліванова, учитель початкових класів КЗ «НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, ЦДЮТ «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» Є НА СВІТІ МОЯ КРАЇНА, НАЙЧАРІВНІША, ЯК ПЕРЛИНА Конспект уроку до 1 вересня. Моя Україна |
![]() Матоніна Раїса Дем’янівна – вчитель початкових класів ЗОШ. № 24 м. Чернівці. Тема уроку: А дружити треба вміти. Мета уроку: Вчити дітей оцінювати адекватно різні життєві ситуації, аналізувати їх і знаходити самостійно шляхи виходу з них; вміти розрізняти поняття „ друг”, „ товариш”, «компроміс»; розвивати в учнів загальнолюдські чесноти, прищепити їм повагу до людських цінностей; сприяти розвитку критичного ставлення до себе і своїх особистих якостей, навчити терпимості й коректності в спілкуванні з однокласниками. Виховувати товариськість, бажання завжди жити в мирі і злагоді, уникати конфліктів. Обладнання: аудіозапис пісні „ Посмішка”, „ Пісня про дружбу”, кліп, картки для роботи в групах, презентація. |
![]() Особливе значення в системі роботи педагога з формування цінностей дітей належить проведенню Першого уроку, який за змістом та формами його організації є уроком розвитку патріотичних почуттів, громадянського становлення особистості.Тематика Першого уроку в 2019/2020 навчальному році, форми і методи його проведення можуть бути різноманітними і мають стати творчим доробком кожного педагога. |
![]() Гра з елеметами квесту до 1 вересня, яка в ігровій формі ознайомить учнів із традиціями святкування Дня знань в різних країнах світу. |
![]() Автор Гайдар Анастасія Аркадіївна – Розпочинаємо знайомство з нашою новою школою. ( Команди отримують маршрутні листи, де за допомогою шифру зашифровані назви станцій, якими будуть подорожувати . Діти розшифровують написи і готуються до початку подорожі. Подається умовний сигнал і команди рушають в путь (для кожної команди порядок розташування станцій свій ?) На кожній станції за виконані завдання діти отримуватимуть частину ключа |
![]() Мета: Систематизувати знання учнів про дорожні знаки і їхні групи, правила |